miercuri, 17 august 2011

Ioan Alexandru Brătescu - Voineşti


Mă doare juma' de corp. Aia dreaptă. O jumate întreagă, de colo până colo.

Jumate din mine-i într-o dispoziţie fantastică, de stand up comedian, cealaltă se simte ca dracu şi i se par tâmpite glumele primeia. Gen "uau, n-ai pic de tonus, eşti ca un telefonus stricat". La faza asta, un ochi râde şi altu' plânge. Stânga nu se lasă: "nu-ţi plac glumele-n latină?". "Mori, în pula mea, ca latina!".

Juma' de gură cântă Cele mai frumoase flori, ailaltă îngaimă ceva din Dida Drăgan cu Siberia.

16 dinţi ronţăie morcovi şi mere verzi, ceilalţi 16 abia suporta supa cremă de zeamă.

Jumate de pizdă s-ar fute, jumatea dreaptă nici de comprese cu muşeţel nu vrea s-audă.

Ţâţa stângă îi arată muie cu sfârcul erect lu' ţâţa vecină, care are un crater mic în centru.

Un ochi vede în 215.347 de culori, ca HTC Sensation. celălalt - R.I.P. ROGVAIV.

Inima. Inima-i în stânga sau pe mijloc? Dacă-i pe mijloc, jumate e varză. 9 ore chirurgie pentru o inima-ntreagă (Cornel, sunt cu tine!), atunci 4 ore JUMATE pentru JUMATE de inima mea. Uel, hani, ne mutăm la 2 camere. Daca-i în stânga, a scăpat pizda norocoasă.

În fine, jumate din mine ar vrea să se ducă la budă după celelalte pahare de uischi care-au ieşit afară, dar cealaltă jumătate ar vrea să rămână în continuare lângă paharul plin, care n-o să vadă niciodată canalizarea din Obor.

Deci, plm, dacă nici io n-am înţeles-o pe prepeliţă, atunci nu ştiu.

7 comentarii:

  1. Este ca si cand ai fi propriul tau frate geaman. Rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Petrov e propriul meu frate geaman. cum zici tu =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Petrov e un fel mai mult de'al treilea sfarc.

    RăspundețiȘtergere
  4. ba margjioala, gura ta e in plus. paradoxal. nu-mi vine sa cred ca am spus asta. s=a supt cam tot bai marghioala

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai uitat numele complet: Ioan Alexandru Brătescu-Voineşti - Drobeta Turnu Severin

    RăspundețiȘtergere