miercuri, 4 mai 2011

După melci ep. 3 - Sondaj bălos


E plin de melci pe trotuare. E sezon de melci. Drept pentru care am o întrebare pentru dumneavoastră.

Vă place să călcaţi pe melci?

Mie nu! Şi nu pentru că mi-ar fi milă de ei, nu, ci pentru că îmi dă o senzaţie groaznică, ca şi cum aş fi martorul unei partide de sex între Florin Piersic Junior şi Daniel Cristea Enache.

23 de comentarii:

  1. imi place sa calc pe gandaci!

    pe melci nu, insa cand eram micut imi placea sa-i tai cu lama cand scoteau capu din casuta lor. m-a intrigat mereu anatomia lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. mrrrmrmhmmh, cristea enache e numa bun de futut! LIKE!

    orc, tie-ti place sa-i mananci, parca. melcii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, clar da. Imi place dar nu sa calc pe ei, sa lovesc violent bucata de asfalt pe care se afla melcul, sa vezi cum un melc se poate imprastia pe jumata' de trotuar ... senzatie.

    RăspundețiȘtergere
  4. voro, pai fute-l =)) nu ti-a fost prof sau ceva?

    nu, nu-mi place asa mult sa-i manc, a fost o experienta interesanta doar.

    obositu, cum lovesti ma ca nu pricep?

    RăspundețiȘtergere
  5. @obositu: pai tu cum dracu esti cand NU esti obosit?

    RăspundețiȘtergere
  6. il fut, ca tot l-au facut suspect de rapid conferentiar. sigur in curand il fac maresal (de bloc, vorba aia) la litere.

    l-am avut pe interbelic, da io eram plecata din tzara atuncea. orc, n-am pierdut nimic. poate doar anecdotele cu barbu & arghezi la capsa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sesizând şantieristic că n-a făcut nimeni gluma de mare excepţie, mă autodeleg: dar să căcaţi pe melci, vă place?
    Iertaţi-mă.

    RăspundețiȘtergere
  8. venea ceva anonim curand, treia sa ai rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  9. voro, io nu eram plecata din tara, iar el era ceva ajutor de Filipas =)) destul de scarboasa situatia, estetic vbind.

    RăspundețiȘtergere
  10. s.a dys si blogu asta pe pula

    RăspundețiȘtergere
  11. Vezi, ma, daca esti pieton? Păţăşt.

    RăspundețiȘtergere
  12. da, io nu ma deplasez pe perna de tzatze.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce-ti mai place sa calci in cacat petrov...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Marghioala : când şi cum vei mai scrie ceva pe al tău frumos blog?

    RăspundețiȘtergere
  15. ce va mai place milf si petrov!

    RăspundețiȘtergere
  16. Intrebarea potrivita este "de ce?", intrucat totul fiind relativ precum gramatica lui cemah.

    RăspundețiȘtergere
  17. marghiiii lasa-ma sa te fut in inimaaa! ma lasi?:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Simplu coaie, ii calc ca si cand mi-ar fi futut gagica si ei i-a placut, cu ura, sa n-aiba timp sa isi dea seama ca e calcat ... sa n-aiba timp sa isi spuna "oh shit, vine un 45 de toata frumusetea !!! pula mea ... (*mort*)"


    Ca atunci cand vrei sa calci intr-o balta sa ii stropesti pe aia din jur ... intelegi tu?

    RăspundețiȘtergere
  19. milf,
    deci l-ai prins in mizerie :D imi place!

    RăspundețiȘtergere
  20. da, pare chiar amuzant acu, la ceva ani distanta =))

    RăspundețiȘtergere