vineri, 1 aprilie 2011

Black mamba


În apropierea capelei opreşte un Audi şmecher negru. Şoferul coboară grăbit, deschide uşa din dreapta. Un popă cu anteriu negru, barbă lungă cenuşie şi-o traistă populară roşie pe umăr coboară degajat. Pe trotuar îl întâmpină două fete care par studente, membre A.S.C.O.R. aş zice eu după vorbă, după port. Are loc o discuţie, prind şi eu din zbor un “mergem la liturghie…”. Popa zâmbeşte şi scoate din traistă nişte mere roşii scofâlcite, culese probabil din livada vreunei mănăstiri. Le dă fetelor mărinimos câte-un măr. Tare le-ai mai cadorisit mânca-mi-ai pula! Cobori din Audi şi împarţi mere… Futu-vă-n gură cu tradiţionalismul vostru ipocrit!

6 comentarii:

  1. Argh, credeam că e o poveste din aia neortodoxă în care studentele sfârşesc violate de popă ..:(

    Dar şi să primească mere scofâlcite, cam tot aia !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...
    PLM, ti-am zis eu, da' tu tot "bietmen, bietmen"...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Avis à Satan : préparer une chaudière à part pour le jour où l'on recevra Petrov en enfer.
    Că nu mai are ruşine, maică.
    A ajuns să se ia şi de popi (mâine-poimâine poste şi de Armată) şi nu vede că ăla dădea o pildă, le ispitea pe alea ca şarpele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Petroave, ce-i aia A.S.C.O.R. ?
    Nea, vezi că-n titlu Petrov zice ceva de un şarpe...

    RăspundețiȘtergere
  5. ASCOR e ASCR (as. studentilor comunisti), devenita ortodoxă

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate