miercuri, 29 iunie 2011

Licenţa

de Aurel

Două colege stresate se ceartă la telefon în legătură cu o problemă de serviciu. Cele două fete ale lor au avut azi licenţa. Una îi dă celeilalte lovitura de graţie strigând:

- Şi să ştii ca şi eu am avut licenţă azi!

Apoi trânteşte telefonul.

41 de comentarii:

  1. este minunat cand parintii traiesc mai impatimit decat copchii evenimentele din viata astora din urma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. io-n dush, e plina romania de parinti leguma.

    RăspundețiȘtergere
  4. lula, scuzele mele...eram fugita de pe tarlaua cu messenger :)) insa deh, stiu multe mame isterice..:D

    RăspundețiȘtergere
  5. lula o inteles pula.

    aurel

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. e bine că mai dau şi bacu laolaltă cu doctoratu. da ţie chiar îţi pasă, petroave. eşti foarte bolnav. când te pişi, mai cacă-te şi tu pe pe ce scrii, că eşti bolnav rău cu capu. mai ai un pic şi o ajungi pă lorena din urmă. urma scapă pipi.

    RăspundețiȘtergere
  8. io vreau să ştiu unde e zdreanţa de momo. sau nu. fratele cimpoacă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. anonimi, esti asa de prost ca n-ai vazut ca n-am scris io textu asta, esti de-o prostie optica.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ho, mă, că mâne-mi iau ochilarii noi şi o să-ţi văd cîcatu cu alţi ochi... Optometrist ametric şi scatofil.

    În altă ordine de idei, tu când ai scris vreun text?!

    Ai prins şi tu cîcat la cur şi crezi că-i osânză...

    RăspundețiȘtergere
  12. Lula, săm sugi pula. Când vrei tu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Poezie de lorena lupu, artistă, podăreasă, publicistă şi blogistă:

    Petrov, eşti un morcov.

    La mai moare!

    RăspundețiȘtergere
  14. mai scrie şi tu o cronică de film, ca blogării atestaţi, că aşa faci seeding pă lumea ailaltă - a ta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. iubire până la moarte. literatură până la os. poiezie până la trompe.
    căcat. trompete. muci. dana grecu. atena. francu elveţian. muie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. la dana grecu:
    andrei pleşu e un fin analist.

    adică e un poponar mai select decât liiceanu, care suge şi pula care i-a intrat în prealabil în cur.

    RăspundețiȘtergere
  19. mă, lulă, io nu mă fut cu femei frumoase decât pe bani, cu femei urâte decât pe votcă şi cu femei intelectuale decât pe tichete de restaurant.

    cu femei adevărate mă fut decât cu pula. până ninge.

    petrov ştie asta.

    RăspundețiȘtergere
  20. suntem prieteni, aşa că pentru tine îmi pun un ringtone cu lula, care suge pula, cu geamăt husserlian.
    lula, cine-mi suge pula e iubita mea.

    RăspundețiȘtergere
  21. meam scos măsaua cea de minte şi nu po să beau ciucalată şi bonbuane, decât gin cu jwebs.

    RăspundețiȘtergere
  22. săi spui lu muia aia de momo că nam uitato, că ios om cu vreo 2-3 principii, da în curând o să mai fac rost şi de altele.

    RăspundețiȘtergere
  23. plm, ce najda să am şi io blog. da nu mă duce capu la cur.

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. am un amic cu care o să stârpim corupţia. o să ne lom şalopete de gdf sau elentrica şi o să bătem la porţile cococenilor cu traista plină de grenade defensive. bună ziua, aveţi vreo scurgere de gaze, vreo avarie electrică? nu? şi aruncăm vreo 2-3 grenade peste gard, prin piscine, pe sub uşi. ei, acuma aveţi.
    da ce, numa grecii po să fie români?

    RăspundețiȘtergere
  26. lulaaa, un teai dus, rapandulă, treci şi sugem pula, că tare mai te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  27. pă marghioala no mai iubesc, că nu există.

    RăspundețiȘtergere
  28. mie dor deo pulă mare care să fie a mea şi să fie suptă de lula. se poate, doamne?

    RăspundețiȘtergere
  29. ploua infernaaal şi noi ne iubeaaam... separateaa, cu pula-ntr-o parteaa.

    RăspundețiȘtergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  31. lam văzut pă pepe la râu iordan, prindea peşti cu petu sfinţit. s-a manelit şi dumnezeu. aliluia şi sugi pula.

    RăspundețiȘtergere
  32. lula, dacăţ dau garsoniera mă iei de pulă şim spui că am pula cea mai mare din blogosfertă? nu trubui să minţi, doar să te simţi bine cu pumnu meu în gură.

    RăspundețiȘtergere
  33. Petrov si cimpoaca. Ma simt pacalita. Milf, vreau banii inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  34. marghi hunnnnnnnnnn...we've missedddddd youuu de ce nu mai scrii tu nemic nemic?ia si mai scrie sa mai citesc:D

    RăspundețiȘtergere
  35. milf..aibi grije la ashtia...it´s a trashediiiiy!

    RăspundețiȘtergere
  36. da, ma, vad. nu pot lipsi si io un secol ca imediat isi fac toti de cap.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate