joi, 31 martie 2011

Rumburock


Nu i-am priceput niciodată pe unii metalari. Mă refer în special la modul cum arată. Am vrut să zic iniţial că n-am priceput metalarii care au peste 18 ani. De fapt cred că nici pe ăia care au sub 14 nu i-am înţeles. Am avut şi eu tricouri cu sânge şi maţe, dar de aici până la uniformă e drum lung. Ca să fiu mai bine înţeles o să descriu exact tipul de metalar de care vorbesc. Se afla unul chiar zilele astea în faţa mea în autobuz şi se ţinea sfidător cu mâna de bară. Avea părul lung, lins, şaten, tăiat drept şi nasul mare. Geacă de piele neagră pe sub care avea un tricou (era să zic de piele) tot negru, uşor decolorat. Brăţară de piele neagră cu ţinte argintii. Vai, o pată de culoare! Pantaloni de piele negri. Ciorapi negri. Pantofi negri. Repet, scruta sfidător tot interiorul autobuzului, dar desigur asta venea dintr-un mecanism de apărare specific acestor ciori, care-s foarte atente şi conştiente, sper eu, de pericolul de-a o lua în freză oricând.

Am coborât la aceeaşi staţie. Cioara a luat-o înaintea mea cu pas hotărât, depăşindu-mă prin partea dreaptă. Am aruncat o ultimă privire spre el, doar pentru a vedea elementul care m-a îngreţoşat definitiv. Un tip de inel ca o gheară, articulat, care îmbrăca tot degetul mic de la mâna stângă. “Ah, băga-l-ai la măta-n pizdă!” m-am gândit şi am scuipat scârbit pe gardul viu din stânga fără să mă mai uit la creatura aia dezgustătoare eufemistic numită uneori om.

Există o anumită toleranţă faţă de aceste specimene pe care eu nu o înteleg defel. Ba că bine că nu-s manelişti măcar, ba că ascultă muzică bună, ba că unii dintre ei se spală, ba că unii citesc cărţi. Nu domnule, nu e suficient că nu-s manelişti, nu ascultă muzică bună, dimpotrivă ascultă nişte porcării absolut retardate, majoritatea nu-şi spală, respectiv nu-şi schimbă hainele cu lunile, se vede cu ochiul liber. Şi nici nu citesc nimic dă-i in pula mea, e doar o impresie falsă. Prefer oricând un manelist cu sânge-n pulă, nu pe tricou. Un singur lucru mă scârbeşte mai tare decât metalarii ăştia: gândacii de bucătărie.

24 de comentarii:

  1. Oare pantalonii de piele se spala? Daca as avea o pereche, io nu i-as spala niciodata. Ar fi contra naturii, parol!

    RăspundețiȘtergere
  2. @rasta man: Se spala cu gel de dus si apoi de dau cu crema nivea.

    @petrov: Te-am vazut la tv intr-o reclama. Ceva cu o volga neagra si o frizerie underground.

    RăspundețiȘtergere
  3. impula mea de labagiu care esti. Primesti rocari betivi la tine acasa, da porma te dai antimetalist.

    Si da. Exista fiinte metaliste pe care le doare conditia lor superioara de metalist superior. Adica papagali.

    RăspundețiȘtergere
  4. animale, in plm, tu ai citit despre ce vorbesc io acolo?

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine un tigan curat decat un roman murdar.

    RăspundețiȘtergere
  6. mai bine un prost curat decat unu murdar.

    RăspundețiȘtergere
  7. mai bine un prost curat decat unu murdar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai bine un zidar şamotor decât un paraşutist încercător.

    RăspundețiȘtergere
  9. mai bine un prost curat decat sa n-ai hartie igienica.

    RăspundețiȘtergere
  10. roackerii nu fac hemoroizi ca is protejati de satan, my master. cocalarii is plini de boli de piele, de-aia se dau cu creme si canta cu inimioara mea, trebusoara mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Petrove, eu subscriu. Am stat cu un rocar timp de 3 ani. Care pe langa o colectie impresionanta de tricouri, unele facute pe comanda, avea sute de sidiuri cu albume din '70 pana in zilele noastre, pe care le ascultam zilnic la 7 dimineata pe stomacu' gol pana la servici. Fara plete, fara jeg, cetatean respectabil care s'a dus la metallica in costum, dupa un interviu, da' cu oroare fata de adunatura de maimute nespalate care se prezenta la orice concert rock.

    RăspundețiȘtergere
  12. normal ma ca citii. Dar troluiam si io in zgomot de trilulilu.
    Ia vezi a doua parte. Te atentionam ca aia nu-s metalari ci papagali.

    Decat sarac si bolnav mai bine bogat si sanatos

    RăspundețiȘtergere
  13. pai cu aia din partea b am io treaba. ciori, nu papagali=))

    RăspundețiȘtergere
  14. Marghi, de-aia aveai tu o slabiciune pt kaos?

    RăspundețiȘtergere
  15. E, pentru kaos aveam o slabiciune ca povestea cum dadea el limbi la gagici cand le venea ciclu'. Ala era un mesaj care putea sa si'l imprime pe tricou. Rock, sange si ka... os.

    RăspundețiȘtergere
  16. puteai sa zici si tu corb nu cioara. rasistule!Si nu ca m-ar fii intrebat cineva da zic si io: daca are sange in pula eu mai stau sa-l intreb daca e manilist sar roacker.....sa fie primit!

    RăspundețiȘtergere
  17. Oho, am dat de curând de un "dulce" d-ăsta şi se uita la mine de parcă vroia să-şi smulgă hainele de pe piept şi să sară la luptă.
    Avea bocanci "army" cu metale şi catarame împodobite, tricou cu Slayer -o, pardon, cum îmi permit ..FUCKING Slayer- şi o geacă de piele până în pământ. Arsh, cum să uit, ţigară, cioc şi păr luuuuuung şi nespălaaaaaat şi unghii luuungi că de, tre' să se vadă că ştie să îmblânzească o chitară.

    Şi m-am holbat la el cât am stat în staţie şi când a urcat, m-am uitat lung la el ..şi la petele lui multicolore de pe pantaloni şi m-am prins care-i ţelul zilei respective: s-ajung şi eu o "dulce".

    RăspundețiȘtergere
  18. prefer sa vad metalisti, decat burtosi cu tricouri de plastic cu lantu' p-afara, slinosi , gretosi si libidinosi, agramati si analfabeti!
    eu a-si vomita pe toti!!

    RăspundețiȘtergere