marți, 5 aprilie 2011

Difuză


Toată noaptea am visat că înotam, ceea ce, de fapt, nu ştiu să fac. Şi că mergeam pe bicicletă, ceea ce, de fapt, nici asta nu ştiu să fac. Înţeleg că am şi cântat, ceea ce, v-aţi prins, nu ştiu să fac. Şi flirtam cu cel puţin 4 - 5 bărbaţi. Iată ceva ce ştiu să fac. M-am trezit cu o stare difuză de uimire, fericire şi nostalgie şi cu asta în cap:



Filmul şi melodia. Şi mi-am dat seama că oricât de multe n-ar şti o femeie să facă, un lucru îi va fi familiar mereu: să fie o curvă. Inocentă şi de necondamnat.

8 comentarii:

  1. Io am visat că aveam cancer și citeam povestea pulii.

    RăspundețiȘtergere
  2. exact. orice pula-ntinsa spune o poveste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am dat în cartea de vise, da n-am găsit pula și-am zis polizor. Cică e de ceartă.
    Bicicleta e.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si orice barbat adevarat va sti sa o faca sa se simta inocenta, macar o data :)

    RăspundețiȘtergere
  5. rasta, cum? cand o imbraca in alb "o data-n viata"? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. asa marcico, deci nu cu pula, cu dragoste sa va futem in cur? no bine

    RăspundețiȘtergere
  7. NU, in loc sa-i lase bani pe noptiera, ii lasa o floare.
    @ maricica: Respect!

    RăspundețiȘtergere