miercuri, 21 septembrie 2011

Eternal sunshine of the spotless nail


Cu o staţie înainte de cea la care urma să cobor s-a urcat un cuplu c-un copil înfofolit în hăinuţe roz. Un cuplu banal, după mutră, după port, la fel de interesant ca un burete de bucătărie. El, blonduţ, cu tricou polo, ea cu ţâţe mari şi decolteu generos, păr negru prins în coadă. Ea s-a aşezat pe locul liber de lângă mine, şi-a aranjat un pic ţâţele uitându-se în şanţul decolteului, apoi a luat copilul din braţele lui. El a rămas în picioare lângă ea. M-am uitat la copil, era foarte dulce, m-au apucat iar filmele cu copii, ce copil drăguţ, vreau şi eu unul etc. Copilul arunca un pic de praf de stele roz pe cuplul ăla insipid. “Coborâţi?” am întrebat. El mi-a zis că da, iar ea i-a întins copilul. Întinzând mâna să ia copilul, am observat că avea un inel argintiu pe inelarul mâinii stângi, inel care mi-a atras mai departe privirea spre degetul mic care avea oroarea supremă la capăt: o unghie de peste un centimetru. Ce-i drept o oribilitate crescută bine, îngrijită, mai lipsea să-şi monteze un cristal swarovski pe ea.


10 comentarii:

  1. ba io am vazut pe unu din asta la o nunta, care folosea dispozitivu ca sa ia sare din solnita si sa-si puna in ciorba. de-atunci imi tai unghiile extrem de des!

    RăspundețiȘtergere
  2. da ma da cu ce te ajuta asta cand iei sarea din solnita din care a sapat ala?=))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-i drept, la nimic, da atunci nu gandeam in termenii astia

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că l-ai descris pe Radu Vasile

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ca n-avea puberu' inelu si unghia cu pricina :D

    RăspundețiȘtergere
  6. da, am vazut si cazuri tata si fiu unghie, dar era mai mare fiul totusi.

    RăspundețiȘtergere
  7. inainte, unghia aia se lasa sa creasca pentru a putea scoate mai bine ceara din urechi.

    e din mos stramosi traditia.

    RăspundețiȘtergere
  8. nici lorgeana nu putea fi mai genială la o asfel dă postare.
    daia zic io aşea: prostu-i prost şi-n ziua de paşti şi cine să uită la unghia altuia dă unghia altuia să moară-n gâtu mă-sii.
    ce plm mea, mă, petroave, chiar şi eu mă mai îmbăt, deşi stau bine cu alcoolhidrogenaza, da tu eşti complet tâmpit, dacă poţi să ghiceşti în unghii!
    momo, eşti varză, dacă mai porţi tricoaie de la un om cu coaie încarnate.

    RăspundețiȘtergere
  9. buei io am ashea o banuiala...ia toata lumea unghiile la control :o)))
    Ba petroave, da´te´ai gandit tu vreodata ca daca n´ar exista indiciile astea hoptice ne´am aseza si intra in vorba cu toti andicapatii dupa planeta?? aa? este ca nu? ingratule care ignori modu´n care mama natura ne avertizeaza sa nu interactionam cu "diz shit, itz poeizan".

    PS- Da ba, ho, stiu ca´s prost.

    RăspundețiȘtergere