joi, 6 octombrie 2011

Boboccii


Te uiţi în ochii lor şi nu-ţi pot susţine privirea: se uită la telefon, într-o parte, se scotocesc brusc în buzunare, se scarpină după ureche. La ora 8 e plin de ei pe stradă. Cine pula mea în afară de ei mai merge dimineaţa la cursuri în primele săptămâni? De fapt cine pula mea mai merge la cursuri în afară de ei? Te şochează prin hainele ciudate, diferite, n-ai mai văzut aşa ceva, de unde le-or fi găsit?, prin încercarea disperată de-a fi la modă (ce modă e aia numai ei pot şti), de-a nu fi mai prejos decât colegii lor, de-a nu-şi periclita posibilităţile de combinare, căci au ajuns în raiul combinărilor, facultatea, după care pentru majoritatea urmează iadul căsniciei, pe viaţă. Rockeri scălâmbi ponosiţi, cocalari/piţipoance cu haine de cocalar/piţipoancă care se purtau în urmă cu 4-5 ani, protohipsteri, frizuri inexplicabile, haine din pieţele din nordul Moldovei, ţinute de orăşele de sub 15 mii de locuitori, culori şi texturi greşite, tineri debusolaţi silindu-se să pară în largul lor, o masă imensă de ţărănoi necizelaţi, urâţi, mustind de prostie şi platitudine. Deloc surprinzător, în 6-12 luni toată masa asta informă se “cizelează” se repartizează pe diverse segmente, cu precădere cocalari borâţi de Obsession, hipsteri culturali inculţi deversaţi spre Fabrica de pensule, Atelier, Insomnia, programatori rockeri de Hard Rock, nimickeri, cocalari “fini” de Midi. A mai trecut un an, mulţimea prostilor creşte şi e tot mai vâscoasă. Integraţii, acum, din sezonul trecut se uită de sus la tine deja.


19 comentarii:

  1. greci, ciprioti, evrei cu bani. bobocii straini sunt preferatii mei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Băi frate... tu ai ceva cu societatea în care rezidezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. @milf-dada, eram prea pusti prin opzeshitz sa´nteleg ce vrea sa zica arabetele care o tot altoia pe vecina de la sapte.cica:"io dhat la tine pharfum, dhat la tine tzhighari si bhlugi si tu, tu ce dhat la mhine? sifilis."

    RăspundețiȘtergere
  4. boboacele, erau incluse si ele evident.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma, da' tu n'ai fost student? In ce te'mbracai? In pelerina lu' Harry Potter care te face invizibil?

    RăspundețiȘtergere
  6. io eram destept.

    tu ai fost studenta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am fost, am fost. Numa ca mi'a trecut repede.

    RăspundețiȘtergere
  8. taci tu, marghioala, ca asta s´a schimbat in weceu´la personalu´de be whore inainte sa coboare´n cluj.

    RăspundețiȘtergere
  9. rima z´a cam impiedicat de azpectu´etnic, in rezt esti inzzelept precum zolomon, pui de dac.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce fin glumeste Garcea, bravos.

    RăspundețiȘtergere
  11. ba petroz, ce vrea asta ma?! e de bine sau de rau?

    RăspundețiȘtergere
  12. n-am inteles niciodata ce-i mana pe ancoimi astia in lupta.

    (da, am remarcat glumita cu petroz, bucura-te)

    RăspundețiȘtergere
  13. sa stii ca nici eu nu am depus sperantza si inca cred in adincu´sufletului meu negru da ungur ca si tu te razi impreuna cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Petrov, am fost aseara in Janis...ce porceala a fost !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. asta e un blog pentru studenti cu facultate?

    RăspundețiȘtergere