vineri, 8 iulie 2011

Aici turnul de control!


Fată dragă cu nasul mare şi lung, nu te machia la ochi cât de strident poţi tu cu creieraşul tău roz, nu te da cu roşu pe obraz şi mai ales nu-ţi mai prinde în pula mea părul în coadă că poate decolezi dracului şi produci vreun accident!

Petrov


31 de comentarii:

  1. Da ce esti asa acid, Petroave? Evolutia le-a inzestrat cu nasul mare ca sa simta de departe mirosul de pula si sa isi poata perpetua linistite genele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimule, chit ca ai, chit ca n'ai, intrebarea ramane: tie'ti miroase pula?

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai un Petrov ghei poate avea asa un dispret pentru femei.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti prost, anonim internaut virgin cu ochelari.

    RăspundețiȘtergere
  5. la ce-ti trebuie tie femei cand il ai pe MO ?

    RăspundețiȘtergere
  6. ca sa te frustrez pe tine ca tu n-ai.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt Petrov, azi am cascat gura la o fata cu nasu mare.
    Ieri la un pitic, alaltaieri la o baba.

    Asta-i viata mea. In rest, veceu, laba, MO, si blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt anonim. cateodata e greu sa casc toata ziua gura la pula lui petrov dar nu ma las, in fiecare zi ma antrenez cu pompa de desfundat buda ca pot deschide bine gura. apoi vin aici cu gura deschisa larg asteptand sa ma umple sperma calda a lui petrov al carei gust il iubesc atat de mult. in fiecare zi mai multa muie, probabil asta trebuie sa facem toti anonimii. cine stie... e si maine o zi. viata e frumoasa, pula lui petrov primitoare. fericirea are chipul pulii lui petrov. poate ca nu e prea tarziu...

    anonim's anatomy

    RăspundețiȘtergere
  9. Aoelo, Petrove, io credeam ca voi acolo'n enclava Ardeal nici nu stiti ce'i aia muie. Da'n orice caz, pari foarte fascinat de propria'ti pula si de ce iese din ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. In Janis:
    - Petrov, ce-i chestia aia alba de ti s-a uscat pe cioc ?
    - Aaaa, e...aaa...pasta de dinti
    - Pasta de dinti ? Cu mirosul asta ranced ?
    - Da...pai...e d-aia noua..cu ierburi

    RăspundețiȘtergere
  11. aoleu anonime ce gluma buna, dubanc.ro nu altceva. e o gluma legata bine, unde plm ai gasit tu muie ranceda, ca io nu ti-am dat de-aia nici tie nici lu marghi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba, Petrove, tu nu mi'ai dat mie niciodata muie si nici n'o sa'mi dai. Asa ca scoate'ma si din calcule si din fantezii si din inchipuiri, ca sa fim intelesi si situatia clara. Nu exista. N'o sa se intample. Poti sa pariezi mai degraba pe sfarsitu' lumii decat pe faptu' ca vreodata, intr'un univers paralel, o realitate alternativa tu o sa'mi dai mie muie.

    RăspundețiȘtergere
  13. atata negi in plm incat incep si io sa ma intreb daca ti-am dat sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  14. marghioala, crek ai trola si o muie. probabil ti-ai baga degetu in gura si l-ai suge in ciuda pulii

    RăspundețiȘtergere
  15. E, vedeti? Asta'i doar invidia care vorbeste. Singura chestie legata de noi doi pe care'o poti citi pe buzele mele e: "niciodata".

    RăspundețiȘtergere
  16. Auzi Petrove, cum se numeste melodia aia cu un negru care canta la tobe si are dintii mari? Ma chinuie de azi dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca ghicesc, imi spui cum se cheama melodia aia?

    RăspundețiȘtergere
  18. Gata, am sunat. Am aflat. Era tortura ca nu'mi aminteam.

    RăspundețiȘtergere
  19. MARGHIOALA, stai linistita, petrov ar vrea mult mai putin sa-ti dea la muie decat eu.

    RăspundețiȘtergere
  20. E, atunci asta e.Poti sa'i dai tu mai multe detalii despre cum e sa nu mi'o da la muie.

    RăspundețiȘtergere
  21. da. petrov, e minunat sa nu-i dai lu muie lu marghi. esti mai odhinit si mai plin de viata. lumea nu te mai arat cu degetu prin parc si bubele de pe pula dispar miraculos. renunta la datu muiei lu marghioala. 0800 800 800 nu-muie!

    RăspundețiȘtergere
  22. da, io-s cemah. ostap m-a cunoscut si m-a pipait

    RăspundețiȘtergere
  23. Ba, dac'ai reusi sa'i explici si cum e sa nu fi redus mintal, poate n'ai mai fi asa de trist. Dar desigur, aia, in cazu' tau, e fictiune. Cum e si faptul ca doar in imaginatia ta eu ti'as suge tie pula vreodata. Io stiu ca tu vrei. Io stiu ca tu vrei sa ai si tu un creier. Da' probabil n'ai sti sa'l folosesti, cum probabil nu stii sa'ti folosesti nici pula. D'aia asociezi muia cu bubele.

    RăspundețiȘtergere
  24. am asociat gura ta cu bubele.
    si sunt normal, sa nu te indoiesti de asta

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe cat de ratat si inutil e dl Petrov, uite ca reusit sa produca un satelit.
    Acest Liviu Cemah Talent, care se invarte si se tot invarte in jurul lu Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  26. invincible, am venit si io sa injur pe cineva. stii cum e fara forum.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cemah, ce sa facem, daca a sters muistu de Aiu forumu' din radacina ?

    RăspundețiȘtergere
  28. "anonim internaut virgin cu ochelari" - hahaha, cunosc vreo 3 bucati usor :))

    RăspundețiȘtergere