vineri, 26 august 2011

Ejaculări precoce


În ultima vreme am impresia că mă învârt în grupuri de oameni prea mici. Presat de toate mizeriile zilnice, am acceptat să beau bere cu oameni acceptabili. Când deschid o discuţie, în afara cazurilor idioate când fac consiliere psihologică, am brusc sentimentul inutilităţii ei şi derapez în nişte contraziceri cretine accentuate de beţia care se accelerează în acelaşi timp. Un fel de ping pong isteric cu parteneri abrutizaţi, alcoolizaţi, incoerenţi şi inculţi pe deasupra, în care, sub influenţa alcoolului, ajungi să te îmbeţi şi de propriile judecăţi, care se revelează a doua zi la trezie destul de proaste, aproape la fel de proaste ca partenerul de discuţie. Mă las purtat în astfel de deliruri bahice probabil cu sentimentul că n-am altceva mai bun de făcut. Chiar n-am în pula mea? Când eram copil funcţionam pe două planuri care nu se intersectau niciodată: lumea mea interioară şi lumea prietenilor cu care mergeam la fotbal, la scăldat… şi care n-aveau nici cea mai mică idee despre ce-i în mintea mea. Şi era mai bine, mult mai bine. Parafrazând pe cineva, de ce pula mea să civilizez io imbecilii?

43 de comentarii:

  1. Roses are red
    Violets are blue
    Some bloggers make sense
    Katana monkey glue.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oamenii au un avantaj: sunt multi.
    Au si un dezavantaj: sunt prosti.
    Problema e ca la jocurile de noroc: Mai ai noroc, dar jackpot-u il prinzi rar de tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. mergeai la folbal cu imbecilii, te scăldai cu imbecilii şi acuma vrei să civilizezi imbecilii...

    verişoare, tu ai auzit de tenis? nu de alta, da a fost la liber turneul de la cincinnatti toată vara.

    acolo, dacă te-ai fi uitat, ai fi înţeles ce înseamnă să joci fără să dai crampoane-n gură, fără să te tăvăleşti pe jos la pinalti, şi fără să poţi chiţăi aut, căcamerele cu softu de rigoare era pe real time pe tuşă, te făceai de căcat, va să zică.

    spune-mi că folbalu e sport şi te cred că eşti un demiurg genial al bloagelor.

    în rest, garcea chiar e om. i-am văzut mama.

    complimente mamei tale.

    şi dacă nu-ţi place de ce zic alţii despre tine, suge-le pula. e mai cinstit.

    RăspundețiȘtergere
  4. şi nu mai parafraza fraze neinteligibile pentru tine, că o să ajungi să trăieşti din semiologia semanticii.

    RăspundețiȘtergere
  5. soră momo, ai lav iu, da pula sculată trebe băgată la curu viclean.

    RăspundețiȘtergere
  6. si nu vorbeam de garcea, ca n-am baut nici nu intentionez sa beau cu el.

    RăspundețiȘtergere
  7. eşti iritat, ai uitat o virgulă.

    poate greşesc eu, numai proştii n-au dubii, dar cred că 99% dintre votanţii actualului regim parlamentar şi prezidenţial sunt fotbaliatori microbişti. se cade să le dau o muie sportivă.

    probabil că şi tablele sunt vreun sport neglijat de comitetul internaţional olimpic. plm, nişte găozari.

    RăspundețiȘtergere
  8. ma uit la supercupa. nici un sport nu e mai bun ca altu.

    RăspundețiȘtergere
  9. eşti şi moralist... e bun, nu e bun...
    mă cutremur când mă aflu în preajma unui aşa colos gigantic şi omniscient.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ieu empatizez completotal cu ce a zis d-l Petrov aicişa.

    Şi ce? Pe mine mă interesează ce am spus.

    RăspundețiȘtergere
  11. esti un destept, ma petrov, ma!ia povesteste-le copiilor cum iesi tu cu filozofii si spargeti tastaturi de plastic in bar cu strigaturi de maimuta!
    ai sentimentu pulii! esti un betiv josnic ca toti prietenii tai si ai mei. ma cac pe toata filozofia ta da ma bucur ca am baut impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  12. acuma noa, poate am exagerat, da ideea era ca ati cacat blogu si va luati de oamenii care v-or ajutat sa-l ridicati. pula mea, ca nu sunteti dobitoci. marcica o scris cel mai fain comment ever cu referire la ciupercile lu petrov si la nonsensu publicat pe blog si milfa s-o oparit dintr-o data. apai io asa ma fut in toata logica si in tot consensu!
    ps. daca pleaca marghi de la voi, ati murit.
    sau a-ti murit cum ar zice dan ciotoi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gogu, eşti aproape de punctul pe I.
    Dar dacă ai nevoie de tenis ca să te cureţi de folbal e ca şi cum te-ai freca cu nămol ca să te cureţi de căcat. Există şi săpun.
    2. E adevărat că poate am văzut oameni de treabă interesaţi de fotbal, dar n-am prea văzut lepre care să nu fie şi microbişti (Vadim, Văcăroiu, Păunescu, etc.). Însă, însă, dacă preferi votanţii lui Ponta & Co. celor ai lui Boc, e ca şi cum ai prefera căcatul, nămolului.

    RăspundețiȘtergere
  14. ostap stiu ca erai beat, dar o sa-ti raspund serios:

    1. nu tu, marghi, sau alti comentatori prolifici ati ridicat acest blog atata cat s-o ridicat. io cu milf si cemah l-am ridicat scriind bine; io cu milf l-am ridicat trudind pe tot felul de cacate de site-uri agregatoare, pe twitter, pe fb; apoi aia care n-eau bagat in blogroll l-au ridicat (a se vedea pe zelist cele 64 de bloguri care linkeaza la noi; tu ai dat exact un singur link); apoi oameni care ne-au promovat constant pe twitter ca eftimie de la dailycotcodac, ca emil de la foaia transilvana, ca filip de la pilif.ro. nu in ultimul rand comentariile noastre pe alte bloguri l-au facut cunoscut. si sa nu-l uit pe mircea popescu cu concursul lui si cu posturi puse cateodata pe polimedia lui.

    2. cand un om baga constant cacat in ventilator aci, imi bag pula in el. supriza pentru tine a fost ca si milf s-a saturat de acest cacat deversat constant aci, da, s-a saturat, chiar daca ea e mai rabdatoare.

    RăspundețiȘtergere
  15. dar ca sa nu se perpetueze confuzia, acest post chiar nu este despre comentatorii de pe blog, credeam ca acst lucru e extrem de evident. nu ca unii din ei ar fi mai destepti.

    RăspundețiȘtergere
  16. iţ fakin ănbelivăbăl!
    de cite ori baga ostap cite un comentariu mai jenant ashea, hop si petrov si´l baga fara apel in derizoriu. mishtoooo :o))))
    Ba, petrov, io sa stii ca mai ardeam cite´o bere pe ascuns de cite ori te luam la biza cu vangogu, se pune !? de fapt io chiar vroiam sa nu ma bag peste tine da´nu´s ce´i veni lu´gogu sa aminteasca de originile mele; ba, pavloave, io chiar te admir ca aprobi toate comentariile da´cam atit, alte calitati n´am prea gasit.Scrii ca o cizma, spor cu promovarea pe google!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da' pot sa intreb si eu serios: da' de ce? Care'i scopu' exercitiului de'a urcat in zelist neaparat? Se da vreao bicicleta gratis cand ajungi in primii 10? Un cupon de reduceri la magazinu' de confectii? Nu, pe bune, caci daca da, deschid blogu' si'mi dau si eu silinta, ca de preaplina de sine sunt demult si cu constiinta incomensurabilei propriei valori dusa la maxim, nu tre'sa ma mai dovedesc pe nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  18. zelistu nu e un scop in sine, dar cu cat esti mai sus ai mai multa vizibilitate, asta e clar. si cand am decis sa facem blog am vrut sa ne citeasca cineva, altfel ne-am fi limitat la conversatii pe ym si jurnale intime. dar e evident in plm ca n-am scris pt zelist aici. am zis de zelist sa vada ostap cine promoveaza acest blog, nicidecum tu sau el. sau altii care comenteaza incontinent aci.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma, ne'nvartim in juru' cozii inutil. Adica io as putea sa vin peste tine cu eterna intrebare: da, bine, daca nu comentariile conteaza , atunci de ce nu le scoti? Ca vizualizari si link-uri tot o sa ai. Si tu o sa'mi raspunzi: pentru ca sunt comentatori mai pertinenti decat tine care nu comenteaza cu muiesugipulasloboz. La care eu o sa'ti replic ca si tu zici cu muiesugipulasloboz. Si etc.
    Ideea e ca tuturor va plac circu'. Mai putin cand e in curtea ta. Si mai adevarat e ca dupa un timp gata, toata lumea se vede miezu' din dodoasca. Io sunt un pretios ca am blog, asa'mi pute tot, sunt sensibil si delicat, superior, unic si arogant.
    Ba, io va stiu pe toti astia o mana de blogari de cand erati mici, de dinainte sa deveniti niste pitipoance bambuciste, la mine nu merge sarada asta. Ma rid si'asa, ca'i o spoiala generala, da' parca'mi placea mai mult inainte.

    RăspundețiȘtergere
  20. pai da, de aia nu le scot, pentru ca exista comentarii, pertinente, amuzante etc. inclusiv ale tale uneori.

    in al doilea rand n-am chef sa par vreun arogant omniscient care nu admite contraziceri.

    milf cred ca e de acord chiar daca nu e-n zona.

    RăspundețiȘtergere
  21. http://www.funnyandjokes.com/wp-content/uploads/2009/07/blogging-motivational-poster.jpg

    RăspundețiȘtergere
  22. da' de ce stai cu imbecilii la baut?

    RăspundețiȘtergere
  23. cam asta-n pt: "...un fel de ping pong isteric cu parteneri abrutizaţi, alcoolizaţi, incoerenţi şi inculţi pe deasupra"

    RăspundețiȘtergere
  24. @calinC, dar tatal tau de ce a ejaculat in mama ta? gainile nu mai erau destul de bune pentru el sau de ce?

    RăspundețiȘtergere
  25. Ho ba, nebunule, ca nu la tine se referea. Daca intri la el pe blog ai sa'ti dai seama ca subtilitatea si finetea ii sunt niste notiuni straine.

    RăspundețiȘtergere
  26. oatafak, credeam ca io´s cel mai ghiolban din univers!? Bonjour tristesse..

    RăspundețiȘtergere
  27. Hai sa bem o bere, zece si sa vorbim despre unguri.

    RăspundețiȘtergere
  28. petrov s-a transformat in ghiseul de relatii cu publicul din cate vad. da explicatii punctuale la orice invitat pe blog. ce brosura de om!

    RăspundețiȘtergere
  29. musafir plm. voiam sa fiu politicos

    RăspundețiȘtergere
  30. ba patroane, io´n locu´tau m´as concentra asupra propriilor dependinte, exista acolo abisuri neexplorate, are si vidu´farmecu´lui!

    RăspundețiȘtergere
  31. garcea, is dependent de ma-ta. garcea in plm? esti asa de idiot incat esti in vacanta mare in 2011

    RăspundețiȘtergere
  32. e relativ timpu´la mea,mneah poate intelegi cu (tot cu) retard

    RăspundețiȘtergere
  33. deci eu pe bloglu lu cemăh am reuşit aşa, două puncte punctuale:
    1,. să-l fac pe garcea să să certe cu marghioala.,
    2;: s-o fut în gură pe lupoaicăcuoperta de la ultima ei carte electronică.

    rocset - iu dont andărstend mi.

    RăspundețiȘtergere
  34. @Patron Unii oameni se apuca sa urmeze exemplele bune. Altii sunt idioti. Astia din urma in general cred ca a) stiu ei mai bine si simultan b) oricum nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  35. popescu, marsh in pizda ma-tii de hipiot castrat chimic

    RăspundețiȘtergere
  36. io am crezut ca mircea tine cu tine =))

    RăspundețiȘtergere
  37. ma doare la pula cu cine tine, tot o besina retorica a spus

    RăspundețiȘtergere
  38. pot sa dau cu banu', sa ma dumiresc si io care nu-i idiot, totusi?

    RăspundețiȘtergere