joi, 3 martie 2011

Pluralul groazei


De două zile mă obsedează un cuvânt. Veceauă. Treceam pe coridor şi femeia de servici m-a oprit să-mi zică:
- Domnu’ Petrov, nu ştiu ce să mai fac cu veceauăle astea, toate curg...
- O să vorbesc cu X să vedem…
Am plecat foarte repede, efectiv am crezut că vomit. E cel mai groaznic plural posibil al lui veceu, cel mai scârbos, unul din cele mai cutremurătoare cuvinte pe care le-am auzit în viaţa mea. Plus un atentat absolut oribil la adresa limbii române. Probabil în iad veceurile se cheamă veceauă.

15 comentarii:

  1. Cand lucram in ture femeile de pe banda foloseau oribilul "schimbă" pentru a vorbi de tură... "Fată vine schimba...", gretos

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nici mie nu'mi plac regionalismele astea efeminate gen facultă, cafă, veceauă care au prins prin partile de vest.
    Oricum, e misto de stiut ca Petrov este responsabil cu buna functionare a budelor din institutie, probabil ca a castigat cu greu aceasta functie, dar pasiunea lui pentru fecale si urina l'a recomandat, si ca de asemenea pare un domn.

    RăspundețiȘtergere
  3. marghi, du-te si te culca, amesteci pluralu cu singularu, ai obosit, creca ai si tu limita de 500 de comenturi pe zi, nu te forta amu, chiar daca esti mai grasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, tu amesteci. "Pasiunea" este subiectul gramatical care se acorda cu predicatul. Pasiunea... l'a recomandat. Oricum, e bine ca'ncerci sa'ti depasesti conditia de mare cronicar al starii veceauărilor. Persevereaza, nu se stie niciodata cand vei ocupa un loc in administratia publica si vei fi trimis pe teren sa constati situatia veceauărilor ecologice.

    RăspundețiȘtergere
  5. "facultă, cafă, veceauă"

    culca-te in plm.

    RăspundețiȘtergere
  6. pe feisbuc iti dadeam like Marghioalo. l-ai prins pe nenea Petrov facand hent in ofsaid.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca n/ar fi marghi v/ar lua dracu.
    marghi poti sa ai 100 de kile, esti faina,tu dar n-ai 100, nu?
    petrov o-ncaseaza mereu de la marghi. de ce n/ai futut/o, boule?

    RăspundețiȘtergere
  8. care-i pluralul substantivului veceu?
    Milf si Petrov :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. eh, macar nu exista riscu sa intre-n circulatie, la cat de greu se pronunta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Vrăjitoarea Pe Mătură24 aprilie 2011, 01:57

    Tovarăși, aveți un blog atât de șmecher!L-am descoperit căutând nu-mai-știu-ce-altceva și de-atunci îl savurez, că-i mai amuzant decât să-nvăț pentru stresiune.
    Așadar, poate nu muriți nici la anu'!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate