vineri, 6 mai 2011

Senin de mai


M-am aşezat pe scaunul de la geam, mulţumit că am reuşit să mă trezesc mai devreme decât de obicei. Îmi place când ajung la muncă mult mai devreme, fapt care se întâmplă foarte rar. După ce am terminat cartea de autobuz pe care-o citeam, m-am uitat mulţumit la Clujul însorit. Într-o curbă, o fostă colegă de facultate ne-a depăşit lin cu mercedesul ei drăguţ gri metalizat, trecând fix pe sub nasul meu. Am zâmbit. N-aş vrea să fiu în locul ei. În schimb, mi-ar plăcea să bem o cafea, e una din cele patru-cinci care chiar aveau ceva în tărtăcuţă.

14 comentarii:

  1. citesti pe autobuz? tu si pizdele alea care citesc pe strada si in tramvaie ca sa promovoeze cititu'

    RăspundețiȘtergere
  2. io nu promovez nimic, ii scuip pe aia in gura. io nu civilizez pe nimeni. carti de autobuz, dupa cum ziceam.

    RăspundețiȘtergere
  3. in sfarsit cineva. sa-i fut in aripa ca mi-au invadat spatiu public

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi da, că ea e corporatistă. Şi tu nu ai ajuns corporatist; asta nu pentru că nu ai fost suficient de bun, ci pentru că ai reuşit cumva să scapi de vârtejul ăsta consumerist. Ha ha, de fapt nu ai fost suficient de bun..ha !

    CJ 08 COR

    RăspundețiȘtergere
  5. de, fapt eu nu mi-am dorit, bo a.

    cj 00 etc

    RăspundețiȘtergere
  6. Nereferitor la text, contribui cu un produs de mare valoare, în caz că cineva vrea, dar chiar vrea, să râdă. http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU

    RăspundețiȘtergere
  7. pe nimic, da' n-aveam cu cine sa ma cert. pana te-ai hotarat tu sa dai o replica mi-au trecut in plm dracii. oricum, daca m-am luat in mod special de tine, oi fi avut io ceva =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci aia din Mercedes era homosexual? Nu stiu exact ce concluzie sa trag.

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am cartea de autobuz si cartea de acasa. in autobuz deobicei am d'alea mai subtiri, ca e aglomeratie si nu o pot tine bine.

    eu in schimb citesc ca sa promovez cititul, nu ca m-ar interesa. tot d'aia fac si cronici pe blog. din pacate un blog care nu se poate citi.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate