sâmbătă, 28 mai 2011

Un singur floc negru într-un pisoar alb


“The winner takes it all” mi-a futut ziua de dimineaţă. Am auzit-o în timp ce spălam geamurile din interior. Apoi o nuntă zgomotoasă de ţărani retarzi mutaţi de-o generaţie la bloc, genul care face zacuscă în faţa blocului. M-am dus la magazin şi pe trotuar, blocându-mi înaintarea, stăteau trei vaci de la nuntă cu doi boi. Vacile discutau despre machiaj am impresia. Aranjate ca orice ţărancă de la nunţile din România: rochii oribile, coafuri cu bucle largi, bretoane înfiorătoare. Veşminte onomatopeice… mi-a trecut prin minte. N-aveam cum trece de ele şi totuşi nu se mişcau, nici nu mă băgau în seamă, nimic nu e mai important decât nunta în viaţa unei proaste. Mi-am făcut loc cu coatele cumva printre ele profund scârbit. Am avut un moment bun când am spălat geamurile pe exterior de pe balcon, la bustul gol. M-am simtit ca ăla din Karate Kid când spăla rablele alea cu buretele. Mă gândeam că poate mă vede cineva de pe stradă, poate că eram chiar sexy, nu? Am terminat “Învăţături pentru Delfin”, cel puţin interesantă cartea, cumpărată cu câteva zile înainte de-a muri autorul şi citită la alte câteva zile după. Peste puţină vreme merg la Zilele Clujului, prevăd o paradă de cocalari gretoşi de care mi-e frică a priori. Azi nu m-am uitat la televizor.

12 comentarii:

  1. asta e cel mai literar post al tau, daca nu ma-nsel. misto. mai ales asta "Am avut un moment bun când am spălat geamurile pe exterior de pe balcon, la bustul gol".

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ala chiar e un moment bun=))

    RăspundețiȘtergere
  3. are cineva cartea in format electronic?

    RăspundețiȘtergere
  4. probabil o gasesti pe net cu 5 lei, 10 maxim. ma indoiesc ca exista cartea asta in format electronic.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am fost ieri la zilele Ploiestiului. nu erau numai cocalari. erau si multi oameni care faceau sport (amplasate terenuri de basket, voley, mese de ping pong), oameni care jucau sah, oameni care se plimbau. targ de produse traditionale, de unde am luat si eu carnati de casa si dulciuri de asemenea de casa, de Maramures. bune, dar infiorator de scumpe.

    acum n-oi vrea ca la astfel de sarbatori sa fie pustiu si sa umbli numai tu pe acolo....

    RăspundețiȘtergere
  6. asa as vrea, dar realizez ca e imposibil desigur.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai atunci organizeaza Zilele Petrovului.
    Doar tu si Mo, sa stati si sa nu faceti nimic.

    (ca in fiecare zi, de altfel)

    RăspundețiȘtergere
  8. bine ar fi anonime sa se poata ambele chestii mentionate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  9. ...ba chiar sa se poata si o a treia chestie: sa-i fleoscaiesti unei taranci nuntase niste solutie de spalat geamurile pe rochie, sa i-o distrugi. Sau sa-i fi scapat de la balcon, ca din eroare, niste Cif in freza tampita...
    Puteai dup-aia s-o filmezi si o puneai aici, "Proasta cu Cif in coc", rupeai youtubul cu el.

    RăspundețiȘtergere
  10. si inainte de aia rupea asfaltu ceva maimutoi cu mine.

    RăspundețiȘtergere