vineri, 11 noiembrie 2011

Avortoni


Imbecila urlătoare din tren, concluzionând o discuţie socio-politică-gospodinică: “Aşa demonstrăm că suntem gospodari!”


Un gând ce mi-a venit dintr-o halbă la berărie: “într-o misiune sau intromisiune?”


Fata insipidă, transparentă, ştearsă, cu haine decolorate, fără personalitate, un puzzle anost ţinut laolaltă de nişte legi ciudate.


Nebunul cartierului: “N-ai n-ai n-ai n-ai un ban de-o monedă?”


Altă fată cu ten acneic, semănând c-o felie alb-roz de salam de vară.


Ţiganca în roz fără dinţi cu iepuraşi de aur playboy în urechi.


Reclama alb-negru la Hotel Paradis, cocoţată pe un stâlp.


7 comentarii:

  1. am si io cercei cu iepurasi playboy, da de argint =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Io am chiloț cu Betty Boop. În apărarea mea mărturisesc că repară cd-romuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa sau inainte sa treci cd´romii prin fanta?(aia acoperita de betibup)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am unii cu Hello, Kitty, pe cîn mi se strică romtelecomu.

    RăspundețiȘtergere
  5. clipul cu maidanezul lovit de masina pe autostrada si tovarasul sau tragandu-l pe banda de siguranta. tra-gan-du-l tra-gan-du-l tra-gan-du-l.
    batranul curatel si sobru de pe treptele metroului, mascandu-si nasturele lipsa si mana intinsa, inca indecis asupra primatului stomacului impotriva spiritului

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo Petrov !!
    Inca o zi in care ai scris pe blog cum casti gura la oamenii din Cluj.
    Inca o zi MOnotona si ratata.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate