miercuri, 9 noiembrie 2011

CTP despre moarte, când era mai mic


- Da, scuză-mă ... Redric. Deci ce-ai face dacă n-ai mai avea prea mult de trăit?

Brunkker zâmbi.

- Întrebarea e destul de confuz şi inabil formulată pentru un sistemist de forţă ca tine. În primul rând, nu e vorba de a avea sau nu prea mult de trăit, ci de a şti sau nu asta. Faptul că, să zicem, când vom pleca de aici vei profita de întuneric şi de faptul că o să fiu foarte beat ca să mă ucizi, nu mă afectează în nici un fel, pentru că nu ştiu. Moartea nu există, există doar teama de moarte. Ţinând seama de asta, se poate imagina un mod de a deveni nemuritori. Gândeşte-te puţin: ar fi suficient să se împiedice circulaţia oricărei informaţii cu privire la moarte prin organismul social. Oamenii ar trebui dezintegraţi până la atomi în clipa încetării funcţiilor vitale. În aceeaşi clipă se va şterge din memoria INFORMONDIEI* şi a tuturor celor care l-au cunoscut pe răposat orice informaţie având o cât de mică legătură cu acesta. Greu de presupus, dar teoretic posibil. Astfel, în câteva generaţii am deveni nemuritori, pentru că n-am mai şti ce ne aşteaptă.


(Cristian Tudor Popescu – Pythia/Planetarium)


*un fel de supercomputer mondial

46 de comentarii:

  1. Ah, iarasi 1984 intalneste pastila rosie?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai si daca se sterge orice informatie cu privire la moarte, atunci nu mor toti oamenii? "batman, batman"-gen? in loc de nemuritori ar deveni tocmai invers.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adrian, tu pui botu' la ce zicea ctp cand inca nu-si descoperise talentul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Adrian, numa' rau ne fac astia la facultate =))

    RăspundețiȘtergere
  5. io po să scriu ceva mult mai tare ca kauflandu lu petrov. kauflandu lu cimpoacă* care s-a dus cu 2 specialişti în foame, cu girofar şi ganu camuflat la pieptu desvelit, să mănânce miciuri la kauflandu din bv, că cam erau rupţi de foame şi era păcat de vâjgău ăla care-ţi băga păru din urechi înspre trompili lu ieustacie să nu intri la răcorică în adăpostu de plexic pentru boschietari după ce ne-am tras câte-o sticlă de uischi d-ăla ieftin, pentru jurnalişti la reviste oflain. şi am luat noi 3 cartoane a câte 4 miciuri şi au mai rămas 2, că mi-a trecut foamea cât am dat cu picioru la boschietarii care rămneau la scobitorile mele muiate în muştar, şi am învelit micii ăiă de a rămas în carton şi l-am dat la o babă boschietară. şi baba, de emoţie, a rupt dintr-un mic şi l-a împărţit cu un câine vagabond. asta aşea, ca să ştiţi cum se face literatură fără interviuri.

    *un fel de supercomputer mondialu

    RăspundețiȘtergere
  6. bă, da garcia unde-i? creiază titluri de bloage?

    RăspundețiȘtergere
  7. ahahhahahha un´sa fiu, caut e´ul din nickneim!
    garcea, ba, garcEa!

    RăspundețiȘtergere
  8. bine, noi n-aveam nici însumaţi 2 metri, ca milf (sau petrov), da ne-au plăcut după aia copilele dintr-un grup organizat, nişte unguri care intraseră ceva mai la vale într-un restaurant cu specific american, mcdonalds sau aşa ceva. pedofilu din mine a regretat că nu s-a dus la restaurantu cu specific francez, tot mcdonalds îi zicea, da acolo avea alt titlu de blg, carrefour sau plm aşea ceva... da acolo nu intri decât dacă te invită un publicist sau o bielătristă.
    păcat că nu am mai rămas ieri în satul acela de pescari, pe donul liniştit... aveau şi icre de peşte... da am aflat că făceau nişte regizori obscuri caviar din ele. plm, cine dracu pune aşa ceva pe pită prăjită... cu ceapă roşie... iaaakkkk!

    RăspundețiȘtergere
  9. sciencefictionanton9 noiembrie 2011, 20:13

    Isi aduce careva aminte de CTP atunci cand isi practica meseria de critic de film? A exasperat el multa lume atunci, mai ceva decat publicitatea. Cred ca la Procinema a fost. Exemplu concret: film despre un european ajuns in Asia de sud-est, care are o relatie cu o localnica. Ajung aia la un moment dat sa aiba ocazia de a se fute, intra furtunos in camera, isi rup hainele de pe ei si cand sa se apuce propriu-zis de treaba, se taie filmul si apare mecla aia de vultur plesuv a lui CTP, care parca scuipa urmatoarele: observati fiara care se dezlantuie bla bla bla bla. Sa-mi fut una...

    RăspundețiȘtergere
  10. bă, gabi Garcia marchizdu de pulănbec, deci io-s cu hanţi toată săptămâna, mă doare-n pulă de preocupările tale anoste de plagiator de saituri necrofile. ti pup, uăăăăi!

    RăspundețiȘtergere
  11. dadadda, am vezut faza aia, antoane, observaţi fiara aia care se dezlănţuie în locu meu? aghahahaha

    RăspundețiȘtergere
  12. ...vedeţi de ce bunăciuni de street meat au ăia din malaiezia şi tailandau? dadadadada, complex gagiu, foarte complex şi intrusiv.

    RăspundețiȘtergere
  13. ai, bă, petroave, dă-o-n pulă de cenzură! bem şi noi un schirtuţ aicea, ce plm...

    RăspundețiȘtergere
  14. garcio, zi şi tu nişte amintiri din armată, cum îi băteam noi cu laserele de pe ims pe unguri.

    RăspundețiȘtergere
  15. ce cenzura in plm, nu vezi ce debit ai, tre sa stau cu mana pe buton sau ce plm? ai rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  16. să-i ceri un pilot automat lu margioala, pentru blog. să meargă aicea comentariile singure când te caci tu prin budele lu monţi de la petrom.

    RăspundețiȘtergere
  17. bă, io am răbdare, da să termină nelu umblăreţu, şi la cafeneaua artiştilor din clubu intervievaţilor fără frontiere închide îndată. şi nu-ţi dă nimeni pă caiet dacă ai bani proaspăt câştigaţi pă interviuri luate de alţii.

    RăspundețiȘtergere
  18. bă, cică în curând apare la domo.ro un newsletter cu maxime, aforisme, cugetări şi reflecţii despre viaţă, moarte şi antiteza dintre nişte chestii. de la o creatoare de case de modă care încă e-n viaţă. io mă abonez acuma, că e la liber, plm, dacă peste un an ne obligă?

    RăspundețiȘtergere
  19. Întrebare de interviu:
    Petrov, am auzit că blogu tău nu e pe wordpress, deci e furat de la gugăl. E adevărat?

    RăspundețiȘtergere
  20. ahhahhahhahha io daca as fi sefu lu´ctp l´as obliga sa intrerupa brokbecmauntan din cinci in cinci minute ca sa explice artistic ca de fapt nu a fost fututa nicio oaie de catre urs.
    mnoah, daca vreti vreunu sa´mi luaţ hinterviu, procedura e simpla, nu trebe decit sa ma imploraţ cursiv da´pina´n o suta de caractere si va raspund direct in doo limbi de circulatie internationala ca din alalante doo dialecte subcarapatine, unu´l inerveaza pepe trov si celalant ie irelevant. da´sa nu va imbulziti

    RăspundețiȘtergere
  21. Garcio, deci io am acţionat deja: mi-am schimbat contu de visa pe viaţă în master pe cât eşti commander. Am cu ce, mă, am cu ce.

    RăspundețiȘtergere
  22. cică timeo danaos, iaca pula, când au făcut grecii daruri ultima oară nemţilor? ahahahahah!

    RăspundețiȘtergere
  23. cică nemţii, acuma, au aşa, un proverb, probabil panacotat de la o şosetă pescuită-n străuleşti: ich möchte lieber ein furchtbares Ende haben, als eine Furcht ohne Ende.

    RăspundețiȘtergere
  24. aoh, a venit milfa de 2 metri. întrebare de 2 cuvinte: te fuţi?

    RăspundețiȘtergere
  25. nu asa se intreaba. ia exemplu de la iantu: intrebare de 7500 de lei.

    RăspundețiȘtergere
  26. şi schimbă-ţi în plm nicku, soră milf, că cică amenda pentru un blog e mai mare decât abonamentu la maclavais.

    RăspundețiȘtergere
  27. întrebare de român de 2 drahme: eu roiu?

    RăspundețiȘtergere
  28. cică statu român pierde cam 2 miliarde de comentatori pe bloage pe oră, restu sunt intervievaţi de un recensământ pentru câţi comentatori e nevoie ca să se termine greva monicăi tatoiu în baleare. nu mai vrea femeia implanturi cu femei.

    RăspundețiȘtergere
  29. dana grecu e salvarea greciei din criză!

    RăspundețiȘtergere
  30. mihai de românia a declarat că se predă ruşilor pentru a doua oară, ca să aibe românu gaze la iarnă.

    RăspundețiȘtergere
  31. Înălţimea Sa radu duda l-a provocat la duel pe gyorgy soros. din motive de boală. criza a lovit direct în bunăstare.

    RăspundețiȘtergere
  32. Înalt Post Scriptumul Său, Daniel Asteroidu, a murit în favoarea ultimilor preoţi în viaţă. Ultimele sale cuvinte au fost: să nu-l mâniem pe dumnezeu, e şi el un suflet.

    RăspundețiȘtergere
  33. Capitalismul sălbatic a replicat prompt: mai întâi să rezolvăm problema intelectualilor de la sate: să-i mutăm la oraş, acolo sărăcia e mai indecentă. Toată lumea moare de foame, dar de frig încă n-a băut nimeni apă de la robinet.

    RăspundețiȘtergere
  34. Este un apel, este un strigăt de diperare: mai daţi-mi încă 300 de miliarde şi voi fi un om fericit.
    Credeţi în mine, eu nu mint când mă prefac!

    RăspundețiȘtergere
  35. În fond ce e banii, nişte ărtii. Noi i-am inventat, nişte chinezi din america, noi îi ardem, nişte chinezi din europa. Ahahahahahah.
    Muie.
    Ne vom duce pe pulă, dar încet, să doară.

    RăspundețiȘtergere
  36. în topul celor mai bogaţi oameni ai româniei nu există nicio afacere. Doar nişte fraieri. Ăia care mor.

    RăspundețiȘtergere
  37. bai cimpoaca sa vezi faza ca ma gindeammin timp ce te pindeam pe mess " bai cre´ca m´a parasit gogu pentru un niamt veritabil lu´care´i traduce din interviurile mele ca sa le publice ala pe un servetel" lucru pe care mi´l spusesei si tu saptamina trecuta da´io am uitat, dovada clara ca cind memoria te paraseste, intuitia´i baza.

    RăspundețiȘtergere
  38. Sunteti toti doctoranzi la litere si va cunoasteti intre voi ?

    RăspundețiȘtergere
  39. asa-i ca te-a pacalit termenu ala de n-ai inteles ce-nseamna in uichipedia? de structuralism zic =))

    RăspundețiȘtergere
  40. decit numa´io cu cimpoaca suntem doctoranzi, astialantii sunt niste pacalici habarnisti fara studii.

    RăspundețiȘtergere
  41. io chiar nu prea am studii, că nu prea mi-a plăcut viaţa de student. io am muncit de mic copil, ca videanu, săpam florile din ghivecele de pe balcon. da măcar am făcut armata la revoluţie, când veneau teroriştii cu elicopterele şi io cu nişte vecini mai neînfricaţi aşea apăram scara blocului, să nu dărâme ăia cu eliciili antena de tv de pe coperiş, că noi eram pricopsiţi, aveam antenă comună, alfel n-aveam de unde şti de unde vine teroriştii. eram fioroşi, bine informaţi şi foarte determinaţi. aveam şi bâte.

    RăspundețiȘtergere
  42. Garcio, po să mori, şi-o făcut angela ferkel poză cu băşestu? şi-o făcut.

    RăspundețiȘtergere
  43. da´ce ba tu aveai impresia ca ar fi cancelareasa germaniei? poate doar marioneta lu´doice bank ag.
    Da´le sade bine impreuna, zici ca´s vulpea si cotoiu´din pinocchio.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate