joi, 23 iunie 2011

Curge? Sondaj.


Vă curge scuipat din gură în somn?

19 comentarii:

  1. scoate fata de pe perna si vezi daca are perna pe ea niste pete ca niste balti uscate.

    RăspundețiȘtergere
  2. curge garla.

    v-am pus la blogroll

    RăspundețiȘtergere
  3. da. in medie cam o data pe sapt. si culmea ca n-aveam absolut deloc problema asta pana acu vreo doi ani. cica daca-ti sugi degetul mare cand dormi, se rezolva. nu stiu sigur, inca n-am incercat. sau o fata mi-a zis ca se rezolva daca sugi pula inainte de culcare. nici asta n-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  4. de mai multe ori m-am trezit fulgerator in timpul noptii ca sa ma surprind ce fac atunci cand dorm. ma preocupa in special sforaitul. daca-mi curge scuipat din gura n-am nicio emotie, e clar ca da, avand in vedere ca-mi curge si ziua in amiaza mare, treaz lumanare, eu fiind un idiot de-a dreptul dostoievskian ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. io nu balesc, se pare. da mi-ar placea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, dupa cum spunea cineva mai sus, doar in ultimii ani. Am aproape 30.

    Ori dorm mai adanc, ori ma ramolesc si o data cu mine buzele si muschii din jurul gurii.

    RăspundețiȘtergere
  7. mie nu :))) dar pe sormea o gasesc cam in fiecare dimineata cu "flori de mucegai" la bot :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Petrov,
    eh, da, pacatele tineretii!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate