marți, 16 august 2011

Deus ex machina


După ce-am scos nişte bani de la bancomat, m-am îndreptat spre casă. Ajungând în dreptul uneia din bombele cartierului care avea uşa larg deschisă, mi-am aruncat privirea înăuntru. Câţiva beţivi erau risipiţi pe la mese, cu bere sau vodcă în faţă, şepci decolorate pe cap, iar la păcănele plesnea de zor butoanele o femeie cu părul prins în coadă, nu prea tânără, dar nici bătrână, cocoţată pe-un scaun de bar care-i lăsa picioarele suspendate la 20-30 cm de podea. În acest timp se auzea până afară din bar vocea unui preot care oficia o slujbă transmisă la tv: “…şi să ne mântuiască pe noiiiii!!!”. M-am îndepărtat râzând împreună c-o familie, mama, tata şi o fetiţă, cei doi părinţi râzând şi ei. “Îi mai spală de păcate…”, a zis tatăl amuzat.

4 comentarii:

  1. Noa ma, chiar e ok titlul nu stiu de ce nu a atras mai multa lume.
    Go Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  2. e ok tot postu, mai mult decat ok e chiar f bun.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate