duminică, 13 noiembrie 2011

M


Numele meu e M. Trăiesc în România de când m-am născut, acum 20 - 30 de ani.

Părinţii mei m-au născut de tineri şi de-aia acum par bătrâni. Am început deja să le aduc câte o cană de apă şi să aprind lumânarea în fiecare seară, să nu mă vorbească lumea că nu-i ajut şi n-am grijă, cum se zice.

Marea mulţime a tinerilor de seama mea vor să mă ia de nevastă. Şi marea mulţime a bărbaţilor în etate mai avansată vor să aibă o aventură sentimentală sau de care pot cu mine. Totuşi puţinii care nu mă cunosc îmi spun domnişoară şi încă nu ştiu ce vor.

Muncesc ca o angajată la un CAP de furaje agricole pentru bovine. Coordonez. Puteam să lucrez şi ca o suplinitoare la o şcoală, dar nu-l cunoşteam aşa bine pe director.

În fiecare dimineaţă când mă trezesc pot să fac ce vreau. Că nu-s datoare la nimeni. Dar de marea mulţime de dăţi tac sau ţip. După cum mi-e prea somn sau chiar mă doare. Alteori îmi place. Când bem ceaiul sau chiar vorbim.

Când eram mai mică eram implicată c-un alt băiat. Acuma l-am văzut din nou şi-i de-o seamă cu tata. Puţin mai mic. Nu ştiu cum să mă exprim, în 10 ani poa să treacă şi 20 de ani şi mai mult. Păcat.

În zilele libere merg la discotecă. Mai consum un pahar două, încă nu-s rea la beţie şi-mi sclipesc ochii. Pe baza dansului, mulţi se cer la mine-acasă sau în alt loc. Eu le râd şi le arăt junincile ca la CAP. Ei zic "cine, pensionarele alea?". E umoristic dar nu mai mult.

Duminica e zi de gospodărie, gătit, spălat. Dar nu prea mult. Că nu-s datoare la nimeni. Mai mult aşa, că-mi stă frumos în şorţ şi, nu ştiu cum să mă exprim, dacă m-aş freca cu ceapă tot n-aş mirosi.

Orişicât, când mă mai uit aşa la mine ca femeile, încep să mă gândesc la trecut. Că timpul trece, viaţa trece. Şi peste 10 ani o să am cu 20 mai mult, ca băiatu ăla. Şi nu mă supăr aşa rău, că poate o să fie bine, da ca acuma n-o să fie.

37 de comentarii:

  1. Şi cum se putu, cum se pre-făcu, întru pomănarea (cea spre neuitarea; practic: "pomenirea", urmând lui "vorbirea"), şi pentru postarea, ce s-a arătarea, iată, mulţămire (semnat: "kant_emire")

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de băeţi te-ar mai fute la căminu cultural când cântă maria dragomiroiu. da ie timizi, aşea, cacantemir şi haidebalegăr. vorba lu pulănbec: decât să fut o femee mai bine fut un somn.

    RăspundețiȘtergere
  3. enigmatici şi cuminţi, dragii noştri, dragi părinţi, lumânări fără feştilă, ia taie salcâmu, nilă.

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu pui o poza cu tine ?

    RăspundețiȘtergere
  5. sau eşti ăla care înfioară omenirea cu absenţa lui.

    RăspundețiȘtergere
  6. io mai biau neşte uischi, d-ăla pentru supercăcaţi mediocri, tu ce bei, ghinion la 3l? în club?

    RăspundețiȘtergere
  7. ţi-a murit pula şi n-ai bani de parastas?
    s-a căcat un vierme pe pupa/larva ta?
    te doare când te pişi în pamperşi?
    nu se fute nimeni cu tine?

    ia o muie. muia nu doare.

    RăspundețiȘtergere
  8. cel mai tare film din lume, 25th hour, cu edward norton. cine n-a văzut melancholia e prost, adică eu, că miem plac filmili, da cine na văzut 25 cu edward norton e muist consacrat.

    RăspundețiȘtergere
  9. plm, s-o amestecatără ăla scoţian cu ăla canadian cu ăla kentucky. să vă fută dumniezău de beţivi.

    RăspundețiȘtergere
  10. am un interviu cu ăla anonim: bă vrei să sugi pula?

    RăspundețiȘtergere
  11. na, pula, că o rămasă numa fanta. vă fut şi mă culc o ţîră, că ie greu cu atâta trudă.

    RăspundețiȘtergere
  12. MILF, de ce nu pui o poza cu tine ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim, da de ce sa pun o poza cu mine?

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa vedem daca esti una dintre tipele bune cu blog sau una dintre uratele cu blog, ca Lorena Lupu( care e urata, orice ar zice Manti sau tata lu Manti sau mama lu Manti).

    RăspundețiȘtergere
  15. De Milf nu putem sti, dar Petrov e sigur una dintre uratele cu blog.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cimpoaca e de fapt un bot implementat de niste ochelaristi de la Poli, Cimpoaca are circuite in loc de pula.

    RăspundețiȘtergere
  17. Numa' uitati-va ce urata e, sigur MILF e mai frumoasa:

    http://www.slide.com/s/AMlSrVbKZj-B021yYLY2PSHck59gZ0tU

    RăspundețiȘtergere
  18. iara cacaturile astea cu lorena? ce labagistii pulii sunteti voi ma?

    RăspundețiȘtergere
  19. Ba Petrov, da-o ma in ma-sa de ea Lorena, ca e stramba, nu ii mai lua apararea.

    RăspundețiȘtergere
  20. da in plm de ce discutam noi aci de ea?

    RăspundețiȘtergere
  21. Apriga se zice bai, mai rasfoieste si tu dexu´ca de cind te´am vazut cum maltratai felia de tort numa´visuri ca´s cel mai tare maestru cofetar am.
    Bai milf, daca bagi vreo poza aibi grija sa fie ceva mai trivial, tu la coada la lotto, ca daca bagi una cu tine citind ..mneah cum mi´ar sta mie cacritic literar doar am si io o onoarea mea de agramat.

    RăspundețiȘtergere
  22. milf rulz. manowar > anonim. pleşu > liiceanu. smiley > petrov.

    RăspundețiȘtergere
  23. ba Cimpoaca, noroc ca am auzit de anonim ca al´fel ma luai de incult veritabil.

    RăspundețiȘtergere
  24. engleza roboteasca: nearticulat, fara acorduri, fara nimic , deci exprimare gen: eu jurnalist fost pana la 2000, banuiesc ca e google translate in faza beta.
    corect, poate o fi muncit omu inainte de revolutie, dar fiind spirit liber ca toti injinerii scosi pe banda rulanta de ceasca si fara pic de talent in meserie a considerat ca mai bine freaq duda dandu-si cu parerea despre inventarea apei calde si analiza tastei diez de la telefon..faza tare e ca sunt multi fraieri care pun botul..
    asta e blog de oameni care nu se sterg la fund?

    RăspundețiȘtergere
  25. da´ da ce intrebi bai anonime, are you interested?

    RăspundețiȘtergere
  26. Mmmmmmmmmilf :D

    http://www.youtube.com/watch?v=Xx43vcV2aX0&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  27. Petrov a facut gluma aia proasta a lui Tudor Chirila din melodia aia cu "orasul e profund" pentru ca tipa primeste(mai devreme in piesa)"palme peste fund".

    Garca e inspirat ca de obicei cu trimiterea la queen folosindu-se de mingea aruncata la fileu a lui anonim, cu stersul la cur.

    Sa vedem evolutiile din postul urmator.

    RăspundețiȘtergere
  28. da,exact, io l-am copiat pe chirila=)) mai scoate in plm capu din recycle bin.

    RăspundețiȘtergere
  29. anonimu, toţi ştim că petrov e un prost, alfel n-ar avea blog despre aventurile lui de pe stradă cu maidanezii şi micii din caufland; milfa nu se fute, că e prea frumoasă ca să-şi bage o pulă mare şi urâtă în ea; marghioala se fute, dar nu cu tine, că n-ai nici bani, nici carieră, a, şi nici pulă; garcea e incult, dar te face pe bursă şi pe călătorii; iar cimpoacă e în cel mai rău caz un înger frumos cu un ciocan mare şi lucios de 5 kile, care-ţi sparge capul ăla de semilăbar anonim şi pedofil penitent. ia tu pula asta a mea mare în gură, pe care tot vrei s-o sugi şi dă-o la toată familia ta. să fie de sufletu lu tata, care avea o pulă şi mai mare.
    ţiba, javră.

    RăspundețiȘtergere
  30. a, şi dacă cumva anonimu e vreun prieten al vreunui alt anonim, eu retrag tot ce-am scris, că io mai am şi slujbă, da muine iar ne futem, unii în cur, alţii în gură, fiecare cu ce are de oferit. io nu pot să ofer decât pula. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Exista asa:
    - anonimul care face cantecele, si subliniaza mereu faptul ca Petrov e doar un ratat care nu face niciodata nimic, plus glume cu MO
    - anonimul care intreaba: ''unde s-a intamplat asta'' ? :))
    - anonimul care rade de obsesiile fecale ale lui Petrov
    - anonimul asta mai nou care scrie comentarii mai lungi (cel de mai sus)
    - inca 2-3 anonimi mai episodici

    Tu cu care anonim vorbesti ?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate