miercuri, 13 aprilie 2011

Dobitoci live


Zorki Photo Café. În spatele nostru se află o masă cu tineri trecuţi bine de 20 de ani.
Un tânăr: “Şi eu mint de-ngheaţă apele câteodată!”
Alt tânăr: “Tu erai ăla iarna? Hăhăhă!”

Maimuţa Plângătoare. În stânga mea, un individ de 40 şi ceva de ani, ridicându-se, cu casca de motor în mână le spune celor doi boşorogi de la masa lui pregătindu-se de plecare: “Există un proverb: România-i ţară mare, cine nu fură, nu are! Hăhăhă!” Apoi, deschide uşa şi se îndreaptă spre scuter.

Autobuz. Un tânăr, pe scaunul din faţa mea, vorbeşte la mobil:
“Mâine mă duc să-mi caut un fular... Unu’ frumos... Ăsta-i de iarnă... Îmi trebe unu de primăvară-vară!”

8 comentarii:

  1. Primul nu mi se pare dobitoc, e chiar inspirat.

    RăspundețiȘtergere
  2. La cinema, în faţa mea, grasă, roşcată, jeacă roşie de piele cu guler de puf, îl adulmecă pe buhaiul de lângă ea pe la axile: "Tu miroşi?".

    RăspundețiȘtergere
  3. unde au fularele de vara??? vreau si eu macar unul fucsia! de firma!

    RăspundețiȘtergere
  4. Căcat verde
    http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/803114/Un-preot-din-Ucraina-ii-face-fleasca-pe-politisti-cu-apa-sfintita/

    RăspundețiȘtergere
  5. şi totuşi, ăştia sunt geniali în comparaţie cu umoriştii de profesie tip vacanţa mare & co.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat ca nu se introduc streanguri la moda, cu carlig in capat. Drag and drop!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo Petrov.
    Ai cascat gura pe la oameni, ai mai dat o laba - doua, si s-a terminat ziua.
    La fel si maine, si poimaine, si tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  8. ai venit, ai spus o prostie, si tot asa. de unde nu-i nici dzo nu cere.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate