joi, 28 iulie 2011

MLMă-ta


- Domnule Petrov, dumneavoastră sunteţi un om liber?
- (pula mea... da! like a bird on a wire...!)
- Să fii liber înseamnă să ai timp şi să ai şi bani!
- (marş în pula mea de idiot metafizic!)
....
- Şi nu v-ar plăcea să-i ziceţi prietenei dumneavoastră: Hai să mergem azi la o cafea! Şi să vă urcaţi în maşină şi să mergeţi la Viena şi să vă doară fix în cot de toate?
- (ba da, mânca-mi-ai pula!)
.....
- Şi nu uitaţi! E o afacere care vă va schimba viaţa! Dumneavoastră decideţi!
- Da, o să mă gândesc... (futu-te-n cur de sclav!)

10 comentarii:

  1. In ce zona din Cluj ai patit asta?
    Eu am fost acostat pe Eroilor in urma cu ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. mi s-a intamplat de cateva ori sa ma asalteze tipi sau tipe cu poezii d-astea pregatite. ma rog, la tipe suna mai ok, adica nici ele nu se iau in serios, si oricum imi place sa aud tipe vorbind, nu conteaza despre ce, e relaxant. dar la tipi mi se pare atat de jenant ca-mi vine sa-i omor pe loc, din mila pt ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce firma era? Pe mine ma '' hartuia'' o tipa cu Amway. Nu stiam cum sa mai scap. Cred ca intr-un final s-a saturat sa ii tot trantesc usi si telefoane in nas.

    RăspundețiȘtergere
  4. In ce zona din Cluj s-a intamplat asta ?

    RăspundețiȘtergere
  5. tu n-ai treaba sa-ti faci niste frati?

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite, daca vrei ma bag la un guestpost la voi, pe tema Lia Olguta Vasilescu.

    Anonim

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă nu poţi pronunţa "afacere" umflându-ţi bucile obrajilor, nu eşti bun de MLM.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate