luni, 12 septembrie 2011

Lasă copilul să vină la tine!


După ce am citit ultimul roman al lui Sorin Preda, care mi-a plăcut mult, am fost un pic surprins de faptul ca n-a mai scris altul atâta vreme. Adică din 1988. Apoi am citit mirat că e nu ştiu ce şef la … Formula Ass. Alaltăieri l-am vazut la TVR 3. Împreună c-un şobolan lingău comenta un documentar despre SUA: beatnici, hipioţi, pop art etc. Am avut un mic şoc. Sorin Preda nu vorbea despre altceva decât despre dumnezeu: “să ne întoarcem la dumnezeu”, “lipsa de sens cu care se confruntă tineretul care ar trebui să-şi întoarcă faţa spre dumnezeu”, bla bla bla. Orice întrebare îi punea dobitocul celălalt el răspundea cu ceva legat de dumnezeu. Există creştini foarte inteligenţi, care îs în stare să argumenteze răspunsuri. Sorin Preda nu argumenta nimic. Era ca un martor al lui Iehova tras cu cheia şi lăsat în scara blocului, care bâzâie pe la uşi. Cred că, dacă Sorin Preda îşi dădea jos pantalonii, ar fi rămas într-un şorţ verde de bucătărie pe care ar fi scris Formula Ass. Iar, dacă i-am fi ridicat şorţul, am fi văzut nişte muguri de floci pe-o pizdulice puberă rozalie. Am înţeles astfel de ce nu mai scrie Sorin Preda literatură. Pentru că a dat în mintea copiilor!

6 comentarii:

  1. Atunci, i-a condamnat pe toţi la carte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e simptomatic fenomenului Mircea Dinescu.
    La fel ca Dinescu, iti da senzatia ca tine un om inchis in beci, pe care il pune sa faca literatura in locul lui.

    Sorin Preda Omul, Sorin Preda Literatul, Sorin Preda Omul de televiziune

    El intelege importanta unui mesaj transmis printr-un mediu care functioneaza dupa alte reguli decat netul, literatura sau chiar presa tiparita...cand a facut trimiteri la divinitate si-a inglobat in target o baba care face goblenuri.

    Pe tine te-a avut in target cand a publicat, in '88.

    RăspundețiȘtergere
  3. No, pai daca si-a schimbat target-ul din niste oameni care au ceva in cap inspre niste babe semiparalitice... cum se poate califica evolutia asta? Faptul ca putem explica un comportament in termeni stiintifici de marketing sau sociologie nu legitimeaza comportamentul in sine... S-a tampit! Asta ar fi o concluzie de bun simt...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba legitimeaza... in raport cu dogma consumerista.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate