marți, 6 septembrie 2011

O explicaţie a geloziei


Gelozia este o expresie a fricii de moarte.


30 de comentarii:

  1. Cum s pari profund intr-o singura propozitie:
    "(introdu sentiment aici ...) este o expresie a fricii de moarte."

    RăspundețiȘtergere
  2. si caut domn generos, fara frica de moarte.

    RăspundețiȘtergere
  3. io n-am nevoie sa par profund ma muie.

    RăspundețiȘtergere
  4. DA! Este geloziii iii a
    http://www.youtube.com/watch?v=tHMy3VsZihY

    RăspundețiȘtergere
  5. adică... cum adică, mi-e frică să nu mă-nşele moartea cu altu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu o inteleg, e scremuta asta, clar...

    RăspundețiȘtergere
  7. Io îs foarte geloasă și mi-i frică numa de meteoriți și de viețuitoarele din Australia.

    RăspundețiȘtergere
  8. da, anonim, tu esti un reper al inteligentei analitice.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gata! Io am inteles. Gelozia este frica de moartea pulii. Este frica de moartea pasiunii. Este moartea caprioarei insasi. Este.

    RăspundețiȘtergere
  10. tu ca de obicei ai inteles. o pula.

    RăspundețiȘtergere
  11. ba, ia sa pun si io o ghicitoare de-asta ca vad ca se chinuie lumea ca la sfinx. pai ce plm, io ma chinui cu miile de semne!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai Petrove, fix cam asta se'ntelege in general din tot ce scrii tu. Mai bine te'apuci de desenat.

    RăspundețiȘtergere
  13. asta intelegi tu din orice, ca numa pula ai in cap. creieru tau n-are santuri, are gauri.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iar tu esti profund ca o butoniera. Asta inteleg din orice scrii tu, ca doar n'ai fi vreun stalker sa vezi ce'nteleg io din operele marilor artisti de pe magheru, alea cu "70% reducere".

    RăspundețiȘtergere
  15. postu asta e chiar foarte profund, pana si lu milf a trebuit sa i-l explic! de la tine n-astept nimic.

    ce-i aia magheru? ceva magazin chinezesc?

    RăspundețiȘtergere
  16. Aoleo, saraca. Ce i'ai explicat? I'ai zis ca n'ai inteles ce'ai vrut sa zici si'ai intrebat'o ce'nseamna mai exact.

    Auzi, Petrove, la cat de cult esti tu, sa nu stii cine'a fost magheru? Da' razoare stii cine'a fost?

    RăspundețiȘtergere
  17. da razoare stiu, e mediul in care-ai crescut tu.

    RăspundețiȘtergere
  18. De unde stii ma? Ti'am furat vreodata grebla si te'am batut cu ea in cap?

    RăspundețiȘtergere
  19. nu, da se observa c-ai calcat pe greble.

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu te lasa indus in eroare. Semnu' ala din frunte e de la palmele pe care mi le'am dat de fiecare data cand am avut o discutie provocata de cate'un idiot.

    RăspundețiȘtergere
  21. stiu ca intervin anost si prozaic ca de obicei, dar discutia era provocata sau tu? Marghi, spune-mi ca n-ai omis o virgula.

    RăspundețiȘtergere
  22. Marghioala, cum zicea Nichita Stanescu: in genere, bucurestenii sug pula... in genere zicea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci prozaic sau nu, vorbeam in general ca de'aia am zis "de fiecare data" si nu "de data asta", Acuma cine'i sensibilios si se simte atacat il priveste.

    Iar tu anonim, zic in special, in special daca esti bucurestean si'ai supt pula, teapa ta. Sau bafta ta. Daca nu esti, poate'ai sa ai ocazia si provincial fiind, nu te impacienta. Astia o sug mult mai repede ca'i roade pizma si vor sa dovedeasca ca's mai buni decat bucurestenii la orice asa ca nu rata ocazia sa te afirmi.

    RăspundețiȘtergere
  24. de-am simti toti moartea cum simtim gelozia n-ar mai exista prosti pă pamant

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate