miercuri, 2 martie 2011

Arta e mare nu mică, băi pulică!


petrov: da si
petrov: am intrat la o expozitie
petrov: de diapozitive pictate auzi tu
petrov: io nu stiam in plm ce e
petrov: ma uit pe pereti
petrov: n-am observat alea puse mici pe-acolo
petrov: pe-o singura linie
petrov: cand sa zic
petrov: UNDE PLM IS PICTURILE?
petrov: zice asta
petrov: ah stiu is diapozitive
petrov: ma uit mai jos
petrov: plm
petrov: o linie de diapozitive de-a lungul salii
petrov: in gandu meu
petrov: futu-va-n gura de ciudati
milf: =))
milf: =))
petrov: daca eram singur
petrov: plecam fara sa realizez
milf: am fost si io la o expozitie de-asta mai demult
milf: f comic
milf: plus la una
milf: la care trebuia sa te uiti printr-un fel de telescop
milf: sa vezi picturile
petrov: f inteligenti acesti artisti
milf: care erau un fel de poze sepia asa
milf: =))
petrov: e ca si cum ai vrea sa futi cu pula mica
milf: exact exact
milf: si apelezi la tertipuri
petrov: da =))
milf: o droghezi p-aia
milf: sau iti pui extensie de pula
milf: sau ambele
petrov: =))
milf: artistii-s niste mincinosi
petrov: da, erau si multe sticle de bere goale
petrov: =))
milf: plus ca io am probleme cu arta asta moderna
milf: pe care n-o inteleg
milf: nicicum
milf: e ca muzica rock
milf: pt mine
milf: niste grohaieli
milf: neinteligibile
petrov: =))
petrov: io nici nu ma stradui
petrov s: e ca si cu fructele
petrov: au gust bun sau nu
milf: =))
..................

32 de comentarii:

  1. Hoooo no amu. Muzchia Rock e inteligibila. Parol. Ia asculta asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=oGO_cls6fd8

    RăspundețiȘtergere
  2. e clar de ce rock e vorba acolo ma.

    RăspundețiȘtergere
  3. habar n-aveti! la expozitiile astea miezu ii la intrare, pe o masa. cand se goleste masa, intelegi si arta.
    manelistilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. masa era la intrare intr-adevar in stanga, pacat ca toate sticlele de peroni erau goale spre dezavantajul artei mici, mici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Na, fara suparare, asta chiar e text prost...

    Anonim

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca e un dialog dintr-un episod cu robotii aia insipizi.

    RăspundețiȘtergere
  7. e bine ca-s restu bune. si nu e text in plm.

    RăspundețiȘtergere
  8. petrov: e ca si cum ai vrea sa futi cu pula mica
    milf: exact exact

    savuros!

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar, nique, luminează-ne, cum fute petrov cu pula mică?

    RăspundețiȘtergere
  10. hai ba pl, c-am prins-o din prima. nu stiu sa fut cu pula altora bre.

    RăspundețiȘtergere
  11. că tare sighinaș mai ești. pardon de gluma proastă.

    RăspundețiȘtergere
  12. oricum, așa m-am prins și eu cine e milf și cine e petrov în această minunată relație.

    RăspundețiȘtergere
  13. i-auzi petrov, avem relatie. io credeam ca suntem ca-n No strings attached.

    RăspundețiȘtergere
  14. da, milf, e un progres fata de stadiul in care lumea ne credea una si aceeasi persoana.

    RăspundețiȘtergere
  15. no, binie, binie, lasă.
    http://www.youtube.com/watch?v=-0T-JVeYXxs&hd=1

    RăspundețiȘtergere
  16. bravo, cimpoaca. cu melodia asta imi dau demisia si fug in lume, impotriva motto-ului meu.

    RăspundețiȘtergere
  17. ai să nu fim țigani, le mai dăm o șansă mayașilor. ce plm, ori suntem muritori, ori nu suntem

    RăspundețiȘtergere
  18. Dia: ai iesit fata cu ala saptamana trecuta ?
    Anne83: cu Petrov ?
    Anne83: da
    Dia: si cum a fost ?
    Anne83: m-a dus intr-o bomba
    Anne83: Janis
    Dia: si ?
    Anne83: si a vorbit toata seara numai de fecale
    Anne83: a tras si-un vant
    Dia: ce badaran
    Dia: in pat ati ajuns ?
    Anne83: mda
    Dia: de ce ''mda'' ?
    Anne83: o are mica
    Dia: lol
    Anne83: dap
    Anne83: a incercat dupa aia ceva cu limba
    Dia: si ?
    Anne83: si i-a sunat telefonu
    Anne83: a vb o ora cu unu MO
    Dia: cum MO ?
    Anne83: MO si atat
    Dia; si te-a lasat asa, sa astepti ?
    Anne83: da fata, vorbeau tot de fecale
    Anne83: nici nu m-a observat cand am plecat
    Dia: lol

    RăspundețiȘtergere
  19. anonim tu care esti dia sau anne? io speram ca scrii c-am incercat sa o fut cu cacatu-n gura. in realitate asa as fi facut. mda.=)) =))

    RăspundețiȘtergere
  20. de aia crezi ca nu te-am futut? nu pt ca te-ai ingrasat? =))

    RăspundețiȘtergere
  21. Diferenta e ca nu ne'am futut din lipsa de initiativa si m'am ingrasat din proprie initiativa. Iar eu pe langa ca am facut ceva mai si recunosc, nu schimb subiectul.

    RăspundețiȘtergere
  22. bine, ma, recunosc si eu: nu-s gay. =))

    RăspundețiȘtergere
  23. petrove, vezi că are ostap un film cu o japoneză care suge pula unui pitic. ei, piticu ăla îi umple gura la urmă cu lapți. dă-i în pula mea de anonimi.
    trăiască frăția celor cu puli mici și libidoi mari.

    RăspundețiȘtergere
  24. ce Marghioalo ti s-a facut scarba de blogul tau cu 4 cititori (4 cu tine) si ti-ai mutat chilotii aia murdari aici?

    faza tare pe blogul sosetei gaurite (alintata si Marghi), cei 4 cititori reusesc performante de peste 150 de comenturi la aceeasi postare. doar ei 4, bineinteles. un swinging intre ratati.

    RăspundețiȘtergere
  25. idinahui, sugi pula si apoi impusca-te. eu as vrea sa fiu o femeie de succes, macar femeie de servici' la meteo, ceva. imi pare rau ca am banat-o pe marghioala, ma excit si am dilatatie 48 cm cand ma gandesc ca m-am razbunat pe ea. ea n-are nicio vina ca e mai misto decat mine.

    RăspundețiȘtergere
  26. Lorena Lupulamea, nu-i vina mea ca tu te hranesti prin fotosinteza

    RăspundețiȘtergere
  27. idinahui, ai ceva sa'mi spui, vino la mine pe blog si ne'mpartasim pareri. Nu te mai lamenta degeaba, oamenii astia ma stiu prea bine. Si aia care n'au venit d'aici acolo poate nu's interesati nici de ce fac eu acolo si cei 4 ratati ai mei si nici de parerea ta despre.

    RăspundețiȘtergere
  28. Marghi, mi-au dat lacrimile la comentul tau. Sincer. Nu-mi pot imagina cat de Doamna ai putut fi. De maine imi schimb parerea despre tine, la fel cum tot de maine, ma voi lasa de fumat. Orice ar fi, eu raman un sugator de pula impuscat in cap, tu o doamna.

    Inainte de a merge la wc, as avea o completare pentru Cimpoaca: toti suntem niste anonimi, atat timp cat nu ne stie nimeni numele real, nu stie nimeni unde locuim sau cum aratam. Si eu, si tu, si Petrov, si Milf, si Anonim. Si da, Manowar e mai bun ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma, ui cum facem ca sa nu fie totul atat de dramatic. Io acum nu's in dispozitia necesara. Da' acum te tin minte si cu proxima ocazie cand voi fi, iti voi baga pula pe gat atat de decis si ferm de n'o sa mai ai loc in plamani nici sa tragi aer, daramite fum. Considera gestu' asta ca un sprijin in efortul tau de a te lasa de fumat. Cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  30. bine mai shemale. astept cumintel

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate