luni, 30 mai 2011

Pula bate mintea


Era să-mi rup gâtul pe scările bibliotecii uitându-mă după o pizdă. Mi s-a agăţat vârful sandalei de marginea unei trepte. Noroc cu reflexele mele formate în generală şi liceu, care m-au făcut să mă redresez rapid aterizând în mâini. Evident, m-am făcut şi de râs un picuţ. Ce mi s-a părut incredibil e câtă viaţă mai am în mine. Degeaba am citit atâta să-mi bag pula!

32 de comentarii:

  1. Domnu' Petrov, ca MILF nu pot sa-ti zic, am primit un comentariu anonim la mine pe blowg (w-ul e intentionat) care, pe final, imi recomanda sa vin acilea si sa-ti cer drepturi de autor pentru ce-am scris, in conexiune (culmea) fix cu articolu' asta al tau. Ceea ce si fac, nu de alta, da' cititorii nostri sunt cei mai importanti, nu? :D
    Deci rogu-va, dati-mi un c d'ala mic in cerculetz sa-l adaug acolo :)
    Si ca sa fac si un comentariu decent, in spiritul comentariilor la bloguri...
    Tine-o tot asa! Cu cititul, desigur ;) Vei vedea lumina :))

    RăspundețiȘtergere
  2. credeam ca e faza cu buletinu. altfel nu pricep.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca e faza cu p.s.-ul de la ultima postare, aia cu dragostea e triumful imaginatiei asupra ratiunii... hormonu' bate neuronu'... whatever! imi dai sau nu?! ca nu ma rog de tine...

    RăspundețiȘtergere
  4. care este... acu' am vazut si eu comentariul tau. ok, de acord. da si tu o juma' de c intr-un semicerc, sa nu ma mai rushineze anonimii and we'll call it even :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ce sa-ti dau domle? =)) ti-am scris acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu sa scriu c de ala. ia(c - e bine?=))

    RăspundețiȘtergere
  7. am luat, traiti-ar... ce vrei tu, la alegerea ta! fac io un cerculetz in paint sau ceva, ca nu ma prea pricep. sunt contabil...

    RăspundețiȘtergere
  8. Prietene, mi-aduci aminte de un coleg de facultate! :)) Dar e tare intamplarea!

    RăspundețiȘtergere
  9. S-o vezi în variantă automobilistică, la centură

    RăspundețiȘtergere
  10. ma rog, mi se pare o falsa contradictie.

    dupa sigmund freud, mintea si pula sunt cam acelasi lucru [ceea ce explica si fascinatia femeilor pt ambele].

    RăspundețiȘtergere
  11. trebe ca s-a fost ramas atarnat de bariera sau ceva...

    RăspundețiȘtergere
  12. si next: "ce face pizda dintr-un barbat!!!!carpa de sters scarile bibliotecii:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. mie nu, iar freud e cel putin discutabil.

    fascinatia femeilor pt ambele se poate explica si altcumva, nevoi de reproducere, respectiv nevoi de securitate.

    RăspundețiȘtergere
  14. plus ca dincolo de aparente ma refeream la cu totul altceva.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba, pana la urma o pizda te'a facut sa'ntelegi evidentu': ca te'ai facut de ris si c'ai citit degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  16. mars in plm de otreapa!

    petrov

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce'ai facut ma? Ai ajuns la trivialitatile cu "o"? Obiala, otreapa... Pot io sa tim le'nsir pe toate alea cu "p", nu tre'sa mai citesti dexu'n seara asta.
    Petrove, pana cand o sa'ntelegi un misto si'o sa fii in stare sa faci unu', mai citeste niste carti din care sa pricepi ceva, stai de vorba cu oameni mai spalati si las'o mai lento assai cu limbaju' hardcore ca nicio nu vin sa'njur de pizde si morti si nu ti'am spus (deocamdata) ca esti retardat. Daca te simti, atunci nasol.

    RăspundețiȘtergere
  18. mars in plm de otreapa inculta!

    petrov

    RăspundețiȘtergere
  19. esti tiganca care ia taxa la wc-urile bloggerilor.

    petrov

    RăspundețiȘtergere
  20. Iar domnia voastra. Dupa atatea posturi cu cacat credeati ca ve trec pe caiet sau cu vederea? Aide domnu' Petrov, v'ati luat slapi noi si bermude nerupte'n cur si'o ardeti egocentrist ca'n poezia lu' Radu Stanca? Va zic eu ceva, prostia si domnia costa. Va taxez dublu. Plus restante.

    RăspundețiȘtergere
  21. tiganco, ai auzit si tu de ala prin ceva tabloid? bravo, aplauze furtunoase, tiganca stie citi. acuma mars! sa nu uitam ca simtul tau al umorului a fost taxat de chiar tabloidul mediocritatii, unde ai dat gres. n-ai fost in stare sa faci nici prostii sa rada.

    petrov

    RăspundețiȘtergere
  22. Inseamna ca suntem chit, Petrove. Eu cu revista, tu cu mine, alege. Numa ca io nu m'am milogit de ei sa scriu ceva cum te'ai milogit tu de mine sa'ti dau interviu pe blog, daca e sa ne'aducem aminte de chestii. Bine, asta nefiind un punct in plus pentru mine nicaieri avand in vedere subiectul postarilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  23. milogit auzi=)) bine-am zis, tiganca=))=))

    petrov

    RăspundețiȘtergere
  24. Ba, ai facut'o? E cel putin discutabil cum ai facut'o. Asa cam ca Freud :))). Petrove, 'ai ca plec momentan ca doar io's mai valoroasa decat timpu' meu. Da' simt nevoia sa te lamuresc inainte, ca sa'ntelegi de ce'ti arat pula'n cuvinte.
    Cititu' e ca fututu', ma. E ca atunci cand te'ndragostesti de una si carpa pipota'n tine si nu poti sa stai fara ea. Cartea e ca o femeie. Cand o deschizi e doar pentru tine, numa tu stii ce vrea ea sa'ti spuna, pentru ca tu o citesti atunci, chit c'a mai trecut si prin mainile altora. Si nu te lasi pana n'o termini. La sfarsit, poti s'o uiti, poti sa te intorci la ea cu drag de multe ori, sa'ti aduci aminte cu placere, sa'ti ramana indiferenta sau sa fie cartea care ti'a marcat un moment din viata. Ca femeia, intelegi? Un barbat decent, nu zic un domn, nu se lauda cu femeia pe care'a futut'o. Vorbeste frumos despre ea sau macar se abtine atunci cand e criticata, o apara sau ii lauda partile bune. La fel e si cu cartea. Sunt chestii intime, de suflet. Tu doar te lauzi ca citesti la fel cum te lauzi ca futi sau ca te caci. Cam pe'acolo situezi tu cititu' in scara ta de valori. Nu esti un cititor care sa faca cinste unei carti, nu esti un scriitor care sa faca cinste scrisului si nu stiu daca esti un barbat care sa faca cinste unei femei dar nici nu vreau sa aflu. Si nu ma refer la bautura.

    RăspundețiȘtergere
  25. de unde se vede ca n-ai citit in viata ta nimic. acuma-ti justifici incultura printr-o asa numita discretie a cititorului? nu exista asa ceva, tiganco.

    scriu pe blog pt mine, nu pt tine, ar fi timpu sa inteleaga si pastaia aia goala care-ti tine loc de creier.

    mars in plm de precupeata, te-asteapta morcovii pe taraba.

    tot io.

    RăspundețiȘtergere
  26. Vezi tu vreun motiv pentru care as simti nevoia sa ma justiic? Nu ca n'am de ce, n'am cu cine, ba, n'am cu cine. M'as justifica in fata unui om care m'ar face sa'nteleg ce'am pierdut ca n'am citit aia sau ca n'am facut cealalta. Nu esti genu'. Esti ca o pitipoanca aroganta care si'a luat catel ca Paris Hilton sa se simta'n trend si'acum ii priveste cu ineptie de sus pe toti care nu umbla cu javra'n poseta. Da' ea si'a luat caine pentru ea, nu ca s'o vada lumea, de altfel, pentru ca e mare iubitoare de animale la fel cum esti si tu literat.

    RăspundețiȘtergere
  27. pai ce plm sa pierzi ca tu citesti tot ce scriu io.

    va rog, un anonim, un anonim ca m-am saturat!=))

    inca nu-s literat margot, dar mai am vreme. parca trebuia sa te duci undeva?

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu ca fata..sincer zic..am patit in italia..aveam maieu si avea decolteu si colanti mai mulati..si 2 baieti au cazut cu scuteru..deci tu ai scapat usor :p

    RăspundețiȘtergere
  29. Atatea discutii si nimeni nu intreaba singurul lucru important: cum era pizda?!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate