marți, 15 martie 2011

Cocalari, primăvară-vară 2011


O pereche de blugi tăiaţi am şi io. Că m-am îmbătat mai demult foarte grav cu N. Şi-am picat dracu ştie pe unde şi s-au rupt aşa frumos deasupra genunchiului stâng de parcă i-am tăiat eu cu foarfeca. Aşa c-am zis: ia să port şi io blugi rupţi! Îs chiar drăguţi. Te aeriseşti bine cu ei.

Ieri însă am văzut ce ne aşteaptă vara asta în domeniul blugilor rupţi. Găuri în blugi. Mai erau şi până acuma un fel de găuri făcute prin deşirarea materialului, dar acuma am văzut găuri făcute cu foarfeca. Prima dată, când am văzut la o pizdă, am crezut că e un caz singular acea gaură neregulată de 3-5 cm diametru. După aia am văzut la o pulă de om alte asemenea găuri, două pe-un crac şi una pe celălalt. Un fel de hărţi scârboase din piele de om. Oribil! Prostia vestimentară românească n-are limită.

Oarecum legat de asta, mă întreb şi eu: când pula mea o să înteleagă bărbaţii mici de statură că nu le stă bine cu palton? Am văzut şi de ăştia ieri destui.

19 comentarii:

  1. revin la moda blugii evazati, asa ca o sa vedem masculi de 1.50 m cu palton si blugi rupti evazati. si se poate si mai rau

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei mici de statura care poarta palton probabil viseaza ca odata si odata sa aiba ocazia sa imbrace o rochie de mireasa cu trena. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm. As putea sa imprumut o bluza decupata in juru' titelor de la prietena mea care a alaptat sa dau o raita prin Cluj. Pariu ca lansez un trend.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate vii sa mi-o sugi sa accentuezi o moda.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fi de prost gust din partea mea si nu'mi permite statutul. Si nu e moda pana nu zic eu ca e.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta venind din partea unui om care'si face ceai din meduza combiunata cu smegma si zice ca'i bun, are un fetiș pentru cacat si veceuri, o pasiune pentru oamenii strazii si i se scoala pula la pizde care poarta pantaloni scurti peste ciorapi.
    Gusta tu si'n locu' meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. lasati astea, ziceti acolo de mucenici si 44 de pahare ca io habar n-aveam de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Petrove, lingea'm'ai la zeama din castron.

    RăspundețiȘtergere
  9. esti zemoasa tare cand intri in blogu asta nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti s'a intarit mucenicu' atunci cand am aparut sau ce?

    RăspundețiȘtergere
  11. Un mucenic e mic si moale.
    Ai gasit perfect alegoria, Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  12. da, mai ales ca n-am vazut in viata mea. dar suna ca o pula. si castron ca pizda lu marghioala.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hai c-o dat dumnezeu şi maica domnului de o venit şi primavera, vedem egări de staniol (care nu stau bine NIMĂNUI), ochelari cu lentile-oglindă şi geci suflecate decât ca să se vadă brăţările atât de liric subţirele şi multicolore. Şi uite-aşa mergând pe stradă transformi în 200 m ciroza alcoolică în deces subit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Petrov da-ti adresa daca ai tupeu, suntem un grup de fete excitate din Cluuj

    RăspundețiȘtergere
  15. anda, egarii aia de staniol is absolut infecti. i-am vazut mandretea de pizda uneia de dimineata, ziceai ca-i bomboana de pus in brad.

    fetele excitate, aveti adresa de contact pe blog. special pt astea care vreti sa sugeti pula.

    RăspundețiȘtergere
  16. Revine si moda aparatelor foto "degatlegau".

    RăspundețiȘtergere