marți, 9 august 2011

Poşta redacţiei


Vă prezentăm un fragment dintr-o scrisoare primită de la un cititor care ne solicită sfatul într-o problemă care-i dă dureri de cap. Iată:

“... Deci daca i-am dat muie si mi-am dat drumul in gura ei, chiar daca nu a inghitit, banuiesc ca au ramas ceva spermatozoizi prin gura si in mediul ala umed e foarte posibil sa fi supravietuit, nu? Problema e de fapt ca dupa aia ne-am mozolit noi bine cu limba, stiti voi, si io ma gandesc ca daca mi-au intrat mie niste spermatozoizi de la ea din gura in gura mea? Ca dupa aia io i-am dat la scurt timp limbi in pizda. Si ma tot gandesc ca daca i-am bagat ceva sperma acolo? Daca ramane cumva gravida? Că ea nu vrea s-auda de pastile...”

Vă rugăm să ne ajutati, ăştia care vă pricepeţi mai bine, să-i raspundem omului, să-l liniştim cumva!

10 comentarii:

  1. foarte ciudat specimenul. dupa ce termina in gura tipei, ii mai arde de sarut si limba-n pizda, in loc sa doarma, sa fumeze, sa joace civ? wtf, zici ca-i emo.

    RăspundețiȘtergere
  2. da ce parere ai despre problema? e posibil?

    RăspundețiȘtergere
  3. este posibil, dar oricum va iesi un copil foarte vorbaret, posibil chiar politician!

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa iasa un copil cu numele BOC II

    RăspundețiȘtergere
  5. Fata din text e poşta redacţiei ? Sau..

    RăspundețiȘtergere
  6. posta mergea bine cu textu, da nu stim cine e fata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Depinde de numarul de ore in care pasta de dinti este activa. La ce paste de 24h au scos astia acum, putin probabil...

    RăspundețiȘtergere
  8. da ma, da nu te speli dupa muie imediat=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt curios daca i-a dat si limbi in cur :D

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate