joi, 21 iulie 2011

Admitere 2011


O doamnă planturoasă cu tricou alb se aşază în spatele meu. Vorbeşte la telefon. Eu mă uit îngrozit la copacii rupţi de furtună, cuprins de-o frică iraţională că ar putea trăzni în autobuz. Doamna vorbeşte:

- Cine-o zis? Mă piş pă el!
- ...
- Nu te stresa, mamă! Dacă nu intri îţi luăm maşină! Vindem o grădina şi-ţi luăm!
- …
- Nu te mai lua după toţi proştii! Nici să nu te aud cu d-astea!
- …
- Deci dacă nu intri îţi luăm maşină! Dacă intri … Atunci nu-ţi luăm nimic … că ţi-am plătit ore … Nu te mai stresa!


Logic.

9 comentarii:

  1. Minunat. Iti luam masina sa te faci taximetrist Ă...

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut senzatia ca era vorba de-o tipa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci daca nu intra, ii cumpara masina ? Si atunci de ce ar vrea sa intre ? :)) MIE GROAZA DE PARINTI DE ASTIA

    RăspundețiȘtergere
  4. Copacii rupti de furtuna releva cu o probabilitate destul de mare zona Teatrului National, probabil troleul 3.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Table: MIE teamă că nici tu nu ai vrut să intri.

    @PETROV: mai bine o vindea pe ea fi-sa și mai lua o grădină. Era super-afacere.

    RăspundețiȘtergere
  6. De aia merg toate prost in tara asta, ca e sistemul de valori rasturnat.

    RăspundețiȘtergere
  7. O mama proasta care s-ar fi futut cu decanu sa intre la facultate :)

    RăspundețiȘtergere