luni, 5 septembrie 2011

Poate nu murim niciodată


Era o vreme când mă credeam sensibilă, fragilă, debilă (muie anticipat retarzilor glumeţi!). Tânjesc după vremurile alea în care viaţa mea era simplă şi uniformă, ca un serial BBC, în care trăiam aceeaşi frică mereu. Bine, sub diferite forme, ca să nu mă plictisesc, dar în principiu aceeaşi.

Mi-e dor de perioada în care eram convinsă că o să mor din cauza unei infecţii grave în urma unor răni provocate în timp ce spăl aragazul, răni pe care betadina o să le închidă la suprafaţă, dar ele or să sape pe dedesubt. Că o să dispar pur şi simplu când o să mă refuze un bărbat. Că o să fac apoplexie după ce voi fi abandonată o oră întreagă într-o cameră complet închisă împreună c-un fluture. Că o sa-mi cedeze inima într-o seară, pe o stradă pustie, înconjurată de un câine oribil care mă urăşte. Că o să crăp după ce o să mă violeze un boschetar urât şi împuţit. Că o s-o belesc la un moment dat la metrou la Romană, unde sigur mă voi dezechilibra pe cei 2 cm de peron. Că o să sfârşesc de alergie sau ceva şoc anafilactic după ce o să mă pişte un purice fiindcă am mângâiat o pisică.

Mi-e dor de vremurile în care credeam că n-aş rezista o zi singură-n casă fiindcă aş intra în comă numai dac-ar trosni mobila sau ar bate vântu'-n perdea. Şi de epoca în care o furtună mă paraliza complet şi sigur urma să mor fiindcă nici o locuinţă nu e aşa de sigură. Şi, desigur, toţi liliecii ar trage bezmetici la părul meu, şi toţi şobolanii mi-ar sări la gât, şi toţi gândacii mi-ar intra în nas şi-n pizdă în timp ce dorm, şi orice tuse înseamnă cel puţin TBC.

Mi-era frică să nu crăp în cele mai cumplite moduri, de la tetanos la dizenterie, de la atac de panică la comă alcoolică, de mers la birou sau de dormit. Asta mi se trage de la bunică-mea, care, şi senilă, un lucru nu uita: "mamă, întotdeauna să arăţi bine, să ai chiloţi curaţi, ciorapi ca lumea, că dacă mori brusc să nu te faci de ruşine!".

De la o vreme însă sunt extrem de obosită şi-a-nceput să-mi încolţească un gând care mă sperie de mă cac pe mine. Mă tot gândesc că, la cât de ghinionistă sunt, e posibil să supravieţuiesc. Şi nu numai. Dacă-s, în pula mea, nemuritoare? (Io rece-s mai mereu, probleme cu circulaţia.). Dacă mi se fură toate fricile astea? Şi, totuşi, nu trăim în filme, să pot ucide un nemuritor principal pentru a reveni la condiţia mea confortabilă. Dacă-s nemuritoare şi toate astea or să se-ntâmple, da' n-or să mă omoare, numa' o să mă chinuie? Dacă din cauza asta o să mă piş grav pe bunică-mea şi-o să devin o hipioată jegoasă sau o rocheriţă nespălată? Sper că punkul mai trăieşte şi dacă da, sper că nu în Moldova.

20 de comentarii:

  1. Mi-e mie frică săţ trimit un gândac de ziua ta. Poate intrăn mărţişoru lu garcea.

    RăspundețiȘtergere
  2. in tunelu´de la capatu´luminitzei, ma gogule? hehe lasciate ogni speranza..

    RăspundețiȘtergere
  3. garcio, dacă dai cu gelu ăsta lubrifiant:

    http://www.solarisfarm.ro/dezinfectante-insecticide/insecticide-bayer-environment-science/maxforce-ic-bayer-environmental-science

    obţii efectu de cascadă la chişători.

    te caci gândaci pe pulă.

    RăspundețiȘtergere
  4. gogule, s´a marcat, am inclus gelu´n testament: sa ma imbalsameze cu el. Si ´mi pun s´un biletel pa piept: "gindacilor, mincaţ, futu´va´n gura!"

    RăspundețiȘtergere
  5. >:D< MilF
    Amu imi pare rau ca nu-ti pot vinde o asigurare de viata :))
    Dar, sezi lina, ai sa mori. Si probabilitatea sa mori intr-un fel stupid sau ironic e cu atat mai mica cu cat te astepti mai mult la asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mancat carne de vita de curand? Ti'a disparut pofta de mancare? Ai tenie. Sa te gandesti ca ai tenie e cea mai groaznica chestie la momentul actual. Cum ii spui asta iubitului? Cum le spui asta parintilor?
    Te duci la manichiura? Ai hepatita.
    Urci si cobori noaptea pe scari? Intr'o zi ai sa cazi si'o sa'ti rupi dintii din fata.
    Urci si cobori cu liftul? Intr'o zi o sa se blocheze intre etaje si exact cand ai s'auzi pe cineva o sa cazi cu el pana la parter. Sau daca nu, o sa intre cu tine in lift boschetarul ala.
    Nu, nu cobesc, dar eu n'am incetat sa'mi fie frica. Nu te ingrijora MILF, ceva o sa se'ntample.

    RăspundețiȘtergere
  7. doamne-ajuta, Marghi, doamne-ajuta.

    rasta, hags bec. asigurare de viata nu, ca n-are cine profita de pe urma mea.

    baeti, va simteti bine intre voi vad.

    RăspundețiȘtergere
  8. scriem texte, ce plm, pentru spectacole, ce plm, şi punem pasiune în ele, ce plm, ca oamenii care o pun în dragoste, ce plm. singuri, ce plm.

    RăspundețiȘtergere
  9. pai si io nu scriu ma texte cu pasiune, ce plm? bine, ma, apreciati numa' artistii consacrati.

    RăspundețiȘtergere
  10. mai ales cei consacraţi la osu sacru.

    RăspundețiȘtergere
  11. Io am scris ceva pe la 10, da crecă o intrat intr-o buclă acronică.
    Mi-i mai frică să nu mă îngroape de vie și tot fix atunci să vină ș-o tornadă să mă ducă in oz cu cavou de nestemate cu tot cu.

    RăspundețiȘtergere
  12. da, corect, ca la oz ce dracu sa faci ca e toti ghei. numa' sa admire nestematele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ioi, Marghi, ce mi-am dorit io o tenie mică can am fost mare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Vezi bă, Petrov, aşa se scrie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba van gogule, ce ne´a zis´o milfa ba! Io ma´ntreb totusi, daca marghioala´i poarta trena si tot ea intra prima, cum isi fac ele aparitia de´andoaselea si cu multa hemfaza.. e si asta o arta.

    RăspundețiȘtergere
  16. garcia, fii atent: vir (sau fir) habăn (sau habn) cain ţucumft!
    deci asta e cel mai lung lucru pe care+l stiu in germana si cam singuru'. ah, si mai stiu hirşghevaih(i).

    RăspundețiȘtergere
  17. esti o dulce! io am inceput cu ih libe alkohol!

    RăspundețiȘtergere
  18. Cand mori, vezi sa nu uiti sa ne povestesti cum ai mierlit-o!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate