marți, 1 martie 2011

Eternal sunshine pe dracu!


La celălalt capăt al trecerii de pietoni, pe trotuar, un cuplu discută. Un fel de ceartă de fapt. Mă apropii mergând pe zebră înspre ei. Tipa stă cu spatele, el e cu faţa la mine ascultând aparent spăşit ce zice ea. Nu reţin nimic din ea, decât că pare o găină care dă din aripi şi cotcodăceşte neîncetat isteric. El, şaten, fără căciulă, se uită în jos , scurmă fără grabă zăpada murdară cu vârful bocancului drept. O ascultă. Apoi, obosit, se uită în ochii ei: „Iară o luăm de la capăt cu asta? Iară?!” Ea nu realizează că ăsta e sfârşitul chiar dacă urmează 20 de ani şi 2 copii împreună. E gata.

12 comentarii:

  1. E orice relatie inceputa merge inevitabil catre sfarsitul ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, bre, io am fost martor la unul:D asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. i-am auzit de curand pe vecinii de deasupra certandu-se atata de tare, incat credeam ca-s la mine-n casa. el zbiera la ea: m-am saturat de "combinatiile" tale, m-am saturat! de 40 de ani!

    asa ca... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nasol de tine Petrov.
    N-ai viata personala, n-ai hobby-uri, nu iesi cu gagici, nu calatoresti.

    Toata ziua casti gura la oameni de pe strada, si vii repede sa scrii pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. cum le stii tu pe toate ca un anonim mare =))=)) am ras foarte bine, sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  6. „Iară o luăm de la capăt cu asta? Iară?!”
    nici el nu-și dă seama că asta-i întrebarea pe care o s-o pună în urmatorii 20 sau 40 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  7. io aș fi scurmat degrabă cu vârful bocancului în vârful pizdii ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. o muie la vremea ei le pune la punct pe femei

    RăspundețiȘtergere
  9. Om marunt Petrov asta.
    Povesteste chiar si cele mai far' de importanta intamplari. Noroc cu Milf

    RăspundețiȘtergere
  10. bai cimpoaca, o muie la vremea ei le pregateste bine pe femei pentru urmatorul barbat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pff, eu mă chiar întristez când întâlnesc cupluri din astea. Şi se tot înmulţesc cazurile astea, le văd aproape-n fiecare zi. Şi e unu' din chestiile alea în faţa cărora te simţi neputincios. Că pulă, ce pot face? Doar să mă uit cum se destramă coişpe mii de relaţii ..?

    RăspundețiȘtergere