luni, 18 iulie 2011

Sondaj cu viol


Oare violatorii umblă cu lubrifiant şi prezervative la ei?

26 de comentarii:

  1. da, au un rape kit tot timpul la ei: lubrifiant, prezervative, rangă, căluş, cîteva poezii pe-o foaie, o sticlă de vin şi un buletin fals de vaslui, să mute vina pe bieţii moldoveni.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca se descurca si pe uscat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Logic e sa nu aiba, deoarece daca ai destul cap sa iti pregatesti violul, ai destul cap sa futi pe cineva cu consesns, deci nu ar fi viol.
    Sorry dar cred ca nu au asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca e vorba de betivi ca aia care-u furat focoasele alea, poate ca n-au. da violatorii in serie? si nu numai.

    RăspundețiȘtergere
  5. bă, vă rog io, nu transformați milf si petrov în arhiblog. numa ăla mai întreabă de-astea sau ce ne determină să vedem același film de mai multe ori.
    nota 10 pentru răspunsul lu emil.

    RăspundețiȘtergere
  6. transform in ce vrea pl mea. nota 4 pentru tine si pentru emil.

    RăspundețiȘtergere
  7. rasta, unii violatorii au nevasta, familie, nu-i o problema pt ei sa agate femei, ei vor sa le violeze.

    RăspundețiȘtergere
  8. ostape nemernicule, s´a trezit si bietu´petrov cu mina la pula si un ciorap in gura, suspinind:"of, of ce´as mai viola ceva, oare cum se face?!" Iti dai seama ce dilema sa fii ipohondru patologic si in acelasi timp atit de nefutut ca ai viola ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. ooh da. si tu de cite ori ai fute ceva iti napadesc microbii mintea si´ti determina comportamentul maniacal compulsiv :o))) hai scoate sprayul si dezinfecteaza´ti tastatura imundizata de replicile care mi le dai mie.

    RăspundețiȘtergere
  10. sau pleaca de acasa cu pula sculata in cautare de victime? ...sau li se scoala pe parcurs?

    intrebari de bun simt

    RăspundețiȘtergere
  11. garcea tu esti exact prostu ala de internet care crede ca cunoaste pe cineva dupa ce scrie el. insa tu esti atat de prost ca nici macar daca e ceva de priceput nu pricepi oricum. ti-am mai zis, milf nu-i in zona, mars la tarfele tale imunde.

    RăspundețiȘtergere
  12. sa mor io de nu ai dreptate si sa vezi paradox: inseamna ca´mi dai si mie dreptate ca altfel nu mi´as fi permis sa baloshesc pe la milf, daca nu m´a fi gandit ca´i o tirfa imunda.

    Ps-asta´i cuvantul preferat al sezonului sau ti s´a blocat dexu´???

    RăspundețiȘtergere
  13. ai o logica la fel de tare ca pula mea in momentu asta. cuvantu preferat e prost. esti prost. garcea esti prost. nu uita.

    RăspundețiȘtergere
  14. nu uita milf, esti o tirfa imunda, mi´esti harazita decit mie. Prostu´si imunda. adinc petrov, adinc!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce milf cretinule? nu exista milf.

    RăspundețiȘtergere
  16. clar! decit tu egzisti pa lumea asta, restu´e proeictii a fanteziei tele bolnave

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum nu exista milf? Adica era doar o plasmuire a imaginatiei mele ca cineva scria bine pe blogu' asta?

    RăspundețiȘtergere
  18. am halucinat in colectiv cu marghioala???

    MILF, iarta´ma, am facut´o inconstient da´cred ca mi ´a placut.

    RăspundețiȘtergere
  19. Bite the pillow, I'm going in dry.

    RăspundețiȘtergere
  20. ce zice, ce zice? scrisu´ mai sus, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  21. greu de zis, da' nici nu mai conteaza cand avem asa ceva!
    http://www.csid.ro/sex/prezervativul-cu-dinti-le-scapa-pe-femei-de-agresorii-sexuali-7044074/

    RăspundețiȘtergere
  22. Io credeam ca violul cu prezervativ si lubrifiant e sex consensual.

    RăspundețiȘtergere