marți, 5 iulie 2011

Pocăiţii ştie!


Un afiş mai vechi cu un ştreang îmi atrage atenţia:

SIN
UCIDEREA,
ORICE AR FI
NU MERITĂ!

Da’ de unde pula mea ştiţi voi, de la

DOMNUL,
ORICE AR FI
NU EXISTĂ!

???

Futu-vă-n gură de pocăiţi spălaţi la creier, v-aş atârna pe toţi în ştreang!

65 de comentarii:

  1. Prefer o cohorta de pocaiti inofensivi cu intentii bune unor idioti de sinucigasi anti-orice, inclusiv anti-viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Astia sunt din aceeasi gasca cu vanzatorii de asigurari si borkerii de bursa. Diferenta ar fi ca astia de iti fac capul patrat cu felul cum te imbogatesti peste noapte daca ii dai lui banii pe mana, sunt isterici. Da' toti sunt luciosi pe creier de la atatea spalaturi, au priviri fixe si discursuri standard. Si sunt singurii carora imi vine sa le zic ca:
    SIN
    UCIDEREA
    E O SOLUTIE!
    NOI MERITAM!

    RăspundețiȘtergere
  3. a3, io prefer sinucigasii pocaiti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Să nu uităm de ţigani şi de dreptul românilor de a-i împuşca în cap fără permis de portarmă.

    Azi a intrat unu peste rândul de la casă cu muiere cu tot. Ghici ce scuză avea? Cică-l aşteaptă şoferu.

    Bă, pulă, i-am zis, da dacă ai limuzină cu şofer, ţi-ai cumpărat cumva şi supermarketu?
    Bineînţeles, bodigarzii au dispărut spre ieşire, să controleze sacoşele pensionarilor care-şi cumpăraseră 123 de g de parizer pentru pisici.

    Bă, mareşale, i-am zis unuia care avea un penis de abanos lipit de hamleţi, tu la ce pula mea mai iei banii de la firma ta?
    Vede-ţi-vă de cumpărături, domnu, a zis el, savant şi tremurând din genunchii de +60 de primăierni.
    Păi, asta fac, băi, pulă, io cumpăr de la firma care-ţi plăteşte ţie prin contract să faci uz de bâta aia cojită, şi tu trebe să mă aperi de ţiganii care sar peste rând, nu de cumpărătorii care stau la coadă.

    Vreau stecikin.
    Cimpoacă

    RăspundețiȘtergere
  5. vedeţi-vă, scuze, am 350 de gine toanice la bord. cimpoarcă.

    RăspundețiȘtergere
  6. rusii au scule bune, se pare. fara fitze, dar design superb.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tre să inaugurăm musai un sait de e-commerce pentru cei care vor arme, au şi bani, dacă nu au, în rate. Cu condiţia să aducă la plata ratei câte-un ghiul de cioară. Sau o unghie neagră de la deştu mic. Sau o cruce de aur de 5 kile, cu lanţu de vacă, tot de aur, asortat.
    Mă cam doare-n pulă de ţara lu chioru-mpărat şi am mare nevoie să bag gloanţe-n ţeste de ţigani.

    RăspundețiȘtergere
  8. petroave, te fute avram iancu, dacă nu bagi ce-am scris. cimpoaşcă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Îndată îmi pică sursa, blestem ţigănesc, s-o umplut casa de fum, aşa că poate mai apuc să spun atâta: a good gipsy is a dead gipsy. cu tot cu neamurile lor din străvechea şi înţeleapta indie, care beau apa morţilor pe care i-au aruncat în gange. muie india, muie străveche înţelepciune care ne fute la civilizaţie. muie oscar pentru bollywood. muie şi gloanţe de 45.

    RăspundețiȘtergere
  10. stăteau toţi ca muile blegi când puletele ăla s-a băgat în faţă. zice casiera, cu 5 meleoane salar şi 3 boane de masă: aşa fac, domnu, tot timpu...
    şi eu fac alfel, zic io, io vă fut, cu tot cu bodigarzi şi cu ţigani.
    aşa, aşa, domnu, bine le mai ziceţi, a sărit şi o vacă purtătoare de 2 sticle de gin. asta mea plăcut. era conesoare.
    da, zic, şi în afară că le zic bine ce plm s-o mai întâmplat de 2000 de ani în ţara asta cu ventuză pe muie?
    cimpoacră.

    RăspundețiȘtergere
  11. ţe frică să nu te ia băsescu la cv, petroave?
    să n-ai scheleţi prin dulape?
    dulapulamea ce scriu eu, că d-aia te citeşte lumea, nu că ai fi tu vreun român plin de cur pentru puli de ţigani, parcagii sau marmuroşi.
    fă-ţi treaba, petroave, că e sait pentru intelectuali cu spumă de mure, nu e premiu puliţă pentru moderare.
    cinzeacă.

    RăspundețiȘtergere
  12. bine, dacă eşti jigodie, ia-ţi şi contor de muie. ca lorena.

    RăspundețiȘtergere
  13. io îs, mă, belitule, dă drumu la ţiavă!

    RăspundețiȘtergere
  14. dau in plm, da nu stau tot timpu la laptop!

    RăspundețiȘtergere
  15. ai leptoc, mogulule, şi miem arde sursa, bine, mă.
    da cine are-ntr-o lună pisdă cu i7 şi invidia seria 5 de un mega pă un leptoc blio siel? tu nu, sigur.
    mori, petroave, dacă nu moare sursa mea, măcar tu să mori anu ăsta.
    glumesc, bă, iobage, şi pupo pe pupisda aia de corporatizdă.

    RăspundețiȘtergere
  16. să vă spun ultima zbârlă din târg despre lorena, hartistă, cartografă şi coprocultoare la kitscipedia: cică s-a-ndrăgostit de o pulă, o pulă aşezată (pe dreapta) şi că s-a hotărât să devină mamă. pe gură. va deveni astfel prima femeie care a scos un făt dintre carii. fără anestezie. aşia mi-a zis nila, o asistentă de la polizu. plm, da ce io-s cancan să vă dau şi radiografii?

    RăspundețiȘtergere
  17. cică noul-născut va fi o împreunare tragică între talent şi inteligenţă. ale mamei, amândouă.
    tatăl fiind incert şi multiplu, ştirea este beton.

    RăspundețiȘtergere
  18. şi ca să închei teorema:
    lorena lupu e o ţigancă, fiindcă sare peste rând, te scuipă dacă o pui la punct şi se ia de familia ta, pentru că de tine nu poate, că o dobori într-o microsecundă cu un şut în pizdă.
    ca şi ţiganu de la coada de la casierie.
    no face, no name, no number.
    a bullet will do.

    RăspundețiȘtergere
  19. elicptoteroristu mai zice atâta şi se bagă la salată de vinete cu carne de porc ardealu şi ciapă verde: bă, e destul! cine mai vrea, să ia!

    RăspundețiȘtergere
  20. declaraţiune (cu bibliografie, note de subsol şi marginale, apocrife şi addende) pentru blogosferă, dă pă saitu lu momo şi petrov:

    cică cine să uită cu jenă, vomă, bilharzioză, krohn şi kawasaki, da şi cu_comentarii, la lorena et gi(psy), e ţigan, muist, bulangiu şi poponar. sau ilustru. ca să pot să mă lustruiesc cu ei la cur.

    eventual poa să fie din motru şi să-l cheme cacavenciu, monţzy, kakămatze, aliodor împărat, sugpula pentru chirie în bucureşti sau chiar radu, că şi ăsta e când frumos, când afumaţ. că e din galaţ. un oraş timbrat încă la poştă.

    marghioala are doar cur. nu şi faţă. şi un creier. înfipt bine în cur.

    d-aia femeia e bine să ştie pă unde să cacă şi pă unde să-ncalţă. că uneori să-ncalţă cu gianta. că cu gura aia pă unde să cacă îşi va hrăni şi copiii ei şi ai altora, după divorţ... şi pulile puleţilor ei care să cacă pă faţa ei de creier. pardon, de cur. dar care o admiră. în labă contorsionistă.

    à la vôtre, vace proaste.

    io chiar am ce şi cui spune.

    hai noroc, petrove.

    RăspundețiȘtergere
  21. petroave, să-ţi tragi I Comme Icar. io l-am văzut a doua oară după 20 de ani. prima oară l-am văzut fără traducere, că habar n-aveam de franceză. Da momo a fost cu mine de atunci.

    http://www.imdb.com/title/tt0079322/

    Şi să te uiţi la experimentu ăla despre supunere.
    Şi să închizi blogu.

    Şi lasă-i pe pocăiţi. Pocăiţi sunt cei săraci cu duhu. Da nu-ţi sparg faţa, nici casa.

    Ăia cu dumnezeul naţional pe steag îţi omoară părinţii, fraţii şi dumnezeul tău.

    RăspundețiȘtergere
  22. şi să ştii, petroave, pe lumea asta există lucruri mult mai importante, mai relevante şi mai croasante decât mine şi tine. dar ele nu există.
    decât dacă le faci.
    tu nu faci nimic.
    doar reacţionezi.
    ce fac eu, zici tu?
    nu mă uit la unghii, să mi le rod.
    îmi fac palate, plăji şi lumi. frumoase. şi existente.
    unde ţiganii, hartiştii gunoieri şi hoitari, de teapa ţiganilor, nu că unii ţigani n-ar fi artişti, dar au probleme cu fiscul, care mă mulge de salar şi pe ei îi cam uită, muiste de teapa lorenelor, care n-au nicio declaraţie fiscală şi nicio fişă fiscală, lorenele cu muia, ca ea, nu există pentru fiscul român, ele există doar pe bloguri... n-au nicio şansă să aibă drept la viaţă.
    muia e tolerată doar de muişti.
    eu dau muie la muia ţiganilor.

    încă n-am stecikin.

    bine, şi când o să am stecikin, şi-l voi folosi, tu tot un blogăr de căcat o să fii.

    Mâncă blog, petroave. Să-ţi cadă bine.

    RăspundețiȘtergere
  23. No, şi acuma iartă-mă pentru deranj, da chiar am spus destul. Pace şi pacoste!

    RăspundețiȘtergere
  24. GoguvanGogh zici ca scoate pe teava versuri de la Luna Amara.

    Forza Gheorgheni, muie Manastur

    RăspundețiȘtergere
  25. ba cimpoaca da la lorena esti banat sau ce plm?

    RăspundețiȘtergere
  26. io n-am scris decât o dată la lorena. când s-a luat de familia mea... ea, pentru care familia înseamnă colonia de lăţei inghinali şi frăţia spermei din carii.

    ea la mine a postat de fro 50 de metauniversuri de ori. io n-am moderat-o niciodată.

    ea mi-a editat şi ce am scris o singură dată, în apărarea mea de familist care se fute pe rădăştile ei viagrice şi agaricice.
    ulterior, garcia i-a dat cu muie despre mine şi muia ei dată mie. ea nu şi-a retractat nici până în ziua de azi insulta impardonabilă de a mă fi confundat cu un cretin postac, probabil inventat tot de ea. ca o narcisistă megalomană şi schizofrenică ce se află.

    oameni de această teapă/ţeapă vă vor conduce într-o bună zi, în ziua în care vă va fi mai rău.

    (ne)interesant este că marghioala a preferat să creadă infamia şi să sugă în continuare blenoragia. din moment ce încă băloşeşte pe-acolo. nu poţi să te închini la rembrandt şi să bei şampănii răsuflate la expoziţii de labii cu şfrenţie. da plm, fiecare cu aviasanu lui/ei... lor.

    căcaţii fără caracter au un singur atu: păcălicii din juru lor.

    îi doresc lorenei o viaţă lungă şi grea.

    RăspundețiȘtergere
  27. e plictisitor să fii tot timpul dezamăgit. chiar şi de proşti cu pula-n cur, darămite de dăştepţi cu pula-n gură...

    RăspundețiȘtergere
  28. N'are Luna Amara versuri in cantece cate ofuri are Cimpoaca.
    Mie'mi seamana mai mult a asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=6XPzTN9lUf4&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  29. Auzi, Cimpoaca, stii ceva? Ai inceput circu' asta, sa'l suporti acu'. Faci atata pe pizda ofensata si tradata. Da' mai du'te si rezolva'ti problemele tale din familia la care tii atat, in intimitatea aceleiasi familii daca esti atat de pretios. Pana una-alta ai facut exact ca Lorena, ti'ai luat o muie si te'ai laudat cu ea. Si ia sa nu te mai futa grija de mine ca nu m'am angajat dizeuza la ma'ta'n bar. Balosesc unde vrea pizda mea si comentez unde mi se scoala mie ca nu mi'ai pus tu mie pizdometru sau al'cineva care vine cu pretentii de intelectual de rasa ma'sii ca sa'mi tina evidenta.

    RăspundețiȘtergere
  30. terminati in plm cu circu asta! nu ma intereseaza problemele voastre personale, faceti-va blog pentru ele!


    petrov

    RăspundețiȘtergere
  31. Ai mai lasa'ma in pace cu arhanghelu' dreptatii si cunoasterii pogorat din imparatia internetilor care ne'a adus noo, intunericitilor, lumina in creerele noastre trepanate. Ce pulamea e asta? Venim, comentam, futem, aratam cu degetu', da' mai si plecam c'avem alte treburi si nu facem paranoi pubere.

    RăspundețiȘtergere
  32. ba petroave, freddie mercury imbracat in minijupa+peruca isi scuza extravaganta cu o tona de talent. Tu postind pe contul milfei zici ca te´ai imbracat de carnaval in fustele mamei tale si te joci de´a diriginta. Penibilu´abstract e chiar mishto, mai baga! :o))

    RăspundețiȘtergere
  33. omîfîgî-omîfîgî

    Aud, bre, Marleno, da tu ştii întotdeauna mai bine cum stă treaba, aşa că n-are rost să încerc să fiu mai penibil decât sunt beţivan. Cer iertare că te-am obligat să mă pui la punct atât de doct, argumentat şi documentat şi pe acest blog.

    Şi să ştii că la braşov n-avem nici tramvaie, nici cerşetori în mijloacele de transport în comun. Plm, nişte ţărani din provincie... Ei, cine ştie, dac-o să avem vreodată aeroport, poate se va lucra şi la această trăsătură definitorie pentru orice metropolă modernă.

    No binie-binie, acuma că ne-am lămurit că nu masonii, nici jidanii, şi nici americanii nu conduc lumea, ci, aşa cum era şi firesc, cucoanele dezinvolte, stăpâne pe destinul lor, care scriu cu stilouri cu peniţe în formă de cap de pulă cu 7 capete de pulă (şi pe fiecare cap de pulă câte 10 coarne de cerb lopătar care se înfig în câte 14 ţîţe pietrose deodată) pe hârtie satinată, cu cel mai mare grad de netezime, într-o paginatie de o înaltă ţinută grafică şi adresată unui public select, elevat şi instruit.

    Petroave, dă-i o bere, că te-a scos din dilemă.

    RăspundețiȘtergere
  34. garcea esti prost.

    petrov

    asta ti-o putea spune si milf la fel de bine, numa c anu-i aci.

    RăspundețiȘtergere
  35. Anonime, eşti prost.




    probably the milăst blog in the uărld.

    RăspundețiȘtergere
  36. da ba, petroave, da´din tastatura lu´milf pare mai credibil. asa zici ca esti cealanta, ne inveti avionica pe motiv ca esti strastranepotu´lu´traian vuia.

    RăspundețiȘtergere
  37. prin vârfuri vântul viu vuia.




    bacu de pe feribot

    RăspundețiȘtergere
  38. esti defect, eşti anonim.




    disertaţia pentru ţambal şi croasant englez

    RăspundețiȘtergere
  39. garcio, garcio, de ce mă prigoneşti?





    un om năcăjit

    RăspundețiȘtergere
  40. Cehov, eşti prost.





    Livada cu beşini

    RăspundețiȘtergere
  41. cimpoaca, te parasesc pentru garcea!




    milf

    RăspundețiȘtergere
  42. Inspiraţia, eşti proastă.






    Moscova nu crede-n lacrimi

    RăspundețiȘtergere
  43. Pe blogul asta toata lumea se ia la misto?

    RăspundețiȘtergere
  44. decit petrov se ia in serios.




    mama heroina

    RăspundețiȘtergere
  45. ntz ntz petrov, petrov, nu´i frumos mamica...pai cum da´i peste unu´mai habarnist ca tine si gata il injuri!?


    milf

    PS-daca tocmai te´ai indragostit, retracteaza!

    RăspundețiȘtergere
  46. garcea draga chiar atat de prost sa fii sa nu te prinzi ca tu esti lichidu verde amar?

    RăspundețiȘtergere
  47. petrove, io aşa-ţi fut un wembley peste kinley, că jvebs n-am găsit, dacă nu-l iubeşti pe garcia ca pă lorena, că mă supăr şi pă tine şi pă mine.
    e băeat bun, dacă ia-l şi tu mai frumos, spune-i o poveste, mângâie-l, dă-i o votcă... ce dracu, mă, n-ai învăţat nimic de la mine?

    cine nu-l iubeşte pă garcia, mă-sa-i curvă!

    rock!

    RăspundețiȘtergere
  48. şi cine n-o iubeşte pă lorena e heterosexual.

    RăspundețiȘtergere
  49. Bă, eu unu m-am săturat de flood-ul lui Gogh.
    Petrov, daca ţi-e frică să îl banezi pentru că ştie unde stai, dă-mi adresa lui să îi fac o vizită.
    Da' cum e posibil asa ceva...

    Anonim

    RăspundețiȘtergere
  50. a, şi ca să nu mai moară de foame şi grijă (alimeli, desigur, dabijă) naiadele care se dau cu capu de pula chilotului la tonouri, io cam aşa ceva mi-am găsit, cam deloc pă internet... în varianta acordată cu genul feminin, nu numai cu sexul feminin:

    http://www.youtube.com/watch?v=huNejF17gzg

    cerşesc io în tramvai când tu ai să ai negi de aur pe buzele-ţi şi frunzele-ţi (labii pentru erudiţi) uscate şi harbuze, făi, proasta decolărilor cu curu-n în pulă, şi când herpesu genital se va vinde la negru, nu se va lua de la negri.

    aşa, deci...

    RăspundețiȘtergere
  51. până nu intră milfa să mă scuipe, nu mai fac trafic, petroave, da vezi să ai grijă de ia, că alfel retractez tot şi mă duc postac pe reviste glosi, săm fac sivi de bulgaria.

    RăspundețiȘtergere
  52. Pentru muie

    http://pulamarefaceridurifrumoase.blogspot.com/2011/07/hai-sictir-curve-proaste.html?zx=d50667c12f9e5c0d

    RăspundețiȘtergere
  53. absinth ma? da´nu´i amar, sau ma rog tu cu rochitzele tale...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate