vineri, 25 martie 2011

Sondaj foarte foarte important


Am decis: mă tatuez! Băgaţi repede idei mişto, ca să nu îmi fac io de capu' meu cine ştie ce bălărie pe omoplat, gen poziţia mea in zelist sau sigla roblogfest.

Update: o propunere complexa, care nu poate fi trecuta cu vederea.

35 de comentarii:

  1. Poti sa'ti tatuezi pozitia mea in zelist cu tot cu grafic. Arata ca o sageata frinta sub forma de electrocardiograma, deci legatura cu inima. Subtil, clasic si de bun'gust.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tasta "Ctrl". Sau un mugure de hamei. Da ce vorbesc eu, o tarantulă ce-are ?

    RăspundețiȘtergere
  3. o pulă roz din fier cu luminițe. o pulă roz din fier cu luminițe. o pulă roz din fier cu luminițe. o pulă roz din fier cu luminițe. o pulă roz din fier cu luminițe. o pulă roz din fier cu luminițe.

    RăspundețiȘtergere
  4. scrie-ti ostap bender pe tzatza dreapta. sau ce vrei tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anunt ffff important: cineva a furat fieru´roz cu luminite atit de necesar construirii telegondolei care urma sa scoata romanela din criza. gasitorului i se va arde papusa cu avatar in public. Stiu, n´am umor.

    Deci, milf, ce zici de o telegondola?

    RăspundețiȘtergere
  6. telegondola pica.
    un grafic ar merge.
    pula roz pica si ea, care io nu vreau colorat.
    ar merge (si iata prima idee buna) portretu lu ostap bender - ala realu din carte:)

    RăspundețiȘtergere
  7. ostap inconjurat de telegondola canibala?? nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. sau o umilă sugestie
    http://img708.imageshack.us/i/76554099.jpg/

    RăspundețiȘtergere
  9. io prefer ultima, de jos - reverie milfă la umbra pulii lu garcea...

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte misto. numa pot sa-mi aleg io pula? in sensu ca poate n-am atata omoplat cat pentru pula lu garcea si n-as vrea sa-l jignesc cu una mai mica.

    RăspundețiȘtergere
  11. io, în locu tău, mi-aș tatua o țîță dreaptă pe aia stângă. da bine, m-aș simți pe urmă complexat și eu de propria mea pulă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai..
    adica ce vreau io sa zic, mi´au rupt astia pula din context si a buzeaza de ea. Unica metoda ar fi cind termini cu tatuaju´sa ma chemi ca sa te bat cu pula pe omoplat.

    RăspundețiȘtergere
  13. sau dacă aș fi lorena, mi-aș tatua pe zidul unde borăsc natură moartă comentariile la datele de contact a lu băcăuanca din buhuși și vreo 3 articole din blogu lu bogdan, la întâmplare, că toate-s geniale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sau daca vrei sa fii trendy:

    http://tomfordsadopteddaughter.com/?p=4761

    Si pentru la batranete:
    http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://media.ebaumsworld.com/picture/jimbo056/cat_tat.jpg&imgrefurl=http://dcjunkies.com/showthread.php%3Ft%3D17262&usg=__kyGvzhfZwLL6r6LDzb1b0NTBkA0=&h=272&w=325&sz=13&hl=ro&start=15&zoom=1&tbnid=oBiQM9_KXEiyqM:&tbnh=130&tbnw=142&ei=jn6MTa-CEYqV8QO2gtyhDw&prev=/images%3Fq%3Dugly%2Btattoos%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DVrQ%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:en-GB:official%26biw%3D1126%26bih%3D417%26tbs%3Disch:10%2C303&itbs=1&iact=hc&vpx=134&vpy=94&dur=200&hovh=130&hovw=155&tx=162&ty=226&oei=Tn6MTdD3DNPQ4gamx9imCw&page=2&ndsp=12&ved=1t:429,r:6,s:15&biw=1126&bih=417

    RăspundețiȘtergere
  15. sau un hai faiv ar mai mere.
    http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/523/7576/4249891/1/tatuaj7.jpg?width=250

    RăspundețiȘtergere
  16. Ba, ai grija sa nu te prosteasca autoru ca tatuaju se face cu ac de cusut si niste cauciuc topit, ca nu-i asa. E musai sa fiti beti, sa chiuliti de la liceu, si pe ala sa-l cheme Trotuș, altfel nu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sau un tatuaj de poveste daca vrei sa'ti schimbi sexul:
    http://www.kaskus.us/showthread.php?t=4229565

    indienii par incantati.

    RăspundețiȘtergere
  18. io nu stiu d´astea, da´ poate incerci reversul si tatuezi o pizda la sub brat.

    http://vaginatattoo.com/2009/05/homer-simpson-vagina

    RăspundețiȘtergere
  19. Iț dau o copie după al meu, îi un fel de prună într-un fel de gard.

    RăspundețiȘtergere
  20. da ceva artistic ma, compozitie proprie, gen bancnota de 100 de dolari sau ceva care sa spune despre mine "milf e crestina"? ceva cu suflet, zic.

    RăspundețiȘtergere
  21. Trotuș iubirea. Zice garcea, hăhă.

    RăspundețiȘtergere
  22. da-mi copia. pun io piersica in loc de pruna.

    RăspundețiȘtergere
  23. Milf, io zic sa fii loiala. deci tatueaza´l pe petrov cum isi "murmura´n barba ca´i strica milf blogu´".

    RăspundețiȘtergere
  24. ba, io daca stric, stric bucatica mea de blog :D care io am facut-o, io o omor.

    RăspundețiȘtergere
  25. ahhahhahhahhah am zis ca sunt io beat si vad numa ooo :o)) ba io nu veau sa bag fitile ca nu´mi plac astia inflamatii, da´ cum sta treaba: ai imprumutat tu pe aia 4 comentatori de la marghioala sau ea de la tine? ca mi´ar sta bine alaturi de ostap, marcica si cimpoaca, tatuati ca presedintii americani pa rocky mountains, adica pa homoplatu´tau.

    RăspundețiȘtergere
  26. n-a imprumutat, bre, nimeni de la nimeni. avem dubluri.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred c-ar fi belea coperta albumului Pump, al lu' Aerosmith.

    RăspundețiȘtergere
  28. daca l-ai vazut pe al meu....e o balanta
    idei:
    1. the war is brutal
    2. only god can judge me
    3. i'm so fucking beautiful

    RăspundețiȘtergere
  29. am io o propunere de tatuaj, o postez maine.

    RăspundețiȘtergere
  30. deci să-mi înghit pilula, ăia doi din tatuaju' ăla sunt enigel şi cripto regele ciupearcă, fix cum îi desenam eu în liceu

    RăspundețiȘtergere