miercuri, 25 mai 2011

Declaraţie de dragoste


Am intrat în baie să mă spăl. M-am dezbrăcat. Admirându-mi burta din profil şi înregistrând succesul mersului pe jos din ultimele zile, mi-am pus palmele pe fese pentru o vizibilitate mai bună. M-a trecut un fior prin vintre şi mi s-a sculat pula direct. Încă mă mai iubesc!

23 de comentarii:

  1. Io cand am zis ca ai tendinte gay a sarit lumea ca's nebuna. Sa'mi zici cand te ceri de barbat. Sau de nevasta.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum auzi de pula cum pui botu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e cazu'. Tu fiind gay, nu prezinti interes in pofida faptului ca te autoreduci la pula.

    RăspundețiȘtergere
  4. in cazul tau draga, tot ce poarta pula se mananca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu fi pizmas. Stii doar ca n'a fost vreodata cazul tau. Si nici n'o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  6. da nu-s mai gay? o sa fie cand o sa vreau io. cazul meu. sa te fut in gura cu pula mea. la propriu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta nu e gheiala, e narcisism. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. las-o bre ca marghioala nu citeste. ea suge.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mnu, Petrove. Daca ar fi sa pun pariu ca n'o sa se intample, din proprie vointa cel putin, te'as lasa si dator si futut in cur. Da' nu te tine pe tine sa tii pariul.Asa ca fie'ti dulce amagirea, imbata'te cu gustul sec al minciunii, e tot ce ai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici ca puteai sa ai erectie daca nu te stimulai putin la cur.
    Atat de tipic petrovian.

    RăspundețiȘtergere
  11. bai anonim tu te-ai potrivi cu marghioala, doi anonimi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai ma, tu, celebrule care esti. Nu stiu despre anonim, fata de care eu am o afinitate ascunsa, dar daca nu erai tu, io as fi fost privata de cateva portii de ris sanatoase.

    RăspundețiȘtergere
  13. pai ai o afinitate, orice prezumtie de pula iti starneste afinitati, ti-am zis. atata doar ca unu din anonimii astia e o pizda proasta. ca tine. si nu scrie marghioala la user, ca la tine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tu ai o problema cu sexualitatea, printre altele, nu io. Si cred ca in general ai o problema cu pula, ca prea o aduci in discutie cu motiv sau fara. Afinitatea mea ramane indiferent de sex.

    RăspundețiȘtergere
  15. io creca tu ai mai multe probleme pe langa cea majora, a pulii. singuru talent al tau e perseverenta, de unde si afinitatea a doua cu anonimu ala. in rest cultura pula, pula pula, alt talent pula. esti o pula de om in concluzie care paradoxal isi doreste pula. un fel de femeie de servici pe bloguri.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hai nu fi nervos. Cum te enervezi, cum iei pula'n gura si'ncepi s'o freci ostentativ. Incearca un distonocalm, un ceai de tei, o terapie prin sex anal, chestii comune atunci cand stii ca'ti vine ciclu. Daca io's femeia de servici, tu esti scriitorul pe hartie igienica. Tre'sa curete cineva si dupa tine ca lasi mizerie'n urma ta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Te'agati de pula ca Nadia de barna. Nu te'ai obisnuit pan'n momentu' de fata ca oricat te'ai juca cu pula prin fata mea, tot n'o sa se'ntample? Marsezi cu perseverenta despre care vorbeai p'o singura idee fixa, aia de pula, si cand iti moare, o dai p'aia cu sudistii. Partea proasta pentru tine Petrove e ca daca ar fi adevarat ce insiri tu acolo despre mine, atunci singurul tau talent ar fi ca rad de tine toti incultii, netalentatii, copiii tigani si cersetorii. Nu e un avantaj sa'i subestimezi pe'aia cu care intri in polemici, te pune intr'o lumina proasta.
    Doamne, unii oameni sunt facuti special ca sa rizi de ei.

    RăspundețiȘtergere
  18. cam disproportionat raspuns, te-necasi cu pula aia de tine.

    rasu de tine s-a finalizat prin concediere.

    RăspundețiȘtergere
  19. Marimea totusi conteaza. Dar pentru tine asta nu e un avantaj, e un handicap. Nu esti in stare nici sa emiti nici sa pricepi mai mult de doua propozitii legate, iar cand se'ntampla, daca nu simti ca e ceva jignitor pentru tine, atunci sigur e genial.

    RăspundețiȘtergere
  20. hai mars in plm de zdreanta! crezi ca am chef sa joc ping pong retard cu tine toata ziua? deschide-ti cacatu ala de blog sa te linga-n pizda labagistii tai anonimi iubiti si dispari de-aci!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate