luni, 4 aprilie 2011

Hai cu simbioza şi-aruncă cu baniiiii!


Până şi un manelist obscur a sesizat ceea ce se întâmplă în majoritatea relaţiilor. Unii rezolvă lipsa de sens instinctiv.

“Aş renunţa la tot chiar şi la mine, ca toată viaţa să rămân cu tine!”
(dintr-o manea oarecare auzită într-o maşină)

De ce nu? E mai bine să citeşti o carte decât să te uiţi la fotbal? Greu de demonstrat.

(Dacă nu v-aţi prins până acuma îmi plac manelele, multe manele îmi plac mult. Ocazie cu care vreau să vă recomand unul dintre cele mai bune articole despre manele citite de mine şi care se găseşte aici.)

21 de comentarii:

  1. io stiu, ba petrov, ca-i greu. cum zice si maestrul guță: viata e ca o scara, ea te urca, ea te si coboara.

    RăspundețiȘtergere
  2. sau maestrul alice cooper: sometimes love's a loaded gun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bă eu de ce pendula cabralului nu vă aveam în globroll? Ah, că nu eram încă sigur că eşti un manelist împuţit Petroave. Gata, acum sunteţi în blogorolu' meu.

    Multă iubire frăţească!

    RăspundețiȘtergere
  4. hai facem o culegere manelo-folclorica ? fiecare baga un vres profund de manea? ca vaz ca toata lumea a remarcat cate unul

    RăspundețiȘtergere
  5. bai, io am copilarit cu azur si odeon. care daca as zice ca nu-mi plac as fi cea mai ipocrita. visul meu e ca valsul miresei, cand o sa fiu io mireasa, sa fie "trenul vietii".

    RăspundețiȘtergere
  6. Maneaua lu' Petrov:

    Nopti si zile , tot mereeeeu
    Ma gasiti pe la veceeeu
    Io la lume tot casc guraaa
    Un boschetar mi-arata pulaaa

    Nu fac nimic, niciodataaa
    Mai scriu pe blog, mai dau o labaaa
    Ma mai intalnesc cu Mooo
    Viata trece, la mistoo

    RăspundețiȘtergere
  7. În staţie la Lizeanu stăteam şi citeam ziarul!

    RăspundețiȘtergere
  8. @articolul lui Vasile: pai si textele alea de pseudo-hip pseudo-hop (recte puya)in care el "bea pana tarziu cu vagabonti, vorbeste vinul pt el, face prostii si spune numa porcarii" dar apoi vrea sa stea aia acasa cuminte si sa nu asculte ce zice lumea ; sunt tot un fel de manele, adica spune in mai multe cuvinte "Nu`i cazul sa faci un soc Ca tot la tine ma`ntorc"-by Danezu

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt momente'n viata cand stai si te bucuri. Io ma bucur acu' de maneaua lu' Petrov. Ceva deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt momente in viata, putine, cand nu-ti dau muie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt doar momente cand lipsa ta de replica o ia razna si unele chestii iti par reale. E si asta o manifestare a schizofreniei. Daca auzi si'o voce care'ti spune ca ai uitat sa'ti iei pastilele si sa respiri pe nas, ar trebui s'o asculti.

    RăspundețiȘtergere
  12. io zic sa nu mai scrii cu gura plina.

    RăspundețiȘtergere
  13. io zic, tu sugi. asta-i diferenta. pe tine te citeste pula prin gura.

    RăspundețiȘtergere
  14. petrov iti place asta?:D mie mi se pare epica

    http://www.youtube.com/watch?v=S0FYQ8oajps

    RăspundețiȘtergere
  15. stai ca nu pot asculta muzica acuma, iti zic mai incolo:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce'ai ma, de esti asa cocalar? Ti'a venit si tie ciclu'? Sau crapi de mandrie ca eforturile tale de'a suge pula si'a te milogi pe la diversi ca sa cresti o juma de pozitie prin pizdelist au dat roade si acu' te crezi cel putin o mare doamna a condeiului ca Lorena?

    RăspundețiȘtergere
  17. efoturile mele de-a suge pl? mars in pula mea de proasta dantelata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si intruziva. Nu uita de intruziva.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate