joi, 7 aprilie 2011

Câine-jambon


Dragă babă cu câine gras,

Dacă tot ai 80 de ani şi ţi-ai luat un amărât de câine cu speranţa c-o să mai trăieşti măcar atât cât o mai trăi el, dacă tot te plângi peste tot că n-ai bani de medicamente, mâncare şi întreţinere la bloc, de ce pula mea îndopi animalul ăla nenorocit până se face cât un butoi? Ca să moară cât mai repede când o să-l arunce rudele neîndurerate în stradă, grăbite să-ţi ocupe apartamentul jegos şi să scape de orice urmă din fiinţa ta?

Proastă egoistă senilă patetică!

PS: ai văzut Moartea domnului Lăzărescu?

Petrov

6 comentarii:

  1. De n-o invatat in 80 de ani, cred ca nu va invata nici acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Petrov,

    Cu regret trebuie să vă informez că babă-i mă-ta și animal nenorocit e tac-tu. Sunt o doamnă foarte bine, am facultatea terminată și sufăr de displazie cronică de poftă de mâncare. Fac ce vreau cu pensia mea, cumpăr parizel de care vreau eu (2,8 lei/kg, eco) și cât vreau eu (de regulă 4 felii și jumate), stau la câte cozi vreau și particip la câte manifestații am chef, că am destul timp liber pe lumea asta (că pe cealaltă nu se știe).
    Așa te-a-nvățat la școală, să vorbești urât despre femei care ți-ar putea fi bunici și de câinii lor care ți-ar putea fi tătici?
    Ieși afară, javră ordinară!

    P.S. Ai văzut suferințele tânărului werther?

    O doamnă în vârstă de aproximativ câțiva ani

    RăspundețiȘtergere
  3. *isi proiecteaza toata afectiunea pe animal

    RăspundețiȘtergere
  4. Petrov... nu subestima puterea pekinezului.

    RăspundețiȘtergere
  5. exact ca tine.iti dai toti banii pe alcool si tigari si n-ai ce manca.degeneratule!

    RăspundețiȘtergere