sâmbătă, 9 aprilie 2011

Ştiaţi că ... şi nu numai


La autogară am ajuns la 13:45. Aceeaşi mizerie alcătuită din ţigani, cerşetori, străini, ţărani, câini jigăriţi, autobuze şi taxiuri înghesuite unele-n altele, cutii de termopan pe post de case de bilete, băruleţe, magazine, casa cu euro şi dolari de peste drum (vezi poza), băncile murdare, tomberoane debordând... O mare pizza colcăind de viermi antropomorfi.  Îmi place mizeria asta colorată, cu care poate rivaliza doar gara şi Oserul, numai că acolo mizeria e mai ordonată un pic. De poliţie. În autogara n-am văzut niciodată poliţie.

Ştiaţi că ... mai există oameni care n-au auzit de Fornetti?...

“Bună ziua, plaşintie avieţi?”

... în Moldova?

Mi-am luat şi io un Big Burek cu carne de porc de la Fornetti. Că n-aveau cu brânză. Nu vă recomand. Mai bine plaşintie, sincer.






10 comentarii:

  1. is acolo bre,citeste printre rsnduri.

    RăspundețiȘtergere
  2. oau ce gluma, manca-mi-ai pl de wordplayer!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot în Moldova: "Zice unu că vrea să facă sex anal" "...păi, şi ce? să facă! " "Da uăi....da cum să-ţi placă s-o fuţi pe una în nas!?". Beat this.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-ai dus prin Moldova sa casti gura si pe la oamenii de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu, mă, o căuta pă marșica. da ea venise în iașov de 5 ani.

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde vezi tu dezordine? Fiecare muc de ţigare, fiecare grămăjoară de coji de seminţe şi fiecare borală au rostul lor şi sunt amplasate riguros identic în toate autogările, mai ceva ca mărfurile din carfur.

    RăspundețiȘtergere
  7. petroave....cutiile alea sigur nu erau de PVC? termopan e geamu,zic

    haiatzo

    RăspundețiȘtergere
  8. plm, toata lumea le zice termopan... banuiesc ca stii ca stiu in plm.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate