joi, 17 februarie 2011

Tablou vivant


Dimineaţă a ieşit soarele şi pe strada mea. Am mers pe balcon să mă bucur de el şi de aer curat. M-am aplecat peste balustradă şi am văzut două siluete cenuşii încadrând o alta mai mică, roşie. Mama, tata şi copilul. Nu vorbeau nimic. Se îndepărtau fără grabă. Tatăl avea o şapcă comunistă, în rest cei doi părinţi erau aşa de şterşi că n-am reţinut aproape nimic din vestimentaţia lor. Copilul era tot îmbrăcat în roşu. Mama ţinea placid şi orizontal o ramură în mâna stângă. O ramură cenuşie, de tipul celor cu care umblă căutătorii de apă, doar că mult mai rahitică. Parcă era de fum. Tatăl mergea în acelaşi ritm cu mama. Copilul mergea cu spatele în direcţia de mers ţinându-i de mână. Se indepărtau încet în timp ce copilul îmi zâmbea continuând să meargă cu spatele. Încă mahmur, am decis că e mai bine să intru înapoi în casă.

13 comentarii:

  1. Ioi, numacăcă la asta mă gândesc decând am cetit.
    http://www.scifi-universe.com/upload/galeries/images_film/8227/shutter_img4.jpg
    și la lady in red. ș-aia-i tot horror.

    RăspundețiȘtergere
  2. eram io, ba petrove. voiam sa te chem la fotbal sau macar sa ne arunci mingea. eram cu cimpoaca si margica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiam ca nu esti gay! Stiam! Oooo, pedofilule.

    RăspundețiȘtergere
  4. Numa că io eram singură și mergeam cucapu invers.

    RăspundețiȘtergere
  5. ostape, tu erai copilu? inca nu esti pierdut=))

    meta, nu-mi place marquez=))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu creca ai copiat din povestea tarfelor mele triste. numa ca de data asta nu e doar o tipa mica, ci e baiat si are si familie pe deasupra:D

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am citit decat toamna patriarhului, mi-o fost arhisuficient.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mergeau tustrei in maini? Ce ai bagat asara?

    RăspundețiȘtergere
  9. de unde ai dedus asta? ce-ai bagat de dimineata?

    RăspundețiȘtergere
  10. dar de ce se uita copilu ala la tine :-?

    RăspundețiȘtergere
  11. vlade, intotdeauna am avut succes la copiii mici.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate