vineri, 12 august 2011

Garnier Sensitive - pentru cei puternici!!!


De doi–trei ani folosesc deodorantele Garnier Mineral, solid sau lichid, formula pentru 48 de ore, fără alcool. Anul trecut am folosit o singură dată formula nouă (la acea vreme) pentru trei zile, varianta solidă, care, pe lângă faptul că pătează hainele, e aşa de puternică încât le distruge efectiv, le decolorează. Am şi aruncat câteva tricouri din cauza asta. Şi am renunţat la Garnier 72 ore.

Zilele astea, terminându-mi-se deodorantul, am fost să-mi iau un Garnier solid. Am constatat că am de ales între două variante: sensitive şi nu mai ştiu ce pula mea, că sensitive suna deja prea bine, eu fiind un delicat, aşa că am luat sensitive. Ce-nseamnă sensitive pentru Garnier? Înseamnă un deodorant abraziv ca un şmirghel, o pastă extrem de tare cu nişte chestii ca pietricelele prin ea, cu care trebuie să te freci insistent ca să se ia ceva din căcatul ăla pe piele. Nu miroase rău e drept, numai că ai senzaţia că pielea ta e deodorantul pentru Garnier, nu Garnier deodorantul pentru tine. Probabil, fiind şi o formulă de 48 de ore, o fi pentru ăia care nu se spală deloc şi cărora li se formează cruste sub braţ, astfel încât deodorantul îndepărtează crusta şi parfumează în acelaşi timp. Nu, mulţumesc! O să mai cumpăr când o să am de ascuţit cuţite.

7 comentarii:

  1. E formula de vara, pentru indepartat pielea care se cojeste. Nu te pricepi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Recenzii la cosmetice ? Pe milfsipetrov ?

    RăspundețiȘtergere
  3. deci tot jojo stie mai bine cu recsona. ai vazut ce suptbrat gratios are...

    intr-adevar, ca sa revenim la subiect, garnieru asta e mai aspru decat celelalte, da mi se pare misto pt ca dupe nu-ti da senzatia aia de umezeala (acolo jos).

    parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. voro, tu te dai in pizda cu deodorant sau ce plm?

    RăspundețiȘtergere
  5. e nasol daca e nevoie in prea multe locuri... si spalatul poate fi o solutie! si nu una tocmai excentrica :D

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate