joi, 25 august 2011

Un slav

- Cine sînteţi voi, oameni buni?
- Îţi vorbesc iarăşi eu, femeia. Mă cheamă Marga. De cînd eşti în baraca noastră ţi-am spus de mai multe ori asta.
- Continuă, Marga.
- Cel care îţi stă la picioare se numeşte Danilo. De meserie e zidar din Knin, Dalmaţia. Aici, la Ulm, e cărămidar, ca şi noi, ceilalţi. Dacă l-ai vedea cît e, nu te-ai mai zbătea atîta!
- Ce ţi-e Danilo, Marga?
- Danilo mi-e bărbat. Îl iubesc ca pe ochiul meu cel drept.
- Încă puţină apă, Marga.
- Iar cel care te ţine de umeri e Kuzma. Lucra la întreţinerea drumurilor, tencuia şcoli prin ţinutul Kninului înainte de a veni în Deutsch. Nu e cu nimic mai mic decît Danilo.
- Ce ţi-e Kuzma, Marga?
- Şi Kuzma mi-e bărbat. Îi sînt credincioasă ca şi lui Danilo. Pe Kuzma îl iubesc ca pe celălalt ochi!
- Acuma vorbesc eu, Danilo. Şi-ţi repet, ca să ţii minte: Marga e atît femeia mea, cît şi a lui Kuzma. Marga e femeia amîndurora, a bărbatului ei, şi nu există legea sau puterea să ne despartă.
...
Despre viaţa de familie cinstită, în trei, Kuzma a rostit bîlbîindu-se doar cîteva gînduri. A vorbit de economie, curăţenie, frăţie.

Oameni cu 4 degete

58 de comentarii:

  1. Ma numesc Marga,am primit si eu de la cineva aceasta ciuperca si am vazut ca e foarte cautata.

    Roza
    8.mai.10
    Am ciuperca de doua luni si ma simt revigorata.

    Geta Si Rodica
    23.ian.10
    Suntem doua prietene la inceputul experientei cu ciupercile... Suntem optimiste in efectele benefice!!

    Gata.

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, adunatura de inculti, pe mine m-a trimis Petrov la citit.
    Patroane, io zic ca prostia asta ar deveni no. 1 pt. tine dac-ai citi-o.
    Marcico, cu toata simpatia si stradania, nu reusesc sa gust umorul tau incoerent-subtil, care, ca sa fiu sincera, ma calca pe nervi :)
    Marghi, n-avea 2, aia erau 1.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte slab copy-paste-le de azi =))

    RăspundețiȘtergere
  4. plm credeam ca e scris de milf textu

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.shopsite.ro/perna-de-masaj-cu-4-degete-533.html

    RăspundețiȘtergere
  6. pe mine nu ma doare nici ceafa, nici spatele. ma doare in pula!

    RăspundețiȘtergere
  7. te doare, ma, te doare?*

    pt tine, care nu intelegi glumitele culturale - Balanta

    RăspundețiȘtergere
  8. marghi, baga la cap! citeste, da citeste si poate invie blogu nost!
    am scris si io o chestie faina pe blog mai demult. de liviu rebreanu.

    RăspundețiȘtergere
  9. pai vezi, ma, ostap de ce n-a mers? daca nu bagi cu mutilati si perversi, lumea nu s-aduna ca la femeia cu barba. io am si decis. urmatoru citat din bulatovic asta o sa fie cu tortura. si cu dracula. asa se face turism pa blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe cand un post despre cum si-a dat Steve Jobs demisia de la Apple Inc?

    RăspundețiȘtergere
  11. N'o mai suparati ma, pe MILF. Da si ea un citat din ceva si gata, sariti cu totii ca ce de cacat e. Da' cand ne zapacea Petrov cu citate complet despre nimic, ati uitat.

    RăspundețiȘtergere
  12. da, marghioala, probabil mai intelept ar fi sa ma cac pe tine decat sa iti fac educatie.

    RăspundețiȘtergere
  13. ai ba Marghioalo, nu exagera, tot un slav si petrov da cu "cî" dupa sî

    RăspundețiȘtergere
  14. esti plin de remarci inteligente astazi

    RăspundețiȘtergere
  15. esti plin de raie. n-ai ceva treaba pe blogu ala cu 4 cititori care-s si autori?

    RăspundețiȘtergere
  16. ahaaa si imi spui asta de la inaltimea celor 8 comentatori care te aplauda in timp ce´ti iei limba´n public cu patronu´de cemah?! abstraaact baga´mi´as :o))))

    multitasking is the new red, dude.

    RăspundețiȘtergere
  17. da, numa ca vezi tu, spre deosebire de alte bloguri, la noi numarul de cititori nu se limiteaza la numarul de comentatori.

    RăspundețiȘtergere
  18. aham atunci am spulberat si noi recordu´ avind 4+x da´nu ma astept sa intelegi.

    da, numa ca vezi tu, spre deosebire de alte bloguri, la noi numarul de cititori nu... nu... nu conteaza.

    vezi ba, ostape, cit de penibil esti? mersi petroave pentru ajutoru´indirectcu succesurile tale

    RăspundețiȘtergere
  19. intr-adevar e asa mic incat nu conteaza. proportional cu valoarea.

    RăspundețiȘtergere
  20. un paradox: ma plictisesc atit de tare la job incat m´am intins la replici cu tine, care ma plictisesti mai tare decit ma plictiseam deja.
    da´tot ti´o bag pe aia cu: ce logica de gehrtzoi prostanac ai, dupa rationamentu´ tau maikal avea valoare si sandra braun scrie bine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ia, garcio, d-aicia, cultură belgiană, cu slană şi ceapă:


    PORCII
    de Émile Verhaeren

    Porci mari, cu pielea roză şi grasă, cu purcele,
    Împestriţau livada şi grohăiau sonor;
    Vârându-se-n gunoaie, prin curţi şi pe ogor,
    Bălăbăneau lăptoase şi pline ţâţe grele.

    În bălegarul moale, de soare cald brăzdat,
    Intrau până la burtă în zeama puturoasă;
    Adulmecându-şi udul din balega cleioasă,
    Simţeam fiori cum parcă prin piele îi străbat.

    Noiembre era luna tăierilor. Prin curţi,
    Îşi ţâţâiau în ţărnă, greu, ţâţele sub burţi.
    Erau grăsime numai: ochi, gât şi fălci şi coadă.

    Când le pârleau şoriciul şi părul lucitor,
    Curgea printre şezuturi osânza de la noadă...
    Şi se-ncingea foc vesel pe rugul morţii lor.

    RăspundețiȘtergere
  22. ba, copii, cat v-o putut incrancena fuga dupa trafic.
    filozofia lu dan ciotoi nu-i cea mai potrivita pentru niste oameni care citesc, va micsoreaza simtul umorului pana la nul.
    gata, ma duc la arhi. sau la cucui. :P

    RăspundețiȘtergere
  23. ma doare in pl de simtul umorului, io nu scriu pt garcea si alti loseri.

    RăspundețiȘtergere
  24. aşa-aşa, tu scrie pentru winneri serioşi şi sobri.

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu, tu scrii pentru cemah si fetita aia debila cu croncile de film. Si pentru vreo 3 ciute neiesite din casa pe care vrei sa le impresionezi cu cartile pe care te chinui sa le'ntelegi, doar-doar oi ramane macar cu promisiunea c'ai fute si tu ceva femel. Traficu' p'aici se face ca vrem noi, nu c'ai avea tu vreun merit.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ba, eu n-am scris sub Cimpoaca, eu am scris sub Petrov ca o are mica.

    RăspundețiȘtergere
  27. margioala, tu esti fix pl ca trafic. cum de altfel ai dovedit si prin alte parti.

    RăspundețiȘtergere
  28. Da, ca tin minte ca am semnat contract cu toti marii blogari si cu tine nu. Besi ma de'aici cu traficu' tau cu tot. In loc sa te relaxezi, sa fie blogu' asta amuzant cum era odata tu stai sa'ti masori pula in grafice de trafic. Anunta'ma si pe mine cand o sa castigi ceva care sa'ti si foloseasca de pe urma blogului.

    RăspundețiȘtergere
  29. marghioala dixit: traficu´e eu!

    ba petroave, mi´au zis mie tz persoane independent una de alta ca ei citesc blogurile pt. comentarii. Ce sa le transmit?!

    RăspundețiȘtergere
  30. ba garcea chiar va rog pe tine si trupa amuzanta sa nu mai comentati in veci aici. uite, renunt de bunavoie la traficu de mizerie! voi faceti afisari, views, nimic altceva.

    marghioala imi masor pl in gura ta.

    RăspundețiȘtergere
  31. original:

    Quiere pedi
    Que mi negra me quiera
    Que tenga dinero Y que no se muera
    Av! Vo le quiero pedi a Babalu 'na negra muy santa como tu que no tenga otro negro
    Pa' que no se fuera.

    traducere lorgeana lutu:

    Vrei am întrebat negru meu care are bani şi nu vrea să moară Av! L-am întrebat "na foarte sfânt negru ca tine care nu au alte negre Pa! Voi Babalu să nu meargă.

    RăspundețiȘtergere
  32. "Publicat de MILF la 13:52"
    compriseşi bai, zdreantza, sau iti fac s´un grafic?!

    "Când le pârleau şoriciul şi părul lucitor,
    Curgea printre şezuturi osânza de la noadă...
    Şi se-ncingea foc vesel pe rugul morţii lor. "

    RăspundețiȘtergere
  33. http://www.youtube.com/watch?v=QT6cCLI-s9s

    RăspundețiȘtergere
  34. desi am vazut ca sunt invocat de marghioala si garcea.
    sa revin cu un text pe milfpetrov?

    RăspundețiȘtergere
  35. garcea esti o zdreanta verde si proasta.

    RăspundețiȘtergere
  36. Cemă, tu cel mult ai putea sa dai niste citate din Radu, poate nu ne prindem.

    RăspundețiȘtergere
  37. ba deci daca´mi mai zici o data ca´s verde ma supar rau, fi si tu mai original, da un copy paste la cineva care stie sa´njure cu talent.

    RăspundețiȘtergere
  38. esti, esti, numa´sa nu ne´ntalnim vreodata ca´mi fac sandale

    RăspundețiȘtergere
  39. eşti boi.
    săm dai şi mie o pereche de sandale de firmă. petrov. bapulan deichmann.

    RăspundețiȘtergere
  40. garcio, deci bagi poza cu petrov de pe hi5?

    RăspundețiȘtergere
  41. http://anthonykiedis.net/info/wp-content/uploads/2011/06/New-hair-Anthony-Kiedis-Josh-Klinghoffer.jpg

    ala cu plovar negru cre´ca´i cemah.

    RăspundețiȘtergere
  42. Cemă, tu cel mult ai putea sa dai niste citate din Radu, poate nu ne prindem.


    =)) de exceptie. bravo! fara sa ma pish pe mine chiar te-ai pishat pe mine grav =))

    RăspundețiȘtergere
  43. adevăru e că e şi foarte greu să se pişe cineva pe tine... incontinentu urinar al blogului...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate