marți, 19 iulie 2011

Am văzut cu ochii minţii, dar m-am oprit la timp


La adăpostul ochelarilor lumina era mai rece, albăstruie, zgomotele atenuate parcă. Gândurile senine. Mergeam prin soare, dar mă simţeam de parcă priveam strada de undeva de sus, de la geamul unei camere răcoroase. Aşa-l vedeam şi pe câinele care venea lătrând, parca în surdină şi-n reluare, spre mine pe trotuar. Un maidanez negru cu dinţii beliţi. Când a ajuns la doi metri de mine mi-am dat seama brusc că el la mine latră, ba chiar voia să mă muşte. Am apucat să-i fut una-n cap cu rucsacul din spate, îngreunat cu 500 g de aparat foto, plus ceapă şi morcovi din Kaufland, realizând încă o dată că ochelarii de soare nu-s pentru mine, chiar nu văd în exterior cu ei.

13 comentarii:

  1. da, nu vrei sa ma pupi in el draga?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, cu aia meriti tu sa fii pupat.

    RăspundețiȘtergere
  3. atunci ai formulat gresit. ti-am zis ca nu stii sa te exprimi in scris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu, ca nu prea ma intereseaza ce'ai tu de zis.

    RăspundețiȘtergere
  5. Unde in Cluj s- a intamplat asta ?

    RăspundețiȘtergere
  6. marghi, se vede, da.

    anonim, ce plm conteaza?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca să-i fută și el una', c-o avea și el o obsesie sau ceva. Pula mea, și tu acu'!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mancam si citeam si la un moment dat era sa ma inec in pula mea cu cainele si ghiozdanul tau.

    RăspundețiȘtergere