miercuri, 3 august 2011

Ajunul


Brusc mi-am dat seama cum trebuie să fi arătat eu aşezat pe betoanele pe care atârnă nebunii şi boschetarii cartierului, nebărbierit şi netuns, citind un Gândul din 24.12.2009. Am vrut să mă ridic şi să plec, apoi mi-am dat seama că de fapt mă doare-n pulă, am terminat de citit, am aruncat ziarul la gunoi şi m-am cărat spre casă mulţumit.

33 de comentarii:

  1. Lasa cum aratai tu. I'ai facut de ris pe oamenii aia.

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi c-a scris idolu tau mantzy un post despre tine acuma recent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca vrei, vorbesc sa scrie si despre tine ceva. Ca tu nu te prea pricepi.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea are sens ce-ai zis acuma, tradu-mi. sa scrie pt mine sau despre mine?

    oricum ma pricep suficient de bine la ambele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ăăă, Petrove. Scuza'ma, de'obicei nu fac misto de oamenii cu dizabilitati. Nu stiam ca esti dislexic, desi asa s'ar putea explica cum nu'ntelegi nici macar frazele scurte. Citeste si tu pana'ntelegi sau pune pe cineva sa'ti citeasca.

    RăspundețiȘtergere
  6. ah nu ma pricep sa vorbesc cu el? asta e ultima varianta.

    tre sa decretez iara ca esti in mare lipsa de pl. sau ca ala care te fute te fute foarte prost. te rog nu mai comenta ca-mif aci blogu de ras in plm.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai cat si ce poti si tu sa deduci mai mult de pula si cacat? Ma, pana sa'ti fac blogu de ris, faci o treaba excelenta in a te face singur de ris. Nici macar singur, te'am mai ajutat si eu pe alocuri. De scris ai invatat tot de la baietii aia de pe betoane?

    RăspundețiȘtergere
  8. asa faci si cand iti flutura cineva pula prin dreptu gurii?

    n-am invatat chiar tot.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba, tu abia scriai cu creta "P U L A" pe garduri cand io deja faceam misto de viitoru' astora ca tine. Ai ramas inca la stadiu' ala, numa ca acum ai tastatura.

    RăspundețiȘtergere
  10. lorena mea, io n-am scris niciodata pula pe garduri. io scriu pula doar pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. e chiar -fine- postu asta bai marghioala, ce pula mea esti proasta pulii tuturor bloggerilor?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ia uite, ma. Mos Craciun si prietenii sai care cred ca a povesti despre necesitati fiziologice inseamna literatura. Asa se'ntampla ma, cand nu'ntelegi nimic, zici cu pula sa pari ca esti destept.

    RăspundețiȘtergere
  13. ia uite baba proasta prietena ei insasi!

    marghi draga, n-a pomenit nimeni de literatura aici in afara de tine, cat despre literatura pe care poti s-o pricepi tu e pe la mantzy acolo. sau radu. aia e literatura maxima pt creieru tau.
    si unele meniuri probabil. alea mai usoare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma, io nu's in cautare de literatura ca doar nu's io aia care vine cu citate din carti poate mi'o explica si mie cineva ce scrie acolo si'oi parea mai desteapta ca al'fel nu stiu cum. Hai, uite pentru ca sunt o fire intelegatoare chiar si cu cei mai putin inzestrati, o sa'ti scriu un cantecel din care sa extragi tu ideile principale si sa faci un rezumat pentru ca e fix pe gustul tau, deci n'o sa fie prea dificil:

    Iţi place sa faci pîrţ,
    Iţi place sa faci caca
    Si ca orice răţuşcă
    Faci maca-maca-maca

    Da, pîrţ, pîrţ, caca
    Pîrţ, caca-maca
    Caca-maca, pîrţ
    Pîrţ, caca-maca
    Caca-maca, pîrţ
    Pîrţ caca maca.

    RăspundețiȘtergere
  15. da de aia pun io citate din carti sa-mi explice o culta ca tine.

    asta stii tu scrie, poezii de astea. in rest esti data afara, ba isi si mai bate pula de tine ala care te-a ejectat.

    RăspundețiȘtergere
  16. Auzi, da' tu cand pui citate stai cu cartea in fata si scrii cuvant cu cuvant, asa ca si cum ai copia pe caietu' dictando sau stai si cauti pe net si extragi pasajele pe care le consideri tu reprezentative?

    RăspundețiȘtergere
  17. a povesti despre necesitati fiziologice inseamna literatura.


    dar ce ma, uite de exemplu necesitatea ta fiziologica de a suge pula virtual nu poate fi literatura. de ex:

    marghioala suge pula ca un aspirator. ( fig de stil :comparatie)

    RăspundețiȘtergere
  18. margoalo, copiez din carte. n-am pus citate decat din carti citite integral. credeam ca e evident.

    RăspundețiȘtergere
  19. Patroane, daca te'ntreb care'i titlu' romanului abecedaru' cre'ca stai asa si te gandesti o vreme.

    RăspundețiȘtergere
  20. pare gluma de invatatoare care puna gura la copii pe pula. hmm, marghioala? unde predai? tu esti invatatoarea de sex ca laura?

    RăspundețiȘtergere
  21. Iar astea par glume d'alea de cocalar intarziat pe care l'au violat anal o gasca de tigani recidivisti si i'au spart punga cu aurolac. Ce e ma, esti in permisie de la casa de corectie si te'ai dus la internet cafe ca nu te'a primit ma'ta acasa?

    RăspundețiȘtergere
  22. mai bine violat de o gasca de tigani, decat fututa de o gashca de bloggeri ca sa-mi creasca respectu de sine =))

    RăspundețiȘtergere
  23. respectu tau de sine e direct proportional cu media erectiilor catorva bloggeri, doamna invatatoare de sxe

    RăspundețiȘtergere
  24. Gata, ba ! Care se mai ia de Petrov ma-sa-i curva.

    RăspundețiȘtergere
  25. asa, iata si alti prieteni de-ai mosului=))

    RăspundețiȘtergere
  26. Bine, atunci sa ne luam de cemă, care crede ca daca se'apuca sa imite stilu' altor blogări o sa'l aplaude si pe el lumea. Cemă, ia pune'o pe ma'ta sa caute in dictionar definitia respectului de sine si'apoi pune'o sa se uite la tine. Apoi pune'o sa mai caute in dictionar "ironia soartei" si "eroare genetica".

    RăspundețiȘtergere
  27. Un cantelcel mai frumos decat ala scris de Marghioala (cu sanse mari de a deveni hit)

    Iti place mult rahatuuuu
    D-aia scrii mereeeeu
    Pe blog toata ziuaaaaa
    Direct de pe veceeeu

    Ai mai mult par pe spateeee
    Decat ai in caaaap
    Cu ciocu ala naspaaa
    Parca-i fi un taaaap

    Iti plac boschetariiii
    Si casti gura la eeeeei
    Esti atras de Mooooo
    Nu te uiti dupa femeeeei

    MIlf nu existaaa
    A fost o pacalealaaaa
    Era Petrov cu perucaaa
    Pe capatana chealaaa

    Sa facem mistooo
    De blogu asta naspaaa
    In loc de refreeen
    Doar vom trage apaaaa

    RăspundețiȘtergere
  28. felcitari, acuma explica-ne noua de ce stai tu ore intregi la mine pe blog aproape zilnic? uneori pana la 6 ore?

    1. esti psihopat
    2. esti un ratat
    3. esti neajutorat
    4. esti impotent
    5. esti handicapat fizic
    6. esti somer
    7. esti urat
    8. toate cele de mai sus

    etc.

    RăspundețiȘtergere
  29. Stimate natarau...sunt cel putin 4 sau 5 anonimi care scriu pe aici.

    D-aia iti ies tie ore intregi.

    La insusirile de mai sus, daca mai adaugi "chel si clapaug" e exact imaginea ta completa

    RăspundețiȘtergere
  30. stimate prost, exista o chestie numita ip si un programel care arata asa numitele visit lenght, manca-mi-ai pula de limax virtual.

    RăspundețiȘtergere
  31. marghioala, pe cine imit io bai desheu virtual?

    RăspundețiȘtergere
  32. Petrov te iubesc şi te doresc.

    RăspundețiȘtergere