luni, 28 martie 2011

Când e bine să ai pula mică


Unul dintre ţelurile misticilor orientali era acela de-a reuşi să nu se gândească la nimic, de-a-şi goli creierul complet. Am încercat şi eu de-astea într-o vreme când citeam beşinile alea orientale de care m-am vindecat repede, slavă domnului. Nu-i uşor.

Nici greu nu e. Câteodată, când mă cac foarte bine şi cu poftă cu transpiraţii de-ţi lasă gura apă, pula mi se face mică mică de parcă aş înota în apă rece rece. Atunci reuşesc să nu mă gândesc la nimic. Pur şi simplu funcţionez golit de orice. Mă cac pe toţi swamii.

12 comentarii:

  1. Gandesti pozitiv! Vrei sa facem schimb de link? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci concluzia ar fi ca femeile, care au pule foarte mici, nu se gandesc la nimic.

    in timp ce oamenii cu pule:

    http://www.southparkstudios.com/clips/152395/in-cartmans-mind

    RăspundețiȘtergere
  3. Petrov, acest guru al meditatiei de pe veceu

    RăspundețiȘtergere
  4. Petrov, acest Guru Grig al oamenilor care au pula mica si se caca.

    RăspundețiȘtergere
  5. marghioala esti tot mai profunda, am impresia ca te fute cineva in afara de dzo zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma, pe mine totusi ma fute cineva. Da' tu te tii batos. Ca subiectu' postului tau in celalalt subiect al postului tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. draga io asta am zis, se vede ca te fute.

    RăspundețiȘtergere
  8. Petroave, cam gresesti ! Nu degeaba se zice: Omul mic cu pula mare ,multa omenie are !

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate