marți, 26 aprilie 2011

Bărbatul şi motanul


“Ai părul ud şi tot e des. Dacă ai să umbli după altele şi pe mine ai să mă uiţi, am să ţi-l rup fir cu fir. La urma urmelor du-te cu cine vrei, ce treabă am eu cu asta. Bărbatul e ca motanul, lângă o gaură ar crăpa, aşă că trebuie să umble.” (Wieslaw Mysliwski – Piatră peste piatră)

(Acesta este un citat, mai mult sau mai puţin reprezentativ, dintr-o carte excelentă descoperită absolut întâmplător pe taraba unui vânzător de cărţi la mâna a doua. Eu nu suport recenziile de cărţi, n-am încredere în ele, iar blogurile axate exclusiv pe asta îmi par o labă tristă. De aceea, aici, dau cel mult câte-un citat dintr-o carte sau alta.)

6 comentarii:

  1. ''Ai parul rar spre deloc. Dar daca mai umbli cu altii, am sa-ti rup firele din cioc. M-am saturat sa te gasesc mereu pe la veceuri, destrabalat cu toti necunoscutii.''

    (un fragment din cartea ''Petrov si MO tanul'' - o vindea un boschetaru' care iti arata pula)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Gargamel: exact asa esti.
    Mai ales previzibil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea e de la anticariatele Socrates sau din Mărăşti de lângă Clopot ?

    RăspundețiȘtergere
  4. marasti, la coloane, langa giratoriu.

    RăspundețiȘtergere