miercuri, 23 noiembrie 2011

Am muci de dat


Eşti răcit. Tuşeşti. Strănuţi. Pui mâna la gură. Eşti în autobuz, la birou sau într-un mediu mai oficial, într-o şedinţă poate. Îţi dai seama că ţi-au sarit muci din nas sau flegma din gât în palmă. Nu ştii cum să ascunzi mucii cleioşi şi galbeni, bagi mâna în buzunar să te ştergi de căptuşeală, o bagi sub birou, te ştergi discret în mers de vreun perete, ţii palma căuş încercând totodată să te comporţi  firesc, ţi se pare jenant să te ştergi în palmă cu şerveţelul de faţă cu străini. Blestemi în gând. Muie frig!


8 comentarii:

  1. Eşti răcit. Tuşeşti. Strănuţi. Pui mâna la gură. Eşti în autobuz, la birou sau într-un mediu mai oficial, într-o şedinţă poate. Îţi dai seama că ţi-au sarit muci din nas sau flegma din gât în palmă. Dai mana vesel cu toti colegii inclusiv cu seful. Oricum aia sunt niste bulangii, serviciul asta suge, bagi pula'n el.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Marghioala
    Uite ceva care s-ar putea sa te intereseze:
    http://justbeautifulmen.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare bărbații ăștia bine tot cu muci strănută sau cu briliante?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, te-am observat si pe tine Marcica, te stim toti de comentam aici, esti si tu o pizda de calitate, la fel ca Marghioala, asa ca nu mai sari de cur in sus, te sincer apreciem.

    Petrov e suparat ca posturile lui insipide nu atrag comentarii, de aia e atat de ciufut, nu tolereaza comentatori mai inspirati decat el, ar vrea sa ne scremem toti sa comentam sub nivelul lui de spiritualitate.

    Toate pizdele din Cluj striga:
    Capul lu' Petrov vrem!

    RăspundețiȘtergere
  5. Io nu înțăleg spiritualitatea lu petrov, da nici el hazu meu de nu pot dormi noaptea, da nici el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, deci zilele astea am cu totu' alte pasiuni decat barbatii astia cu aspect de parizer înțiplat de la cris-tim. Am depasit aceasta perioada superficiala din viata mea. Partial spre deloc, dar fac eforturi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stau in fata computerului la servici, imi vine sa stranut, fug spre Toilet, dau sa intru, era blocat, cineva se afla in baie...stranut pe hol, noroc, nu m-a vazut nimeni:D

    RăspundețiȘtergere