sâmbătă, 15 octombrie 2011

Bătrâni


Am pus piciorul pe trecere urmat încet de un bătrânel cu pălărie şi baston lăcuit. Ajungând pe cealaltă parte am auzit un pocnet sec. M-am gândit imediat la baston. M-am întors, bătrânelul căzuse pe la mijlocul trecerii, încerca să se adune de pe jos. L-am ajutat să se ridice, un tânăr i-a adus bastonul sărit la 4-5 m distanţă. A mulţumit jenat, a zis că se descurcă. Am plecat grăbit, deşi mi se muiaseră picioarele.

Un pic mai încolo, m-am trezit faţă-n faţă cu alt bătrân, opusul aparent al celui dinainte, foarte sprinten şi grăbit, dar cu şliţul pantalonilor negri deschis larg, oval.

Alt bătrân, cu tenişi jerpeliţi roz cu dungi albastre şi căciulă groasă, scormonea c-un rest de trafalet cu mâner portocaliu de plastic într-un tomberon mare verde.


8 comentarii:

  1. http://soirs.wordpress.com/2011/10/07/989363/

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-s de acord cu ala, poate partial.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine n-are bătrâni, să-i culeagă de pe gios. Vorbă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Batrane, m-a-ntrebat un pusti julit in coate !?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Marcica: s-o repeti cand iti vine randul.

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=_bZjKC0EaY0

    RăspundețiȘtergere
  7. I-auz, o să mă bată duamne duamne, Mimic?

    RăspundețiȘtergere
  8. MOsnegii sunt peste tot.
    O gramada de MOsi.

    RăspundețiȘtergere