miercuri, 26 octombrie 2011

Pleşu de Elena Farago


Îmi place de Pleşu că e cumva copilăros ca un copil precoce la emisiunile cu copii precoce. Gen băbuţele alea la 5 ani şi 2 luni. Sau băieţeii sfătoşi din emisiunile cu micuţi supradotaţi greşiţi.

Ca o paranteză, dacă Pleşu e aşa, acu' realizez de ce Liiceanu pare retardat. Pentru că, dincolo de faptul că ducea cafelele la Păltiniş şi prindea astfel numai frânturi din discuţiile interesante, el a rămas în perioada "de ce". Trist e că n-a descoperit încă Teleenciclopedia şi-l pune pe Grasu' să-l lumineze cu lumina lui infantilă.

Da' să revenim. Pleşu are, aşa, ca o candoare, o inocenţă. De parcă s-ar fi dat cu Geonson beibi pe suflet, care i-a rămas neted ca un cur de copil ce este.

Am citit zilele astea un frumos articol al lui Pleşu. Cald, emoţionant, uman, naiv. Cam ca "Gândăcelul" sau "Cuţu şchiop". Nu zic că e naşpa. Dimpotrivă. Mi se pare adorabil. Mi se pare că are cumva dreptate, aşa cum au copiii când spun că ciocolata-i bună. Şi mănâncă tone. Pur şi simplu inactivează orice urmă de cinism şi-ţi desenează un zâmbet duios.

Şi de-aia zic, mă gândeam să inventez Hello Pleşu în locul uzatei Hello Kitty. Un pufos halat de baie maroniu Hello Pleşu.

39 de comentarii:

  1. sormio Mo, ce plm caţi trează la ora asta? eşti şomeră?
    Cimpoacă

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, ma, sunt bolnava moarta, care nu pot sa respir si, deci, nici sa dorm. care vin sa le stresez p-astea la birou de la 7.

    RăspundețiȘtergere
  3. o fi de la miciurile alea de s-au dat la rezervişti de ziua armătii... mai ia şi tu câte-o secărică pentru parodontoză.

    hai, hai, cu re-ge-le mi-hai!

    on topic, e lorena farago, nu elena.

    RăspundețiȘtergere
  4. taci ca nu mi´a trecut nici acu´greatza de la moartea lu´ restinpiss paunescu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Petrov, cand ne intalnim odata in real life toti astia care comentam atat de inspirat pe blogul tau ? Unde in Cluj ?

    RăspundețiȘtergere
  6. pai ce va impiedica sa va intalniti?

    sau sa vin si io? =))

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonimu, adică cum adică, adică să mă-ntâlnesc numa io (zăgogu)cu garcia? şi de ce în cluj, că io-s ţigan şi el îi jidov?...

    RăspundețiȘtergere
  8. ti´ai pierdut iar loginu´ si dai vina pa mine ca´s mai gospodar. Io cu petrov m´as intalni da´nu prea ca mi´e ca´l bat prietenos pe umar si´i rup clavicula.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acu´sa nu´ti imaginez ca te fugaresc prin berarie ca´s foarte comod din fire. Era vorba mai degraba de starea de spirit decit de actu´ fizic :o)))

    RăspundețiȘtergere
  10. nu, ma, nu era vorba ca nu-l prinzi, numa' ca are 2 metri =))

    RăspundețiȘtergere
  11. bai milf.. io te cred pe cuvant: sigur fuge mai repede ca mine. =//

    RăspundețiȘtergere
  12. MILF, garcea zicea de inaltime...

    RăspundețiȘtergere
  13. anonim, ´tu´va´n tartitza de secretosi, io de unde era sa intuiesc ca pasarilov asta e ditai camila? Vaai, ce ma fac, ca am si apucat sa ma laud, peste fro doi ani cind trec cu avionu´deasupra clujului?! Cre´ca ma baricadez in weceu si iau si o stewardesa hostateca. margh..te bagi?

    RăspundețiȘtergere
  14. ba, da ceva de postu meu excelent, cu un titlu genial si cu o poanta f comica la final nu zice nimeni nimic? ce plm treaba are Petrov aci?

    RăspundețiȘtergere
  15. milf iar o dai pe truizme? toate textele tale sunt excelente si cu titluri geniale. sssleuuurp!

    RăspundețiȘtergere
  16. MILF, intotdeauna te-ai bucurat de sincera mea apreciere, din punctul de vedere al oricarui om integru care va citeste blogul Petrov e aghiotantul tau analfabet.

    RăspundețiȘtergere
  17. nu zic ca nu m-ar incanta sa fi fost asa :D, da' ca sa fiu sincera, mai aghiotanta-s io. si de niste ani, si mai analfabeta. da' o veni ea si vremea aia cand poate-o sa fie cum zici tu =))

    RăspundețiȘtergere
  18. hmm am citit si pe la viro´n casa care a scris pe aceeasi tema aproape la fel de bine ca tine. Milf, nu e bine, nu se zice asea. Uite, fi atenta:" Doar pentru ca fanii mei sunt mai galagiosi decit ai lu´pepe nu´nseamna ca au si dreptate" si pac aveai capra pe varza la cuptor.
    Anonim, ramine cum ai stabilit.

    RăspundețiȘtergere
  19. ´ai ba nu´ti ajunge ca esti ditai galiganu´si ai tricou´roz?

    RăspundețiȘtergere
  20. crezi ca ar mai avea ceva vreun rost daca nu ar mai ramane nici un " de ce ?"

    RăspundețiȘtergere
  21. da' capata vreun rost daca-s toate la liiceanu?

    RăspundețiȘtergere
  22. e un joc, pana la urma e o emisiune cat de cat regizata, unul intreaba celalalt raspunde. ca e cam repetitiva in sensul asta e adevarat. un lucru-i clar: prostul stie tot timpul, cel mai putin prost se intreaba.

    RăspundețiȘtergere
  23. ma, si io-l prefer pe L. estetic vorbind. dar altfel, el nu se face de cacat numa' in cadrul jocului regizat, cum spui tu. el se face de cacat mereu. pana si tuta aia psihopata de herta muller l-a facut snitel cu cacat.

    RăspundețiȘtergere
  24. petrov?! n´am putut sa ma abtin, ca prea m´am simtit provocat de schimbu´delicat de replici din care se subintelegea cum nu ma prind io de bancu´secolului si implicit cit da prost sunt. Ceea ce in mare e adevarat da´nu ati participat voi nici o secunda la aceasta descoperire epocala. deci: http://garceahezleftzabildin.blogspot.com/

    pîsî: nu trebuie sa aprobi comentariul, ba chiar m´as bucura sa nu.

    RăspundețiȘtergere
  25. in fabula ta petrov s-a coborat la mintea lu garcea?
    altfel, chiar comic =))

    RăspundețiȘtergere
  26. hmmnu, in fabula mea petrov s´a instalat bine mersi intr´o pestera cu shine pe jos.

    RăspundețiȘtergere
  27. milf, mi se sopteste din off sa incetez cu vanitoseniile si sa privesc realitatea in fata asa cum sunt io nu cum ma cred :o)))))
    http://9gag.com/gag/436741

    RăspundețiȘtergere
  28. 1. Milf
    2.Petrov.
    Ascultaţi bine ce vă zice un prost:
    Nu vă şade bine. Nici împreună, nici separaţi.
    Nu că Garcia mi-ar fi prieten, da el chiar poate să fie prieten. Voi doar vă doriţi prieteni.
    Oţi crede voi că garcia îi prost, da încă nu l-am văzut tăvălindu-se pe jos de la bocancii pe care vi-i dă vouă boc în gură. În Gură.
    Şi în general, mă cam enervaţi sistematic. Aşa, în principiu.
    Şi pentru că ce e mai important pe bloaga voastră nu e scris de voi, ci de cei care vă cercetează, e bine să muriţi. Poate anu ăsta. Succes la muie, că prea vă sodomizaţi gomorând.

    RăspundețiȘtergere
  29. la cum te aprinzi cand e vorba de garcea ma gandesc ca poate ti-e iubit in plm, domnule cocku van cock!

    RăspundețiȘtergere
  30. deci domnu de 2 metri, decât cu respect vă informez că io nu mai sunt la vârsta la care să-mi permit să fiu selectiv cu amoru virtual. şi oricum, să ştii că prefer să mă fut cu un urât cumsecade decât cu o jigodie proastă.
    ce să facem şi noi, facem şi noi ce putem. care vă dorim şi vouă.

    RăspundețiȘtergere
  31. jigodie, ma amuzi in plm, cu habarnismu virtual nu esti selectiv vad.

    RăspundețiȘtergere
  32. dihanie, aici nu era vorba de vreo lighioană, ziceam şi io, aşa, axiomatic. şi să ştii că ăştia mai mititei au şi ei farmecu lor. mai ales pe grătar.

    RăspundețiȘtergere
  33. bai, ia hai, terminarea. ce plm, stam sa-i suflam in cur lu garcea care nu stiu cu ce fel de umor e el obisnuit de se oftica imediat asa.
    cimpoaca, inteleg ca ti-e prieten si ca nu-i place de moaca noastra. nu-i problema. da' nici nu suntem la gradi, sa nu mai vorbeasca juma' de clasa cu ailalta jumate fiindca s-au certat 2.
    ma rog, ideea e sa terminam cacatu asta care devine jenant.

    RăspundețiȘtergere
  34. pune şi tu o poză goală cu tine, ca să vedem cum merge treaba aia cu make up sexu :) plm, rău m-ai mai blăstămat, că-s răcit rău la ovare.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ai grija cu ciprinolu' ca stii dup'aia faci candidoza si tre's'o arzi cu spalaturi vaginale si'o sa fii tafnos ca n'ai putut sa te duci sa te epilezi inghinal.

    RăspundețiȘtergere
  36. baaaaaaaaa!
    Iar imi puneti vorbe´n gura? uoameni buni, maine e zi da sarbatoare adica liber de la d-zeu si azi in loc sa frec netu la corvoada am bagat o punte si am fost cu famelionu´la shopping(am luat o naveta de bere, mneah). De unde o scoateti pa asta ca m´as fi vexat io pa orsicine d´acilea??hai ma ce dracu´va credeam uameni seriosi.

    RăspundețiȘtergere
  37. ce noroc am azi . am dat peste o turma intreaga de oameni inteligenti

    RăspundețiȘtergere