marți, 11 octombrie 2011

Să-mi bag io toată pula în câinii voştri!


Din întunericul din dreapta mea s-a repezit asupra-mi lătrând un ghemotoc de floci gri, care, ieşind mai la lumină, s-a dovedit a fi o corcitură de caniche de mărime mică spre medie.

“Aoleu!” am reacţionat ironic înspre cuplul din direcţia căruia venise potaia. Şi am dat să-mi continui drumul spre magazin. Ironia mea s-a topit repede însă, deoarece javra era mereu la gleznele mele gata-gata să-şi bage dinţii beliţi în mine. Am văzut că nu-i de glumă, după ce am mers în marşarier vreo 10 m supraveghind continuu zdreanţa violentă.

“Nuuuu muşcăăăăăăăăă!” a articulat alene pizda din întuneric pe-un ton care m-a făcut să mi-o imaginez spărgându-şi în scârbă pe faţă baloane din gumă de mestecat.

“Da’ ce vrea? Să mă lingă?” i-am răspuns de-a dreptul nervos deja.

“Michiiiii, vino încoaceeeeeeeee…” a mai spart pizda un balon şi cu asta contribuţia ei întru salvarea mea s-a terminat. Noroc că potaia părea că renunţă.

Din păcate, după alţi 10 m, l-am auzit din nou alergând în spatele meu mai nervos, cu dinţii mai beliţi. Scos din sărite am dat cu bocancul după el şi-am urlat:

“Futu-ţi morţii mă-tii de javră, marş că te omor!”

A avut efect, s-a tirat imediat.

Sincer, aş omorî toţi câinii nesupravegheaţi, toţi câinii vagabonzi, toţi câinii periculoşi fără lesă şi botniţă. Toţi ar trebui împuscaţi în cap!



17 comentarii:

  1. Petrov, poate esti tigan... cainii astia se stie ca se iau numai de tigani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite dom'le ca i-a aratat Petrov la caine cine e sefu'....

    RăspundețiȘtergere
  3. That's what Jesus would do, too!

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa te amuze astea, petrov. creca sunt si niste caini p-acolo:

    http://www.viceland.com/blogs/ro/2011/10/04/cliseul-fotografic-mortal-roadkill/#more-28383

    RăspundețiȘtergere
  5. Bogdan spunea: pedofilule! :))
    PEDOFILULE! :))

    P E D O F I L U L E ! : ) )

    RăspundețiȘtergere
  6. k, labagistii aia de la vice ar fi avut credibilitate daca faceau articolu ala fara poze, asa nu-s mai bun decat aia pe care-i critica.

    RăspundețiȘtergere
  7. Auzi ma' umbla vorba cum agata Petrov ochelariste in Janis; cica, "tu ma faci sa vreau sa devin un om mai bun"

    RăspundețiȘtergere
  8. vai, ce spiritual am devenit daca am citit rahatul asta de opinie! sunt convins ca ai deveni si tu mai spiritual daca ai intelege de ce un caine e mai demn de respect ca tine. hai, adio, am petrecut 4 minute de tot rahatul pe blogul asta

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sunt posesoare de patruped si tot imi vine sa le rup capul astora de-si lasa javrele libere. Mai ales daca-s agresive. Si nu ma sfiesc sa le car un picior in cap daca vin cu tupeu la mine. Tratamentul asta ar trebui aplicat stapanilor dar nah... nu se poate de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  10. De acord, sa fie eliminati de pe strazi, indiferent de mijloace!

    RăspundețiȘtergere
  11. Treaba ta daca faci treaba din titlu, dar vezi ca al meu are SIDA!...

    RăspundețiȘtergere
  12. buna treaba asta cu bocancu dupa caini, da mai buna cu bolovanu, e mai de efect si tre scuipat si proprietaru intre ochi in cazul in care javra are proprietar

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate