miercuri, 28 septembrie 2011

Piţiponci emasculaţi


O nouă specie de bărbat: bărbatul care plimbă câini de femei. Shih tzu, caniche, westie, chihuahua… Îl vezi dimineaţă devreme sau seara plimbând pigmei canini şi uitându-se în jur jenat sau încercând să pară firesc. Arată de parc-ar purta în echilibru pe pulă o floare de colţ. Câinele aleargă vesel şi tâmp, el de-abia aşteaptă să se cace patrupeduţul să-l bage-n casă. O consecinţă directă a combinării cu piţipoance. Cel mai penibil e când câinii îs şi îmbrăcaţi cu diverse hăinuţe colorate.


10 comentarii:

  1. Dar nici mie nu-mi plac cîinii mari şi dacă mi-aş lua căţel mi-aş lua un şoricar sau un bichon sau ceva de genul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, şi nici eu nu am o constituţie de bărbat care să plimbe pitbuli sau zimbri

    RăspundețiȘtergere
  3. bah, la mine in cartier n-am vazut :D

    RăspundețiȘtergere
  4. pe de alta parte, nici aia care plimba pitbuli nu mi se par ok. e ca si cum le-ar lipsi ceva dintre picioare: alt motiv pt care si-ar cumpara o chestie atat de hidoasa si cretina cum e un pitbul eu nu vad.

    RăspundețiȘtergere
  5. in afara de cainii vagabonzi cu varietatea lor infinita, imi plac foarte mult bull terrierii.

    pitbullii cica is f afectuosi.

    RăspundețiȘtergere
  6. cum ar putea sa-ti "placa" asa ceva, ramane un mister pt mine:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5e/Bullterier_LM.jpg

    dar poate ca era o ironie care mi-a scapat.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu era ironie, ma distreaza moaca lor rau.

    RăspundețiȘtergere
  8. petrov tu plimbi ursu. asta e mai caraghioz decat un mishon baltez.

    RăspundețiȘtergere
  9. K draga, tu ai o problema. Da' trecem peste asta.

    On topic: Si eu vad din ce in ce mai des pitiponci d-astia. Ce-o fi in mintea unui mascul de 1.90 si de peste 90 kile care plimba un Westie sau un pekinez?
    Bine, acu'... nu-i musai sa avem toti Pitbull. Da' macar asa... un Rott, un Ciobanesc German, un ceva care sa arate a caine, nu a sobolan.

    RăspundețiȘtergere