miercuri, 6 aprilie 2011

Visu-plânsu


Mă uitam la televizor la etapa finală a unei curse de biciclete pentru copii. Crainicul român anunţa entuziasmat că pentru prima dată un copil din România a reuşit să se califice în această etapă. Toţi copiii aveau biciclete la fel şi erau îmbrăcaţi cu un fel de cămăşi bicolore cu două-trei numere mai mari care le serveau drept echipament. Românul, însă, care era firav, blonduţ cu breton, avea o bicicletă mai mică decât a celorlalţi concurenţi şi în loc de echipament avea un halat albastru mai mic cu pete de ulei. Camerele insistau destul de mult asupra lui. Nervos am izbucnit:

- Futu-i dumnezeii mă-sii de ţară, nu s-a gasit un căcat de sponsor să-i dea şi lui o bicicletă ca lumea?

Apoi m-am trezit undeva într-un sat, lângă o casă cu iarbă verde în faţă, copilul se întorcea de la concurs. L-am mângâiat pe cap şi i-am zis: Bravo, bă! M-am dus câţiva paşi mai încolo în timp ce băiatul intra în curte cu bicicleta, mi-am prins faţa-n mâini și-am început să plâng în hohote.




8 comentarii:

  1. =))

    ala din poza e gherasim, asa-l cheama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Melancolic inspre depresiv visul tau in esenta...
    revoltator si cu ganduri de copilarie razbunatoare tot in esenta.Nu prea exista aparenta aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mare patriot esti tu, mai Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  4. io urăsc la maxim baicării și placagii și rolării care mă sodomizează și mă govorizează pe trotuar. mereți în pula mea pe șușea sau călcați copiii și mortăciunile prin parcuri, dacă aveți atâtea bășini în voi, că io și-așa nu mai am loc de mașini parcate pe trotuar, de nu-mi mai rămâne nici un metru să mă strecor printre ele.
    sugeți pula cu bicicletele voastre de nărozi. sunteți la fel de proști ca orice participant la trafic.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu te-ai cacat pe tine de la atata sensibilitate?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu, am asteptat sa vii tu, micul anonim iubitor de cacatu meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. ai asteptat sa vin io si sa ma cac pe tine? bravo!

    RăspundețiȘtergere