vineri, 21 octombrie 2011

Prostia merge înainte şi moare ultima


În rarele mele momente de maximă rătăcire mă uit la meciuri de fotbal, sunt stelist. M-am uitat şi la dezastrul de aseară. Dimineaţă m-am uitat pe sport.ro. Hominidul pe care dumnezeu l-a beşit în lume fără finisaje exterioare şi interioare, acest parizer cu ochi desenaţi cu carioca numit Bourceanu, spunea: “Dacă vom avea putere şi tărie de caracter...”. Adică, avându-le ei pe viitor pe alea două, s-ar putea să-şi revină echipa. Bă, borcan prost, tăria de caracter nu e ca ciclul menstrual, nu vine şi pleacă!!! Una peste alta, aproape toţi fotbaliştii manelişti români au la fel de mult creier ca acest Bourceanu.


5 comentarii:

  1. "În rarele mele momente de maximă rătăcire", ui´ma la el ce oxymoron dragutz.

    RăspundețiȘtergere
  2. garcea baci, daca tu stai prost cu logica, nu inseamna ca io nu stiu exact ce vreau sa zic. de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahah deci unu´care se manifesta constant de parca ar fi permanent plecat cu sorcova scrie despre rarele lui momente de maxima ratacire, ce asta bai eusebiule, adjectiv?? ( aia cu menstruatia tariei de caracter mi´a placut)

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a vazut asta cu varf si indesat si la meciul de aseara.

    RăspundețiȘtergere